Reklama

Reklama

Star Trek: Discovery

(seriál)
  • USA Star Trek: Discovery
Trailer
USA, (2017–2024), 55 h 27 min (Minutáž: 38–85 min)

Hudba:

Jeff Russo

Hrají:

Sonequa Martin-Green, Anthony Rapp, Doug Jones, Mary Wiseman, Wilson Cruz, David Ajala, Blu del Barrio, Shazad Latif, Michelle Yeoh, Tig Notaro, Jason Isaacs (více)
(další profese)

Série(5) / Epizody(65)

Obsahy(1)

Star Trek je jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších sérií po celém světě. Po padesáti letech od premiéry legendárního původního seriálu se vrátil na televizní obrazovky díky novému seriálu Star Trek: Discovery. Noví hrdinové, nová vesmírná loď a nové mise přilétají na vlně stejných vznešených idejí a naděje v lepší budoucnost, které už inspirovaly celou generaci snílků a vizionářů. Seriál Star Trek: Discovery zachycuje výpravy Hvězdné flotily během jejich misí za objevováním nových světů a nových forem života. Hlavní hrdinkou je důstojnice Hvězdné flotily Michael Burnhamová (Sonequa Martin-Greenová), která musí přijít na to, že aby skutečně pochopila cokoli „mimozemského”, musí nejdříve porozumět sama sobě. Michael je lidského původu, a přesto se stala sestrou jednoho z nejslavnějších hrdinů ve „vesmíru” Star Treku. Vykonala něco strašného, a přesto má šlechetné srdce. A i když není neohroženou kapitánkou vesmírné lodi, i když o tom ještě neví, na tom, co udělá a jak se rozhodne, závisí osud celé galaxie. (TV Prima)

(více)

Diskuze

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Tak myslím, že ten příspěvek je forma promluvy i k druhým, nebo ti to tak nepříjde? Napsal jsem, že to neschvaluji a že bez ohledu na důvod to není správné. Chápu jen to, že tento jev vzniká, tím ho neschvaluji jako správný. Já osobně si myslím, že jsou věcí, kterými člověk může jít vstříc tomu, aby minimalizoval tento nechtěný průběh a myslím, že jsem ti to psal soukromě. Pokud mu nejsou schopni jít vstříc druzí, to neznamená, že by ses neměl snažit i ty. Zejména, když se snažíš působit jako paragon morality. Víc se tě zastat nemohu, ne proto, že nutně nesouhlasím s věcmi, které propaguješ, ale proto, že přidání dalšího člena do tohoto hatingu nepřinese nic dobrého žádné straně, ani přihlížejícím. Mně se daří většinou vyhýbat tomu, aby se diskuze takto zvrtly (i když i já jsem v tom tady jednou významně selhal).

Neschovávej se za chování druhých, to, jak vystupuje má větší dopad na vnímání autora komentáře, než na jeho zamýšlený cíl, což jsem ti psal také, snad úplně v první zprávě. Když považuješ myšlenky Star Treku za tolik správné, obhajuješ princip pomsty? Oko za oko?

K tomu chápání tebe, myslím, že rozumím tobě jako osobě, což neznamená, že si myslím, že jednáš vždy správně (nebo vždy špatně). Ne kvůli tvým názorům, ale kvůli tvé urputné neústupnosti a zřejmě i neschopnosti dosáhnout kompromisu. Zdá se mi, že v jakékoliv konfliktní situaci, vždy usiluješ jen o to, dokázat druhé straně, že se naprosto plete a to není zrovna jednání podporující zklidnění situace.

