Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

LÁSKA SHORA je hravým a vtipným vyprávěním o putování Prokopa a Magdaleny za zatměním slunce. Cestou prožívají nečekaná dobrodružství, mudrují a diky své zmatené povaze se ocitnou málem v nebezpečí. Zároveň je poetickým zamyšlením nad dopravou mezi místy a komunikací mezi lidmi.Hlavně je ale portrétem dvou skutečných lidi a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu! (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (49)

Bazilich 

všechny recenze uživatele

Je úžasně osvěžující a sympatické opustit zavedené šablonky (a že jich je, během snímku se znovu a znovu vynořují v očekávání diváka, co by jak ne/mělo být), ale stopáž filmu je na můj vkus příliš velkorysá vzhledem k tomu, co snímek sděluje-předestírá. Anebo mi prostě nedochází všechny ty jemné nuance a odkazy, protože mi připadá, že buď a) mě režisér má za debila a vše opakuje do aleluja nebo b) režisér ze svého roky sbíraného milovaného materiálu nedokáže vyhodit vyloženou hlušinu. Nejsem šílený filmový fanoušek a tak mě boření škatulek a forem nešokuje, neuráží, nezajímá jako téma samo o sobě a jiných námětů k přemýšlení/procítění ve filmu moc není. To není výtka k hudbě (perfektní) či hercům/postavám (uvěřitelní, protože skoro nehrají); co se týče barev a exteriérů, film je pastvou pro oči. Ale čekala jsem prostě víc. Každopádně stojí za shlédnutí. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Opojné. A naprosto originální. Dospět ke kráse skrze krásu a dokonalost, to zavání byznys plánem, ale dospět k ní přes chyby, vady a nedostatky všeho druhu, to by mohlo být umění..? Samotného mě to překvapilo. Po Nic proti ničemu jsem Petru Markovi nebyl příliš nakloněn a hodně jsem pochyboval o jeho kvalitách. Ony ale reálně existují a já se mu tímto v duchu omlouvám. ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Experimentální blbůstka několika kamarádů točena výhradně jenom pro ně, nějak takhle to na mě působí. Líbí se mi snaha vytvořit bizarní romantický pár, ale vše bizarní je jen naznačeno a nepracuje se s tím, což je škoda. Proč nerozpracovat, proč se Petr bojí výletů? Místo toho, aby se to nějak řešilo, přijde chlap s písničkou, Petr se lekne a ujede z filmu, doslova. Taky se mi líbí návštěvy míst, kde "není zvuk" (zvuk vypadne) nebo "není obraz" (vypadne kamera). To je na celém filmu nejzajímavější a použito je to jen dvakrát. Škoda. Místo toho film vyplňují nezáživné a nudné dialogy, které jsou občas vyhnané do zábavného absurdna, bohužel, málokdy. Jinak prostě posloucháme dialogy o chození, o tom, že jídlo taky cestuje a sem tam přijde geniální filozofická myšlenka typu "všude nělde na světě zapadá slunce". Zajímavé to nebylo vůbec, vtipné taky ne, nevím k čemu to tam bylo. Herci nic moc, ale to vysvětluje první věta mého komentáře. Celkově to je zbytečně utahaný experiment o netypickém páru, jejichž zvláštnostem se film nevěnuje a spíše je ignoruje. EDIT: Po čase ty 3* dám, sice ta druhá půlka už se dost vleče, ale pořád má co nabídnout. A zajímavé to je určitě, hlavně na českou tvorbu, takže nechápu, o čem jsem tu kdysi plácal. 3* ()

Vodnářka 

všechny recenze uživatele

O tomhle se těžko píše, ten film se musí hlavně vidět a slyšet (chvílemi teda nevidět ani neslyšet...). Petr Marek kašle na jakákoliv estetická pravidla, kameru i střih si udělá sám, nastřihne do snímku spoustu šílených záběrů z ruky, tak, jak to cítí on sám, hlavní postavy nechá komentovat samy sebe, když scéna nezní, zkusíme ji znovu... Přidá pár veselých písniček a sympatický příběh...a ono mu to sakra skvěle funguje!!! ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Komentované správanie postáv, rozoberanie spôsobu chôdze, pohyb pešo aj autom, spánok, využívanie vypadnutia obrazu či zvuku do humornej mysty linky, neuveriteľné texty piesní aj ich deklamácie a podobné finesy - pospájané do vtipného tvaru, trvajúceho približne hodinu. Potom je to len snaha o používanie podobných postupov a ich pretváranie a recyklácie.. No zásoba tých naozaj inovatívnych a vtipných došla a záverečná polhodina sa tak stáva len zhovievavým čakaním na koniec. 50% ()

Galerie (5)

Reklama

Reklama