Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem. (Freeman Ent.)

Videa (12)

Trailer 1

Recenze (378)

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Slabších sedm, scénář musel vypadat určitě moc chytře a mile, provedení je řemeslně asi okay, ale tomu filmu prostě něco chybí. Navíc je občas vyloženě blbej, viz. závěrečný intervention s právníky. Obecně jsem ale byl furt mile překvapenej, není to moc naleštěný, jak má Hollywood v tomhle žánru zvykem a Will Smith je prostě herecký jistota, takže nakonec mírná spokojenost. ()

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Plejáda herců dokázala ke zhlédnutí nalákat dokonce i mě. Velmi toho lituji. Jedná se vůbec o první film, ve kterém mě Norton iritoval. Už to o lecčem svědčí. Kromě Nortona mě iritoval i zbytek herců a hereček, na které jsem se před zhlédnutím dost těšil. Během sledování jsem si nepřestával klást otázku, proč vlastně někdo točí takovou píčovinu? Respektive pro koho? Lidi, kterým zemřelo dítě dovede tato slátanina maximálně tak nahněvat. Ty ostatní potom tato slátanina bude úplně jedno. Není zde totiž naprosto nic, čím by měla potenciál někoho oslnit. Tím nejhorším na celém snímku jsou monology a dialogy. To je dost smutný fakt, když si divák uvědomí, že je tento snímek na dialozích založen. Pokud dialogy nefungují, tak se celý snímek sesype jako domino v úvodu a závěru. Příběh byla opravdu lobotimická záležitost, které nejde odpárat vyloženě jen originalitu. Na něco podobného jsem opravdu narazil poprvé a jsem neskonale rád, že se více scénáristů nesnaží být originálních podobným způsobem. Když někomu zemře dítě, tak se značná část lidstva rozzlobí na Boha a je to zřejmě lepší, než rozložit svůj hněv na základě své pochybné filozofie hned na tři hromádky - lásku, smrt a čas. Nemohu se rozhodnout, který retoš z fantastické trojky mi vadil nejvíc. Žádný z nich mě ovšem neiritoval ani vzdáleně tolik, jako ten šílený závěr, který tomu nasadil opravdu totální korunu. Dlouho jsem neviděl nic tak nepodařeného. Režisér a scénarista by si měli raději otevřít zmrzlinářství. ()

Reklama

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Super nápad, ale zpracování je úplně nechutně hollywoodsky vyumělkované, až to nakonec není ani trošičku uvěřitelné. To je jediný, ovšem docela podstatný problém, který s tímhle filmem mám. Jinak je to velmi dobrý dojáček plný hvězdných jmen. Jen na mě bohužel kvůli výše uvedeným důvodům nijak zvlášť nezapůsobil. ()

malylada 

všechny recenze uživatele

Pokud pří vzniku filmu všichni očekávali, že dojde k útoku na naše srdíčka v předvánoční náladě, tak se nesmírně spletli. Samotný koncept mohl fungovat, ale museli by ho uchopit úplně jinak a ne se zamotávat do vlastního scénáře. Hrdinů je ve filmu až přespříliš, výborné obsazení vyšumí do prázdna, neboť herci nemají skoro co hrát. Scéna střídá scénu nudnými dialogy a ve většině případů vše působí na rychlo a tudíž nemají ten tížený efekt. Koncepce dvojic, kde se objevuje čas, láska jsou nudné, ničím nezaujmou a v případě smrti se divím, jak promarnili potenciál citově diváka vyždímat. Dějových linek je hodně, včetně závěrů, které jsou docela předvidatelné, zvlášť u přátel hlavního hrdiny. Mimo jiné, jak se Smithem vypečou, to je dost nechutné. Hlavní pointa, kde je ústřední postavou Smith je přitom výborná a tvůrci by udělali lépe, kdyby se zaměřili jen na ni samotnou. Bohužel místo toho přijde další závěrečné věřte nevěřte, což logikou úplně pohřbívá.......5/10 ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Nejednoznačnost panující kolem party údajných divadelníků dává příběhu uměřeně mystický nádech a Mirrenová coby nejstarší z nich, jež by ráda uchvátila všechny role experimentu, i špetku humoru. Nicméně ani herecký výkvět nedokáže zakrýt melodramatickou kalkulaci se ztrátou dítěte – a kdyby jen jednoho a kdyby jen v náznaku; poslední okamžiky se vyprodávají do detailů provázených štkaním.Navíc Collateral Beauty: Druhá šance pracuje s knižním jazykem typu „já jsem smyslem všeho, jsem v tvé bolesti i radosti“, který tvrdě vzdoruje snaze po střídmě civilním výrazu. Ujišťování scenáristy Allana Loeba o „kráse života, která opravdu existuje“ dosazuje režisér David Frankel na přehlídkové molo samých ušlechtilých lidí, kteří si na potkání sdělují niterné záležitosti a s vločkami za oknem Štědrého večera vedou hrdinu k jasné pointě, napovězené už českým podtitulem. Taková sbírka rozbolavělých hrdinů, kteří konají správné věci a ještě zopakují, že je dělají, dovede sváteční rozpoložení silně zprotivit. ()

Galerie (47)

Zajímavosti (9)

  • Počas prípravy Willa Smitha (Howard) na rolu, zomrel jeho otec, Willard Carroll Smith, Sr. Herec uviedol, že práca na filme pôsobila terapeuticky, pretože mu pomáhala vyrovnať sa so stratou. (Astonko)
  • Film měl původně režírovat Alfonso Gomez-Rejon, který se kvůli neshodám se studiem New Line Cinema režírování vzdal. (MessiM)

Reklama

Reklama