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Khanos , Khanos

Děkuji za vysvětlení, ačkoli z mého pohledu by jsi takto obdobně mohl (a nějaká moje část si myslí, že by jsi i měl) apelovat a vysvětlovat spíše těm druhým, nemyslíš? Nevím jak je reálně velkým důvodem pro obdobnou agresi viděnou tady či jinde prostá skutečnost, že mám jiný názor a nebo zmiňovaná vyšší diskuzní aktivita. Sám jsi psal, že to odsuzuješ a že ti to je odporné, ale zároveň že to chápeš odkud se to bere. A teď mi řekni - myslíš si snad, že já to mám v tomto ohledu jiné než oni? Věř že nemám, ani v nejmenším. A přesto pro mě není problém si tu i jinde držet elementární slušnost a nějaké hranice, za které by diskuze prostě jít neměla. Takže ono to jde, a aspoň pro mě tedy není to zmiňované "dovedu celkem pochopit odkud se to bere" argumentem a důvodem pro všechen ten hnůj a bordel, který tu někteří ze sebe jsou schopní bez jediného zaváhání vysypat. Ale ve finále při lámání pomyslného chleba píšeš vysvětlení a apel právě mě... No, měl jsi pravdu i v tom, že to není fér a ano, není. Naštěstí pro mě na těch urážlivých komentářích zase tak moc nesejde, nejen proto, že jsou zcela subjektivní a vyřčené s úmyslem mě urazit či naštvat...

na příspěvěk reagoval Khanos, Khanos

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Já se s Cypherem poprvé setkal v diskuzích u Expanse a i když jsme nebyli vždy na stejné nótě, nevybavuji si, že by mně někdy urážel. Ani Cernakus. Ale klidně k tomu mohlo dojít, bylo tam spousta věcí, na kterých se tam lidé neshodli. Já a Cernakus jsme tam také měli jednu linku při které jsme se nedobrali společného názoru. Ale tím, že se většina lidí snažila (až na občasné výjimky) držet diskuzi ve věcné rovině, nikdy jsem tam nezaznamenal tolik nevole a nepřátelství, jako v ST diskuzích.

A v těch to je skoro až na výjimky Ty vs. Ostatní.

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Co se cyphera týče, tak se někdy podívej na jeho posty i mimo zdejší startrekové diskuze a dost možná budeš sám překvapený, jak se to s tou jeho útočností je. Z mého pohledu je to někdo, kdo sem chodí převážně vyvolávat konflikty a urážet ostatní. Zkrátka ukázkový troll a s takovou by si měl nejdříve sám zamést před vlastním prahem a až posléze rozdávat rady, poučení či podsouvat jakékoli doktorské konzultace.

Jinak mé důvody, či spíše důvod pro velkou diskuzní aktivitu je prostý a mám to mj. napsané i zde na profilu - mám diskuze rád a hlavně pak ty diskuze, které se věnují něčemu mě hodně blízkému, což v tomto případě Star Trek naplňuje na 200%. Nic víc, nic míň. Tak prosté a jednoduché to je. Ale není to jen o csfd, platí to obecně. Na FB sleduji x a y startrekových skupin či stránek, a diskutuji stejně tak aktivně i tam. Nic víc, nic míň, tak prosté to je.

na příspěvěk reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Jenom pro vysvětlenou: snížením útočnosti myslím to, že upouští od vulgarismů a zbytečného osočování.

Je pravdou, že tím, že naprosto nekompromisně bráníš veškeré nové "Trekstvo" ses tak trochu stal tváří nových treků (alespoň v těchto diskuzích, kam ostatní hardcore fanoušci DIS a podobně zřídkakdy zavítají) a pro některé jiné lidi tak i terčem jejich hněvu a emocí vůči tomu, co jim na tomto novém pojetí starého světa vadí.

Chápu to, není to fér, ale to není spousta věcí. Z hlediska diplomacie bych možná doporučil, bez ohledu na to, zda-li jsi o něčem přesvědčen, nebo nikoliv, že taktika "jen vpřed a ani krok zpátky" není možná tím nejlepším způsobem jak bránit své stanovisko, protože posiluje i opozici a její stanoviska. Chápu i to, že dovolávání se věcné diskuze je nemožné, protože rozvířit emoce není zdaleka tak těžké, jako věrohodně předložit své stanovisko.

Osobně považuji to, jak někteří lidé ventilují tyto pocity a projektují je do tvé osoby, za odporné a i když to naprosto neschvaluji, dovedu celkem pochopit odkud se to bere.

Nemám rád DIS a své důvody jsem psal už mnohokrát, ale počertech je mi jedno, jestli se to někomu líbí nebo ne a to, že ten seriál má nějaké diváky není důvod, abych se pak choval jako tyran.

na příspěvěk reagoval Jakkob

Khanos

Khanos (hodnocení, recenze)

Jakkob

Myslím, že Cypher poukazuje na to, že není běžné, aby někdo reagoval naprosto na cokoliv skoro až reflexivně. Já sám sebe rozhodně nepovažuji za odborníka na diskuze, ale v několika už jsem byl a také jsem si nikdy nevšiml, že by bylo běžné takto reagovat. Rozumím ti v tom ohledu, že máš DIS rád a některá kritika, která se na ní snesla, možná je nezasloužená, ale ty reaguješ na jakoukoilv kritiku jako by byla z tohoto ranku.

Navzdory tomu, že v minulosti do tebe šil Cypher agresivněji, v posledních týdnech jsem u něj zaznamenal výrazný pokles útočnosti (alespoň v PIC i tady), a jeho příspěvek byl poměrně vstřícně napsaný. Vzhledem k minulosti vaší konverzace chápu, že jsi už dopředu naježený, ale pokud se tato diskuze opět vymkne kontrole, nebude to jen Cypherova vina.

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

Zrovna zdejší diskuze, kde je běžné pomalu cokoli, od výhrůžek po vybízení k vyhlazování, bych jako nějaký zdárný příklad běžnosti a normálnosti já osobně neuváděl, ale budiž. Jinak jen pro vyjasnění - ty jsi snad nějaký odborník přes diskuze, nebo máš snad nějakou platnou poučku či definici pro to, co na diskuzi je a není normální? Nemyslím si. Navíc tvé počínání zde i jinde rozhodně není nijak příkladné a jeden by ho také nemusel považovat za normální a zcela běžné, a dost dobře by ti návštěvu u nějakého terapeuta byl ochotný zařídit, takže proč by zrovna mě mělo nějak trápit, že ty s tím máš nějaký problém? Však tě sem nikdo nenutí chodit, nikdo tě nenutí mé příspěvky číst a ani tě nikdo nenutí na ně reagovat...

na příspěvěk reagoval Khanos, Khanos

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

proč by se tvrzení, že nedokážeš strávit jednu jedinou kritiku STD a hnedle na ní musíš reagovat a polemizovat s ní, mělo jakkoliv zobecňovat? To skutečně v diskuzích běžné není, ukaž mi nějakého dalšího uživatele co by dělal to samé u libovolného seriálu... mně se třeba líbí The Expanse nebo první dvě řady Orvillu, ale viděl jsi mě snad oponovat každé jednotlivé kritice co někdo napsal do příslušných diskuzí tak, jako to ty děláš tady či u jiných Kurtzman Treků... fakt jako naprostý fanatik, možná bychom mohli domluvit konzultaci s nějakým panem doktorem?:) Možná by to bylo na nějakou analýzu hele...

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cernakus

Moc si od toho neslibuji, ale třeba nás o pravdivosti svého tvrzení a k velké úlevě všech zúčastněných jednou sám přesvědčíš...

