Reklama

Reklama

VOD (1)

V blízké budoucnosti je svět vyveden z rovnováhy. Lidé získali zvláštní poznatky a smrt ztratila svůj význam díky průlomovému vědeckému objevu Dr. Harbora (Robert Redford). Harbor podal definitivní důkaz o posmrtném životě. Zatímco mnoho lidí volí sebevraždu, aby tím "restartovali" svou existenci, jiní žijí dál a snaží se zjistit, co to všechno znamená. Mezi nimi je i Will (Jason Segel), syn Dr. Harbora, který dorazil spolu s tajemnou mladou ženou jménem Isla (Rooney Mara) do otcovy venkovské vily izolované od okolního světa. Tam se nalézá i tým spolupracovníků Dr. Harbora, kteří mu pomáhají s jeho experimenty. S novým přístrojem chtějí dosáhnout průlomu v poznání. Ale vše je jinak, než si Dr. Harbor zprvu myslel... (mac000)

(více)

Recenze (49)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Ze začátku film vypadá super. Jason Segel a Rooney Mara se poznávají na cestě na ostrov, kde každý má nějaký úkol, ale oba o tom neví. Atmosféra neznámého roste a zájem ve mně film vyvolal veliký. Jakmile se ale na scéně objeví Robert Redford, což mi v tu chvíli udělalo taky velikou radost, začne všechno jít do kytek. Řeší se hovadiny, dějí se hovadiny, navíc vše spojené s absolutní nudou, že jsem měl sakra co dělat, abych ten film bez napětí a kolikrát i bez děje vůbec dokoukal do konce. A je to sakra škoda, protože námět je super a herci zde jsou taky parádní. U Netflixu to ale začíná být často pravidlem, že dobří herci nezaručují dobrý film. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Charlie McDowell nám už pri The One I Love pomotal hlavy, a teraz sa o to pokúsil opäť. Cesta k pointe je však v tomto prípade až neúmerne dlhá a aj spracovanie v mnohých ohľadoch trochu pokrivkáva. Každopádne má však film pozoruhodný sci-fi rozmer a donúti človeka si to celé pospájať do nejakého zmysluplného celku . Aj keď mám pocit, že tým spôsobom ako to bolo podané, to bolo zároveň tak trochu mrhanie potenciálu, no aspoň sa tým zabránilo vykrádaniu Butterfly Effectu či iných filmov s časovou slučkou (hoci napokon tá pointa bola obdobná). Ale OK, oceňujem námet, aj čiastočnú snahu o originalitu, ale aj tak sa mi The One I Love páčilo o kus viac... ()

Reklama

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Tenhle film mi svým námětem připomněl hlášku z jiného filmu a sice : kdybychom věděli, že existuje posmrtný život, tak by jsme asi všichni spáchali sebevraždu, aby jsme si ho užili...Ano tak nějak to bude každopádně na další film režiséra McDowella jsem po slibném One I Love byl velmi zvědavý, ale tady je to přeci jenom o něco slabší. Ano ze začátku celkem svižné a dějově opravdu originální, ale v druhé půli tomu při spiritistickém vedení pod dohledem starýho dědka Redforda začne povážlivě docházet dech. Jako by režisér tentokrát nevěděl co s tím a tak se to vleče a konec už mi byl celkem fuk. Nicméně pořád aspoň slušná trojka v rámci řemesla.55% ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Presne takéto science-fiction mystery záležitosti, obohatené o otázky medzi nebom a zemou, sú to, čo ma dokáže poriadne navnadiť na predpokladaný skvelý zážitok. The Discovery má solídny námet, priemerné spracovanie, kvalitné herecké výkony, ale jednoducho ide o zápletku, akú sme už mali možnosť viackrát vidieť inde, niekedy lepšie, inokedy horšie. Je síce prerozprávaná prostredníctvom odlišného deja s inými postavami, ale pocitu deja vu som sa na konci neubránil. Navyše cítiť poddimenzovanie rozpočtu a možno aj preto vynikne nie úplná domyslenosť celého scenára. V takom nedocenenom The I Inside mali tvorcovia viac jasno v pravidlách vlastného fikčného sveta. No a to sa dá napísať aj o predchádzajúcem McDowellovom diele, The One I Love. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Další z pokusů na téma láska až za hrob a možná ještě dál. Některé podobné pokusy jsou docela povedené, tenhle k nim ale nepatří. Sice má zajímavě nostalgickou náladu, ale taky zdlouhavé a zbytečné scény, a k tomu určitý druh zvratu až tak kolem 45. minuty. Základní premisa mi taky přijde uhozená - na to, aby lidi páchali hromadné sebevraždy, fakt nestačí nějaký vědec, který řekne, že to vědecky dokázal. Pokud v podstatě neměl nic v ruce, nějaký fyzický důkaz, většina lidí by si jó rozmyslela, jestli riskovat. A čím je přesvědčil, to ve filmu ukázané není. A asi ani sám neměl jasno, když vyráběl ten stroj, který ze světa mrtvých měl přenášet obraz - a dokonce, považte, zvuk! Samotné postavy mi rovněž přijdou ne zrovna psychologicky vyprofilované a třeba o tom synovi něco více zjistíme až krátce před koncem filmu. Nějaké lidské emoce, skutečné, zcela chybějí. Celkové vyznění taktéž mate SPOILER - takže jako smrtí má dojít k nějaké další reinkarnaci, kde odčiníme hřích minulého života, aniž bychom tušili, že to děláme, a nepamatujeme si lidi, které jsme znali, a pokud se to i tentokrát potentočkuje, tak se jede dál v nějaké nekonečné řadě? Či dokonce smyčce? Nebo jako jak? A proč se tedy ve filmu tvrdí, že nejde o alternativní realitu, nýbrž jinou verzi této reality, když je to to samé? V podstatě mne to nijak neoslovilo, i když některé myšlenky, dobře rozvedené, se tam krátce objevily, ale hned zapadly. Vlastně teď marně vzpomínám, co kromě prostředí ostrova po sezóně pro mne film přinesl zajímavého. ()

Galerie (5)

Reklama

Reklama