Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Orin Boyd sice patří v Detroitu k nejlepším policistům, má však stále problémy, protože se odmítá podřídit autoritě a případy řeší po svém, často bez ohledu na rozkazy a zákony. Při slavnostním shromáždění s projevem viceprezidenta si všimne dvou podezřelých policistů v jeho doprovodu. Opravdu jde o atentátníky, kteří se viceprezidenta vzápětí pokusí zabít. Boyd zasáhne a po divoké přestřelce politika zachrání, i když ho přitom musí shodit z mostu do řeky. Místo pochvaly je proto převelen do obávaného 15. okrsku, který řídí rázná náčelnice Annette Mulcahyová. Když jednoho večera překazí Boyd transakci drogového dealera Latrella Walkera a muže, z něhož se vyklube policista Montini, je přeložen k dopravní policii. Ukáže se však, že je při řízení dopravy naprosto neschopný. V noci se ale stane svědkem organizované loupeže padesáti kilogramů heroinu, které jsou ukradeny přímo z policejního skladu. S novým parťákem, mladým černochem Georgem Vladkem, se pustí do pátrání a dostane se na stopu Latrella Walkera, který často navštěvuje ve vězení dopadeného překupníka Shauna Rollinse. Od šéfky se také dozví o podezření na korupci mezi policisty... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (306)

salalala 

všechny recenze uživatele

Žel bohu poslední dobrá seagalovka, která se z těch dřívějších a pochopitelně i pozdějších notně vyjímá. Stejně tak jde o poslední dobrý režijní počin Andrzeje Bartkowiaka, který navázal na tehdy čerstvě skončená devadesátá léta, zároveň ho ale uzpůsobil tehdy začínajícímu miléniu. Příběh je tedy notně béčkový, rozhodně ale ne špatný a skýtá i několik zajímavých a nečekaných zvratů a tempo je dost svižné, takže všechno rychle plyne. Podobně je na tom akce, která je velmi dobrá, s nikterak nápaditými, ale spolehlivými choreografiemi, jen to tehdy populární poletování na lanech si tvůrce mohl odpustit, protože to nevypadá úplně přirozeně. Steven Seagal je tu dost umírněný a dá se u něj mluvit o nějakém výkonu a na rozdíl od svých předešlých filmů není až tak suverénní, což mu jenom svědčí a vesměs dokáže prodat i několik hlášek, navíc k sobě dostal výborné partnery, protože Isaiah Washington i DMX jsou výborní. Jen záporáci mohli být výraznější a o něco "drsnější", protože ačkoli nejsou špatně zahraní, jsou nevýrazní. Exit Wounds se dá po více než dvaceti letech chápat jako solidní konec éry jedné akční ikony, kterému paradoxně prospělo spojení s hiphopem a převážně černošskou komunitou. 70 % ()

Terva 

všechny recenze uživatele

CITÁT - Od kdy si poldové můžou dělat, co se jim zachce?........ Scénář : Ed Horowitz a John Westermann. Kamera : Glen McPherson. Hudba : Damon Grease Blackman a Jeff Rona. CITÁT - Tlustá ženská je dobrá na zimu i na léto. V zimě zahřeje a v létě je od ní dobrej stín......... Natáčení v Torontu se pozdrželo, protože David Vadim byl zadržen a obviněn z pokusu o znásilnění. ()

Reklama

B!shop 

všechny recenze uživatele

Rozhodne jeden ze Seagalovo nejlepsich filmu. Cekal jsem, ze to bude zas ta klasika typu bejvalej marinak, vsechno vi nejlip atd. jako to je u vetsiny jeho novejsich filmu, ale byl sem opravdu hodne prekvapen. Seagal tu neni zas tak tlustej, choreografie souboju je celkem povedena, hlasky hodne dobry a hudba taky slusna. Je dobre, ze se celej film nebere nejak moc vazne (terapie, dopravak ...). I kdyz bych to nebral jako Seagalovku, ale jako normalni akcni film, tak i v tom pripade by to byl nadprumer, hlavne diky propracovanymu scenari a slusne napsanejm dialogum. Ja se bavil dobre, hlavne diky tomu, ze Seagal neni vsemocnej jako jinde, takze dostane i parkrat po hube, nedela budhisticky sracky a je jen obycejnej neoblibenej polda. Nicmene jedna vec tu zustala stejna jako u ostatnich jeho filmu - Seagal neumi hrat, ale tady to nastesti zachranuje DMX. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Nerad používám jedno slovo v komentáři tak často, ale tady si nemůžu pomoct. Tenhle film je prostě cool. Seagal je v něm cool, úvodní akční scéna je cool i ty rapující hvězdy jsou překvapivě cool a scéna z nákupem auta je úplně nejvíc cool. No a Wacoslav1 byl pěknej vůl když tento poslední opravdu téměř po všech stránkách vydařený Seagalův epos ocenil jen 3* Tohle je film dokonale napsanej mistrovi taktiky na tělo, ale nejenom jemu. Občas mi ta převaha drsných nigga gangsta ve filmech vadí, ale ne tehdy pokud mají solidně napsaný dialogy dokážou i pobavit a nepůsobí samoúčelně a trapně a to je přesně příklad tohohle filmu. Poté co Seagal v úvodní bombastické scéně na mostě velkolepě zachrání víceprezidenta se nedočká žádného vděku ba naopak je převelen na zapadlou stanici až po krk do svinstva, tam se ani neohřeje a degradují ho na dopraváka přesto se pustí na stopu něčeho velkého a ve spolupráci z nečekaným tajemným komplicem odhalí rozsáhlé zapojení policajtů do drogových kšeftů. Film má na rozdíl od jiných Seagalovek i kompetentní scénář a tak snad zamrzí jenom to, že už to není až tak úplně film který stojí a padá se Stevenem jako v dobách jeho největší slávy, ale i tak si ty poctivý 4* zaslouží.75% ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Stevo sa po par hrozach, co natocil /The Patriot/, opat vratil s filmeckom Exit Wounds. Reziser A. Bartkowiak je skuseny kameraman, co vidno pocas celeho filmu, scenar je na Stevove pomery obstojny /zabudnite na ekoposolstvo/. Sympaticka tematika - korupcia u policajtov a privyrabanie si policajtov predajom drog - ma cosi do seba stale. Dokonca aj par skvelych akcnych scen sa najde. Stevo prijemne prekvapil, 85 % ()

Galerie (51)

Zajímavosti (14)

  • Drag-On, ktorý hraje postavu Shaun Rollins, je v skutočnosti raper, ktorý patrí do skupiny Ruff Ryders. Do tej skupiny patrí aj raper DMX. (Seag)
  • Keď Eva Mendez (Trish) prvý krát videla film, všimla si, že s jej postavou nie je niečo v poriadku. Na plátne síce bola ona, ale vôbec nerozprávala ako ona. Keď pátrala po dôvode, zistila, že bola predabovaná. Keď sa pýtala prečo, bolo jej povedané, že jej hlas neznel veľmi inteligentne. (drake31)
  • Když Orin Boyd (Steven Seagal) řídí ve městě dopravu, hraje při tom skladba „I Got You (I Feel Good)“ od amerického funkového zpěváka Jamese Browna, která byla vydána v roce 1965. (rublik05)

Reklama

Reklama