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

Když to člověk zobecní, tak se de facto pozastavuješ nad tím, čemu se běžně říká diskuze, kde si lidé obvykle vyměňují své názory, někdy více nebo méně odlišné, někdy zcela. Žádná velká věda, stejně jako se skutečností, že někdo může být velký fanoušek (pro někoho klidně i fanatik, ale co na tom sejde), a někdo zase odpůrce až hejtr. Sto lidí, sto chutí.. ;)

na příspěvěk reagoval cernakus, cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

čoveče přemýšlím, jestli jsi kdy dokázal souhlasit byť s jednou jedinou kritikou STD... člověk ABC tu napíše "myslím si, že STD má horší XYZ v porovnání s tím či oním seriálem", Jákkob Killer pak do 5 minut přiletí s tím, jak to kategoricky odmítá a naopak STD v XYZ naprosto kraluje... ty jsi fakt největší fanboy (na fanatické úrovni) co jsem kdy na této databázi viděl:)

na příspěvěk reagoval Jakkob

Helo

Helo (hodnocení, recenze)

cernakus

Ale tak já jsem zrovna s první sérií STD neměl až tak velkej problém, třebaže to bylo děravý, pořád jsem si to chtěl užít jako vesmírný scifi, proto si nemyslím, že bych v tom podvědomě chtěl hledat chyby. Takhle můj mozek nefunguje. CGI u Prstenů mi přišlo taky super navzdory ostatním nekvalitám :D Ne vážně, teď jsem si to hodil vedle sebe - Expanse a STD (BSG jak říkáš je vzhledem ke stáří přecejen jinde) a prostě ten Expanse mi z toho vychází líp. Čistější a detailnější obraz, lepší textury (který maj taky vliv na detailnost lodě), není tam žádnej zbytečnej bloom - těžko říct, jestli ten kdyby se z STD odstranil, tak by to pomohlo... Ale nemyslím si. A co jsem teďka v rychlosti pohledal po redditech, tak se spousta lidí vyjadřuje podobně, dokonce odkazujou i na lidi, co v CGI oboru dělaj.

 

A rozhodně nechci tvrdit, že by STD mělo nějak tragický CGI, to rozhodně ne. Najde se mnohem, mnohem horší. Na PIC se taky dá dívat, i když jak říká Jakkob, tak je to rozhodně horší než STD. Hlavně co se týká těch modelů lodí. Ale určitě nechci bejt tak odvážnej a vyzdvihovat tyhle dva seriály pro CGI - i když jasně, u STD je to CGI pořád asi to nejlepší na celým seriálu.

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

Helo

Njn, subjektivita hraje obrovskou roli v posuzování čehokoliv. A nalijme si čistého vína, Expanse, zejména první 3 série byly takový nářez po všech stránkách, že se její objektivně horší efekty, snadno přebijí subjektivní pocity z toho filmového nářezu (speciálně u trojky jsem chcal Magi v kostkách, jak mně to pohltilo, což se mi roky před tím už dlouho nestalo).

Naproti tomu STD svým nekvalitním scénářem, chabými hereckými výkony, špatnými postavami, násilnou woke agitkou subjektivně přebila objektivní kvalitu efektů. Navíc efekty byly zcela bez rozmyslu, nerealistické a přepálené. Jako příklad třebas takový vizuálně fenomenální souboj na výtazích S03E13 - který byl sice vizuálně i efekty úchvatný, jenže udělal z Discovery Tardis a lidský mozek, byť totálně otrávený a unavený, celou tu scénu podvědomě stále řve "Co to do prdele je!" Prostě to nepřijmeš jako přirozené a vědomí si myslí, že to asi bylo nekvalitou VFX. 

Oproti tomu BSG a Expanse staví na značném realismu. S dostatkem peněz bychom ty lodě, zejména z Expanse, uměli postavit už dnes (mínus ty motory samozřejmě) a i by tak docela i vypadaly. A i když nám dřívější star treky zašili design talíře s čínskými hůlkami pod kůži, tak, že ho přijímáme jako reálný, tak v momentě, kdy má USS Discovery naprosto neobhajitelný prstenec v talíři, který navíc naprosto nepochopitelně rotuje ve dvou směrech a ve 32. století dostane navíc fluidní inženýrskou sekci s gondolami motorů, tak to je přesně ten moment, kdy už mozek řekne "a dost tohle vypadá divně" a opět nastoupí subjektivní hodnocení (a ve tvém případě to vidíš jako mázlé).

