Režie:
James FoleyScénář:
Niall LeonardKamera:
John SchwartzmanHudba:
Danny ElfmanHrají:
Dakota Johnson, Jamie Dornan, Eric Johnson, Eloise Mumford, Rita Ora, Luke Grimes, Victor Rasuk, Max Martini, Jennifer Ehle, Kim Basinger, Marcia Gay Harden (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Pokud si myslíte, že vstupem do manželství pro Anastasii (Dakota Johnson) a Christiana (Jamie Dornan) končí veškerá legrace a že legendární Červenou mučírnu předělají na dětský pokoj, nemůžete se víc mýlit. Vynalézavost a fantazie novomanželů nezná mezí, zvlášť když je díky Christianově pohádkovému bohatství opravdu nemusí nic limitovat. Ana se však nechce stát manželkou uvězněnou ve zlaté kleci a je rozhodnutá pokračovat v úspěšně rozjeté kariéře knižní redaktorky, což Christian snáší se skřípěním zubů. Rostoucí emancipace jeho ženy se však záhy stane „bezpečnostním rizikem“, protože z minulosti se vynoří bývalý Anin kolega Jack Hyde, který má s oběma nevyřízené účty a pro pomstu je schopen udělat cokoliv. Jenže Anastasia už dávno není ta rozklepaná studentka, jež má napsat rozhovor s miliardářem, ale čím dál sebevědomější paní Greyová, která ví, že i svoboda může mít až padesát odstínů, a o žádný z nich nechce přijít – Jacku Hydeovi a dokonce i manželovi navzdory. (Cinemart)
(více)Videa (6)
Recenze (225)
Lepší než minulý díl - kratší, s propracovanější dějovou linkou. Lepší než kniha - žádná nesnesitelná Anina vnitřní bohyně, jenom miminum rádobyvzrušujících mailů a zpráv. Erotické scény opět spočítáme na prstech jedné ruky, ale čekal snad někdo něco jiného? Dva hezcí lidé spolu žijí v krásném bytě, jezdí na krásné dovolené, řídí krásná rychlá auta. Do toho si poradí s jedním záporákem, manželskou krizí a jestli neumřeli, tak tam žijí dodnes. Jen ten Dornanův zpěv si teda mohli odpustit. ()
Poslední díl do skládačky této romantické saďárny zapadl dobře. Anastazii trochu narostly křidýlka a už se začíná chovat jako opravdová žena Christiana. Líbilo se mi, že do filmu dali trochu adrenalinu v pasážích s auty! Naopak mě neseděl závěr s propuštěným kolegou Jackem Hydem. To že tu bude klišé v podobě těhotenství a zároveň bezpečí Anastasie se dalo čekat. Některé pasáže i vtipné. Za mě dobry! 60% ()
Rozdívané filmové trilogie jsou větší pohroma než rozdělané ženy, tudíž jsem musel sebrat veškeré zbytky své odvahy a zcela potlačit pud sebezáchovy, abych se mohl pustit do závěrečného dílu 50 odstínů nudy. Nejen, že je film nudná předvídatelná píčovina pro zakomplexované píče, on navíc nesmírně okatě otravuje celou stopáž s podprahovou reklamou a nabádá nebohé ženy, slečny a dívky k vyznávání zvrácených hodnot a k životu v permanentní depresi. Nejpičovatějšími a nejamatérštějšími momenty filmu byly rozhodně automobilová "honička" a pak jakákoli hra na únosy a napětí. Dialogy mi nesmírně připomínaly mistrovské dílo Tommy Wiseau. Předchozí díl byla ještě o stupeň otravnější a o dva stupně debilnější sračka, nícméně v tomto paskvilu rovněž nic nefunguje. Pokus o dramatickou linku působí těžce směšně. Rádoby perverzní erotické scénky jsou do filmu vkládány naprosto náhodně a působí jako jakási manželská povinnost a hlavně zcela postrádají v rámci děje jakýkoli smysl. V podstatě celý snímek je jakýsi slepenec reklamních kampaní, které jej zřejmě zaplatily. Scénář je skutečně dílem naprostého píčuse, který by byl v určitých dobách za své dílo upálen na hranicích. Pokusit se postavit na tak ubohém scénáři jakýkoli film byl úkol předem odsouzený k záhubě a zatracení. Ačkoli se snímek tváří jako jakási prezentace bohatství, tak všechny jeho části působí neuvěřitelně lacině. Všude to smrdí plastikou a umělostí. Snímku absolutně schází nějaká duše, páteř, zkrátka jakýkoli pilíř, o který by se mohl opírat. Řemeslně opravdu těžce nezvládnutá záležitost se dvěma maximálně ubohými herci, kteří se celou stopáž předhánějí, který z nich tu svoji část zahraje hůř. Především jsem však žasl nad tou hrůzou, jak znásilňovali kinematografii všichni vedlejší herci a všechny vedlejší herečky. Především herečky se do svých rolí musely zaručeně prokouřit, jinak si to nedovedu vysvětlit. Závěrečný prostřih s rodinnou idylkou byl pak naprostým dnem v rámci kinematografie, jaké si divák snad dovede představit. Kdokoli během sledování o nějaké hvězdičce uvažoval, tak v závěru zaručeně tyto úvahy musel zažehnat. ()
Povinné zakončení jedné rozvleklé trilogie, která je tu s námi ještě o rok déle než původně měla. Své nechutě a opovržení jsem rozebíral už u předchozích dílů, tak není důvod se rozčilovat u trojky. Tentokrát je to s příměsí skoro až detektivní zápletky, která je podobně (ne)záživná jako jakákoliv libovolná scéna ze třech filmů. Myslel jsem, že budu trpět víc, ale jedná se o prostě jen průměrnou záležitost, jež je obložená obří vlnou nenávisti ze všech stran, a stejně většina těch lidí byla i napotřetí v kině. Za pár let se zapomene a přijde zas nějaká nová rádoby-pobuřující série s jasnou cílovkou. PS : Jamie Dornan už má konečně klid a může se věnovat něčemu smysluplnějšímu. ()
Třetí díl potvrdil to zásadní spojené s celou sérií - mimořádně slaboduchý scénář/románová předloha. První film se sice z mého pohledu povedl lépe než kniha, ale druhý a třetí už se utopily v hloupostech. U třetího dílu jsem kroutil hlavou, jak byly na sebe některé scény nalepeny zcela zbytečně a pokud by ve filmu nebyly, vůbec nic by se nestalo. Zvláště druhá polovinu filmu byla místy již dost utrpením. ()
Galerie (107)
Zajímavosti (12)
- Film se začal natáčet v únoru 2016 ve Vancouveru v Kanadě a v Paříži ve Francii naráz s předchozím dílem Padesát odstínů temnoty (2017). (PaTeXx)
- Náklady na výrobu byly přibližně 55 milionů amerických dolarů. (NIRO)
- Severoamerické tržby byly 100,4 milionu dolarů, celosvětové pak 372 mil. (NIRO)
Reklama