Režie:
Paul Thomas AndersonScénář:
Paul Thomas AndersonKamera:
Robert ElswitHudba:
Jon BrionHrají:
Adam Sandler, Emily Watson, Philip Seymour Hoffman, Luis Guzmán, Mary Lynn Rajskub, Robert Smigel, David Stevens, Jonathan Loughran, Don McManus (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Barry Egan (Adam Sandler) je nesmělý mladý obchodník, který se po celý svůj dosavadní život trápil. Může za to jeho sedm sester, které ho od narození zesměšňovaly. Barry není schopen se zamilovat a v některých situacích propadá záchvatům vzteku. Pod zdánlivě vyrovnaným zevnějškem se chvějí nervy napjaté k prasknutí. Jednoho dne do Barryho života vstoupí půvabná, ale tajemná Lena (Emily Watson). Požádá ho, aby se postaral o její rozbité auto, a toto náhodné setkání je prvním krokem na romantické cestě za láskou. Film scenáristy a režiséra Paula Thomase Andersona (Magnolia, Hříšné noci) získal v roce 2002 na MFF v Cannes cenu za režii. (Cinemax)
(více)Videa (1)
Recenze (407)
Magnolia ma emocionálne roztrhala, Boogie Nights ma fantasticky pobavili. Ale Punch-Drunk Love - nech je akokoľvek inovatívne a nápadito zrežírovaný - so mnou ani nepohlo. Efektne štylizovaná prázdnota. Emocionálne aj intelektuálne. ()
Keď šiel tento film do našich kín, tak sa o ňom rozprávalo ako konečne o tom, kde Sandler prevádza, že je dobrý herec a že sa jedná konečne o nejakú netradičnú romantickú komédiu v našich kinách. Lenže ak je niečo netradičné, tak to nemusí byť automaticky lepšie ako to tradičné a rozhodne to v takom prípade nesadne každému. Ako napríklad mne. Oveľa viac mi to pripomenulo iného Andersona, a to Wesa, P.T. som v tom nenašiel. Trochu ľutujem, že som vtedy na to neskočil do kina, zaujímalo by ma, aký názor by som na to mal tesne po dvadsiatke. ()
Vystresované jak křeček v bubnu, jen se na to podíváš, rozbolí tě žaludek. Pokud budu chtít migrénu do 15 minut, pustím si tohle. Uvřískaná hovadina, která se od telefonátu na call centrum nedala vydržet už vůbec. Prubla jsem to ještě dvacet dalších nekonečných minut, nedokoukáno. Jsem jinde. Mimochodem Magnolia patří k mým nejoblíbenějším filmům, tohle trumfne snad jen ještě hnusnější Nit z přízraků. Kamera pěkná, jinak nic pro mě. ()
Soundtrack Jon Brion: 1. Overture [2:09] ,2. Tabla [2:59] ,3. Punch-Drunk Melody [1:43] ,4. Hands & Feet [3:42] ,5. Le Petit Chateau [1:36] ,6. Alleyway [0:55] ,7. Punchy Tack Piano [1:25] ,8. He Needs Me - Shelley Duvall [3:31] ,9. Waikiki - Ladies K [3:56] ,10. Moana Chimes [3:02] ,11. Hospital [1:21] ,12. Danny (Lonely Blue Boy) - Conway Twitty [2:13] ,13. Healthy Choice [2:10] ,14. Third Floor Hallway [3:23] ,15. Blossoms & Blood [2:05] ,16. Here We Go [4:47] ,17. He Really Needs Me [3:11], ()
Andersonov úlet zrežírovaný skutočne nevšedne a neokúkane, avšak dosť po povrchu a s chladom. Neurotická hudba bola pôsobivejšia a silnejšia ako neurotický a štylizovaný Sandler (aj keď dal zo seba maximum). V tomto filme oceňujem inovatívnosť (mix hudby, originálne momenty, nápad) + Hawaiské exteriéry, ten zbytok hrá len na efekt a výsledný dojem je viac negatívny. ()
Galerie (21)
Zajímavosti (15)
- Film nemá úvodní titulky, veškerá jména lidí podílejících se na filmu jsou uvedena až na konci. (D3VIL)
- Kameraman Robert Elswit pro snímek použil speciální film, který mu umožnil natáčet v podexponovaném světle, díky čemuž získaly stíny větší hloubku. (orkadimenza)
Reklama