Ale když si prostě dáš ty záběry side by side v max rozlišení, soustředíš se jen na to (tj. ignoruješ co se na obrazovce děje) a také normalizuješ nasvícení (STD je oproti Expansi příliš temné), tak ten rozdíl v CGI ve prospěch STD uvidíš na první dobrou. BSG se pak na ty dvě nečapne v takovém rozboru už vůbec, což je dáno stářím.

na příspěvěk reagoval Helo

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Helo

Mě osobně SNW přijde na úrovni DIS. PIC je pak o něco "horší", zcela jasně kvůli menšímu rozpočtu, ale stále si ty záběry na lodě či flotily hrozně moc užívám a často si je pouštím právě jenom proto, že se mi líbí.
Ale jinak je úplně v pořádku a pohodě, že ti něco přijde horší a něco lepší. Tak to prostě je, vždycky bylo a taky bude. Já si mj. dokážu užít i původní TOSku, a to myslím tu neremasterovanou, čili tu s původními, dobovými efekty.. :) A ve své podstatě se mi líbily animace a CGI obecně i v té Galactice a videích z Expanse, když už jsme u toho. Ale prim je u mě zkrátka ten Trek. Ne jen díky sympatiím k tomu univerzu, ale i proto, že se mi opravdu líbí nejvíce.

na příspěvěk reagoval cyphercz

Helo

Helo (hodnocení, recenze)

cernakus , Jakkob

PRávě že STD si pamatuju jak mě ta rozmazanost strašně iritovala, naopak v Expanse (pravda, 1. sérií si vůbec jistej nejsem) mi to přišlo krásně ostrý. Je pravda, že teď porovnávám hlavně záběry vesmírných lodí. Souhlasím, že to EVA v Expanse bylo hodně tragický. Ale co se týče lodí, se mně první dvě sezóny STD a tahle třetí PIC fakt nelíbí.

 

Souhlas, že je to asi i subjektivní vnímání toho, kdy někdo třeba ve hrách preferuje DoF a motion blurr a jinej to vypíná. Někomu to přijde hezčí, někomu horší. Ale nemůžu si pomoct, STD ani DIS mě doopravdy neodpálily tak, jako třeba Expanse. SNW mi, pokud si to dobře vybavuju, přišlo hezčí než předchozí dva ST.

na příspěvěk reagoval Jakkob, cernakus

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Helo

Na BSG jsem koukal do cca 2. série a z Expanse jsem si pouštěl nějaká videa na YT, a mě tedy animace a celkově kvalita CGI přijde v současných Trecích o moc lepší, ale i bez toho přímého srovnání mi tento aspekt na současných Trecích a hlavně pak na DIS přišel na mnohem vyšším a pro mě i líbivějším levlu. Ale tak jasně, stran tady toho platí, že se každému líbí něco a i kvalitně a řádně udělaná věc nemusí někoho oslnit a naopak kvalitativně horší práce pro nějaké důvody někoho potěší více, než nabouchané vysokorozpočtové CGI. Za mě bych uvedl třeba Pána Prstenů a Hobita, kde měl Hobit o dost lepší a kvalitnější efekty, ale přesto se mi mnohem více líbí právě dřívější, ale v rámci CGI o moc méně kvalitní Pán Prstenů...

na příspěvěk reagoval Helo

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

Helo

No tak to ti nevím, expanse se absolutně v CGI nečape na první a druhou STD. A to vynechávám ten downgrade v 6 sérii, který je prostě příšerný. IMHO to, že ti přijde, že Expanse nebo BSG má hezké efekty je proto, že spousta jich byla praktická, případně hybridní a to prostě vypadá vždycky přirozeněji, nežli "Marvelovské full scale cgi", které právě STD až zbytečně moc využívá. Ovšem třetinový rozpočet prostě jde znát. Jen si už prostě nepamatuješ jak vypadaly první dvě série STD.

Jakmile dojde na samotné CGI, tak už vůbec, to bylo bolestně vidět v 6 sérii expanse, kde nedostatek peněz donutil tvůrce dělat i věci jako EVA v CGI a to prostě bylo k zblití.

