Reklama

Reklama

Známá pařížská advokátka zachraňuje muže odsouzeného k trestu smrti.
Podařilo se mu uprchnout přímo z elektrického křesla. Jediný člověk, kterému může věřit, je jeho obhájkyně Annie Girardotová, avšak ani ta ho nemůže chránit věčně. Claude Brasseur proto bere spravedlnost do vlastních rukou, aby očistil své jméno... (oficiální text distributora)

Recenze (36)

nervoznideda 

všechny recenze uživatele

Poslední dobou si promítám filmy staršího data. Jsou skvělé. Po 30 letech stále aktuální, až mne z toho mrazí. Kde je pravda? Už mi táhne konec a tak ani v tomto skvělém světě, co dnes máme už nebaví ani žít. to jsme se dočkali pěkného svinstva. zdravím a doporučuji všem OK deda :-) PS mám dojem že obsah píší děti , protože splést si gilotinu s elektrickým křeslem může jen idiot :-) ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

Řeč Annie Girardot před soudním tribunálem byla velmi působivá. Takový monolog jsem hodně dlouho neslyšela. Její advokátka se pustila na pěkně tenký led. Akorát jsem se divila, že nezabili i jí. Samozřejmě bych jí to v žádném případě nepřála. Když se to vezme kolem a kolem, tak tenhle příběh je stále aktuální. Úplně postačí se podívat na to, co se kolem nás dělo a děje. Dabing opět neměl nejmenší chybičku. ()

Reklama

Faidra 

všechny recenze uživatele

Má-li spravedlnost zavázané oči, pak není divu, že talár spravedlivých oblékají vrazi, nevinným je odměnou rendez-vous s katem a systém se z úctyhodného ochránce mění v prodejnou ženštinu, jež chrání toho, kdo dá nejvíc. Giovannimu stály u kolébky sudičky jménem Beznaděj, Bezvýchodnost a Bezmoc a on do nás jejich odkaz pere bez lítosti a milosrdenství. A svůj díl děsu a rozčarování obdrží každý, kdo zjistí, že systém je snadno podplatitelná hydra, jejíchž tisíc hlav vás bez váhání připraví o tu vaši, jakmile o tom jedovatém plazovi nejste ochotní tvrdit, že je to vznešený a ušlechtilý lev. Konečně kdo by to měl zprostředkovat přesvědčivěji než Giovanni, kterému svého času dýchala gilotina na krk osobně. ()

borsalino 

všechny recenze uživatele

Klasická francouzská kriminálka, která v sobě zahrnuje dvě linie. Jednu příběhovou, advokátku, která jde za svými případy se vší rozhodností a nebojí se jít proti různým zaběhnutým postupům. Po neúspěšné obhajobě je C. Brasseur odsouzen k trestu smrti, avšak podaří se mu uniknout a začne shánět důkazy o své nevině, a to i ve spolupráci s jeho advokátkou A. Girardotovou. V závěru dochází k obratu, ukáže se, že mnoho policistů a vysokých úředníků je do případu zapleteno a ze C. Brasseur pro ně páchal nejrůznější trestné činy. Začíná hra o čas, kdo z nich najde dřív usvědčující dokumenty. Jeden z policistů už chce začít mluvit... Druhou linií je demonstrace prorůstání zločinu do policie a justice, kdy pak tito lidé nehájí zájmy státu nebo spravedlnosti, ale výhradně své vlastní. Velmi aktuální téma. ()

nascendi 

všechny recenze uživatele

Bolo celkom príjemné obnoviť si spomienky na kriminálku spred štyridsiatich rokov. A súčasne nepríjemné potvrdiť si, že už vtedy bolo prerastanie prokuratúry, súdov a polície s organizovaným zločinom v kurze a ostalo také dodnes. Menia sa iba kulisy a striedajú účinkujúci. Priznám sa, že som o José Giovannim nič nevedel, aj keď mal prsty v Dobrodruhoch aj Dvoch mužoch v meste. Ani tento film napriek nejakým nedostatkom, stratám tempa a miernemu zostarnutiu nezaostáva za oboma menovanými. Nie je to len zásluha hereckého tria a dobrej hudby. José Giovanni zažil políciu a väzenie zblízka, takže jeho pohľad na dianie je uveriteľný. A ak by sa dalo, pol hviezdičky by som venoval Věre Galatíkovej, bez ktorej hlasu si Annie Girardot ani neviem predstaviť. ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama