Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, nerozlučné kamarádky a taky spolumajitelky malého knihkupectví v centru města. Linda je rozvedená, vzdělaná, praktická, má malou dceru a pocit zodpovědnosti. Ten naopak chybí Vandě, svobodné, veselé, nezávislé krásce, která sice muže přitahuje jako magnet, ale její živelnosti žádný nestačí. A tak hledá toho pravého. Aktivně. V obchodě s nimi pracuje Edo, který taky touží po lásce na věky věků, ale jako plachý, citlivý a introvertní gay to má těžké. Životy téhle trojice nakonec stejně zamotá několik mužů. Lindě charismatický developer Jakub, který není tím, kým se zdá být. Vandě bývalý profesor z vysoké školy Aladar, jehož je ochotná si vzít, "protože ji má rád". A Edo se už zase přizpůsobuje dalšímu příteli, Leovi... Nakonec ale všechno dopadne úplně jinak, než všichni čekali... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (452)

bourec 

všechny recenze uživatele

Bude to patlalka.Její řachanda byla kravina,a ani tenhle její druhej film neni nic moc.Nejzábavnější,a hlavně takový vodlehčený scény byly z hor,a pak s Ondrou Sokolem,jinak spíš všemu podobná romantická limonádka.Ale obsazení ženskejch rolí pěkný,zato chlapi se moc nepovedli.Viděno,a zapomenuto.40%. ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Myslím, že Menšík už pojede na těch saních.." ;) Chtělo by se říct, že spíš nic, než kopírovat skvostnou Bridget Jones, ovšem slušné řemeslo, nikoli však zoufalé Ferencové, a povětšinou neskutečně vtipné dialogy, ovšem absolutně buddy movies a tudíž mimo mísu, kupodivu dělají tuhle naivní vykrádačku překvapivě snesitelnou.. ()

Reklama

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala... ()

Hamaradža 

všechny recenze uživatele

Ľútostná hviezdička za úžasnú Táničku a tých pár dobrých heftov. Všetko alebo nič je telenovelový patvar, ktorý smeruje odnikiaľ nikam, jeho postavy sú protivné karikatúry, je plný zbytočných scén a z prstu vycucaných zvratov a ináč asi nestojí za hlbší rozbor. Myšlienkové dno pre masy, nebrať. A čo ten príšerný postsynchron? Ako sa toto dostalo do kín? Dokonca dosiahlo takýto komerčný megaúspech? Smutné, presmutné. ()

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Jsem si zadal na ulozto romantické komedie a tohle mě vylezlo mezi prvního tak jsem to zkusil a nebylo to špatné. Určitě je to lepší než minimálně tyhle 3 zrůdnosti (Špindl, Špindl 2, Ženská Na Vrcholu) a našel bych klidně i další. Několikrát jsem se zasmál což je úspěch romantika funguje (proto mě přijde nedořešený ten konec s tím Jakubem) a celkově to zapadá. Bohužel od toho porodu mě přijde , že se kvalita zhoršuje nahozují se umělé zápletky (dva homosexuálové a jejich hádka kvůli masu,chlápek co má rád kámošku Lindy a není schopný jí to říct,linka s učitelem ) a konec je nedořešený celou dobu jsem čekal, že se k ní vrátí a nic místo toho ona začne chodit s lékařem jen kvůli tomu, že jí vyléčí děcko. Nějak jsem tam nepostřehl nic co teda naráží na Frozen (pokud je myšlen ten animák a ne ten horor) . 60 procent ()

Galerie (99)

Zajímavosti (31)

  • V scéne, kde skáče Edo z okna, Ľuboš Kostelný naozaj visí z parapety. Ale samotný pád už filmári absolvovali s kaskadérom. (monalisa69)
  • Scény na záhrade rodičov, keď skladajú detskú postieľku a Martin (Ondrej Sokol) s Edom (Ľuboš Kostelný) maľujú izbu pre Martinove deti, nakrúcali v marci. Listy na stromoch dostali zelenú farbu až v postprodukcii a keďže boli štyri stupne nad nulou, herci tesne pred ostrou klapkou, cmúľali v ústach ľad, aby sa im z nich pri rozprávaní neparilo. (monalisa69)

Reklama

Reklama