PIC pak nemá dobré efekty a navíc jimi šetří z prostého důvodu - poloviční rozpočet STD, jehož většinu spolkne gáže pro Patricka (zatímco gáže těch hereckých nul v STD jsou naopak malým zlomkem nákladů na epizodu).

CGI v STD je jedna z mála věcí, kterou lze chválit. A to i přes to, že si stále myslím, že praktické případně hybridní triky vypadají uvěřitelněji.

Kamera v STD je věc jiná. Je stejně debilní jako v JJtrecích (nájezdy pod úhly, záblesky optiky...) IMHO ten vizuál zhoršuje.

na příspěvěk reagoval Helo

Helo

Helo (hodnocení, recenze)

Jakkob , SeTTi

Já se tu nejspíš budu opakovat, ale mě teda DIS ani PIC nepřijdou jako nějak vizuálně úchvatný. Ono se to tváří jakože to chce vypadat draze, takže toho CGI je tam hodně a nebojí se dělat "epický" scény s krutopřísným nasvícením a explozema a spoustou barviček, ale všechny ty rendery jsou tak podivně rozmazaný a neostrý... Až poslední sezóna DIS mi v tomhle ohledu přišla o něco lepší. Naopak třetí řada PIC mi přijde jako downgrade, hlavně co se týká Titana a Shrikea, který mi tou plochostí povrchů a kvalitou textur (nebo nevím, čemu to přisoudit) připadaj, jak kdyby fakt přiletěly z poslední řady TNG...

 

Třeba s Expanse je to podle mě nesrovnatelný a i ta starodávná BSG působila ve vesmírných scénách líp (což je ale z velký části i vlivem skvělý kamery).

na příspěvěk reagoval cernakus, Jakkob

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

SeTTi

Bohužel to taky kvůli buzflixu je taková woke agitka.

Jinak ten viník, co do toho hází vidle, se jmenuje Kurtzman.

SeTTi

SeTTi (hodnocení, recenze)

cernakus

Já tomu objektivně (stejně jako u PIC) dal každou řadu šanci. Tím jak to v každé řadě chytnou za jiný konec (nejspíš vyhozením scénáristů) a skusí jestli by jim to třeba vyšlo to tvůrci usnadňují. Nejhorší je, že oni za to asi ti scénáristé zas tak moc nemůžou. Tam jim do toho soustavně vidle hází někdo nad nimi. Dobře u DIS i polovina příšerně přehávajících herců.

Ale grafické efekty mají oba seriály pěkné, to jim nelze upřít. Tam je vidět, že se to netflix zpočátku nebál zafinacovat. 

na příspěvěk reagoval cernakus, Helo

cernakus

cernakus (hodnocení, recenze)

SeTTi , SeTTi

No, ono to je horší. Ten neznalý člověk si pustí STD a první sérii si řekne, že to docela ujde, že scénáristicky to sice hapruje, je tam moc buzen a femin, ale efkty jsou fajn a příběh taky není úplně blbej. Zločiny proti kánonu ho trápit nebudou, protože kánon nezná.

Jakž takž ještě přežije druhou sérii, ale pak přijde třetí a ne že to zhnuseně vypne a na star trek zanevře, ale bude ho k smrti nenávidět a špinit kudy půjde, protože ho to hovno okradlo ne o hodni, či dvě života, ale o 2 dny. A to už se fakt neodpouští.

Prostě STD sledovat jedině pokud jsi přešitá, černá, feministická, chromá, ultralevicová, progresivní buzna s inteligencí rostoucí trávy. A nebo to sleduješ proto, aby jsi to mohl objektivně hanit, jako to mám já :-D 

na příspěvěk reagoval SeTTi

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

SeTTi

O tom už si mnohem spíše každý rozhodne sám na základě svých postojů a názorů. Někomu to tak přijít může, jinému nemusí. Dokud se jeden nepodívá, těžko si o tom udělá svůj názor...

SeTTi

SeTTi (hodnocení, recenze)

Jakkob

Jasně, ale pořád u nich je minimum scénáristických přešlapů a protlačování toho jediného "správného" pohledu na současný svět. 

na příspěvěk reagoval Jakkob, cernakus

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

SeTTi

Dost možná to člověk může znechuceně vypnout u jakéhokoli Treku. Pointa je to zkusit a vidět sám, zda mě ten či onen Trek osloví, a nebo ne a na základě toho se rozhodnout dál. Žádná jistota toho, že zrovna u SNW či ENT budou všichni spokojení či skákat nadšením neexistuje, a co si budeme, i tyto Treky mají své odpůrce, jako ostatně všechny Treky co existují...

na příspěvěk reagoval SeTTi

SeTTi

SeTTi (hodnocení, recenze)

Jakkob

Problém bych viděl v tom, že to dost možná člověk zhnuseně vypne a na ST jako takový zanevře. Kdepak s DIS raději nezačínat. SNW nebo ENT jsou lepší volbou.

na příspěvěk reagoval Jakkob, cernakus

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

STD je nejhorší seriál z celého Trek univerza, tazatel níže by snad udělal líp i kdyby si pustil TAS:)) Nejlepší doporučení co tu zaznělo je pustit si Expanzi ;)

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

chuanito

Discovery je pro start se Star Trekem úplně na pohodu, a není žádný problém od ní pokračovat k dalším Trekům, starším i těm novějším. Discovery je moderní a aktuální, dle standardů současné doby, které se ale díky nadčasovosti Treků původních vzájemně mezi sebou nevylučují. Je to nicméně ale Trek, který klade velký důraz na postavy a emoce, ačkoli své místo tam má i to objevování, vesmír atd. A po technické stránce je to špička. Zkus úvodní dvojepizodu a uvidíš sám, a rozhodně se nenech odradit těmi, kteří mají s DIS problém. Zdaleka ne všichni ho mají a úplně nejlepší způsob, jak zjistit zda se ti to bude líbit je to zkusit a uvidíš sám...

na příspěvěk reagoval SeTTi, Helo

ComicBookGuy

ComicBookGuy (hodnocení, recenze)

cernakus

Sorry, připletl se mi do toho v palici nějak Huxley :) je vidět že to mnou prosvištělo že si nepamatuju ani název, ale vizuál to mělo hezkej :)

na příspěvěk reagoval cernakus

Související novinky

Michelle Yeoh hvězdou nového Star Trek filmu

Michelle Yeoh hvězdou nového Star Trek filmu

19.04.2023

Tak se fanoušci Star Treku přece jen dočkají nového filmu. Místo návratu party okolo Chrise Pinea (Dungeons & Dragons: Čest zlodějů) ale nakonec jako první dorazí snímek s názvem Star Trek:… (více)

Dvojice z Hannibala opět spolu

Dvojice z Hannibala opět spolu

02.11.2022

Celovečerní režijní debut Bryana Fullera je konečně na spadnutí. Tvůrce Hannibala nebo Amerických bohů si za svůj projekt zvolil snímek Dust Bunny, a jako hlavní hvězdu do něj pak obsadil svého… (více)

Pátek třináctého dostane seriálový prequel

Pátek třináctého dostane seriálový prequel

01.11.2022

Zatímco poslední celovečerní příspěvek do jedné z nejpopulárnějších hororových sérií všech dob dorazil do kin už před dlouhými třinácti lety a dalšího filmu se kvůli tvůrčím sporům o práva na… (více)

Star Trek dostane další seriál

Star Trek dostane další seriál

18.05.2020

Trvalo to roky, ale značku Star Trek se nakonec přece jen podařilo oživit. A paradoxně to nebyly filmy (byť pomohly), ale televize, kde se postavám spojeným se slavnou lodí Enterprise začalo dařit.… (více)

Reklama

Reklama