Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kumail je stand-up komik, příležitostný řidič Uberu a největší fanoušek Akt X. Emily studuje psychologii, má skvělý smysl pro humor a rozhodně se teď nechce vázat. Alespoň do chvíle, než vyrazí na večer stand-up komiků. Duchapřítomný Kumail Emily okamžitě padne do oka, a i když oba tvrdí opak, brzy je jasné, že nepůjde jen o záležitost na jednu noc. Nadějně se rozvíjející vztah ale naruší záhadná nemoc, která Emily uvrhne do umělého spánku. Teprve v nemocnici se potkává Kumail s jejími svéráznými rodiči, kteří se přes počáteční nedůvěru s Kumailem postupně sbližují, což generuje řadu zábavných situací. (Aerofilms)

(více)

Videa (15)

Trailer 1

Recenze (297)

RedAK 

všechny recenze uživatele

Notypyčovole, já teču jak stará lednička! Ehm, za toto nadbytečně emfatické zahájení se omlouvám, já jen, že tu sedím dojatý a naměkko a culím se, jak kdyby mě mistrovsky vykouřila bezzubá cigánka. Ne snad, že by tato tuctová pákistánská feel good lávstory byla něčím originální, naopak, právě oním předvídatelným patosem mě pohladila po mé zjizvené dušičce. Není divu, že v téhle zkurvené době lží, depresí, stresu, smutku, zklamání, bolesti, kvazicitů, předstíraných orgasmů, nedodržených termínů, předraženého másla, Tomia Okamury, nevratných Frisco láhví a zasraných vlakových zpoždění mě dokáže rozněžnit tak prostinký, bezelstný příběh o lásce, kde když se holka chová divně, tak je to proto, že potřebuje srát a neví, jak to svému chlapci říct, nikoliv proto, že je nediagnostikovaná emopsychonarkomanka a má mu zničit celý život. Ano, i takový obtloustlý nihilistický patogen jako já občas projevuje emoce a případné xmrti se nudící sexy svině, jenž by mě chtěly ochočit a citově znásilnit, nechť se hlásí do pošty, jsem teď na jedno párměsíční zneužitíčko volnej. Da vstreči! ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Koukalo se na to celkem příjemně a herci byli fajn, ale takových filmů se najde dvanáct do tuctu a onu přidanou hodnotu jsem tady neobjevil. Prostředí stand-up komiků mi totiž nic moc neříká a druhý pilíř, totiž kulturní třenice, na mě působily až příliš decentně. Sice chápu, že se jedná vlastně o biografii a proto se tvůrci nemohli co se gagů týče moc odvázat, ale trochu odvážnější být mohli. 60% ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

silná konverzačka,která bravurně balancuje na hraně komedie a dramatu,aby vše ve finále umocnlla tím,že šlo o skutečný příběh (o čemž sem na začátku nevěděl),Zoe Kazan si střihla svojí typickou sympaťačku,kterou by chtěl mít doma každý,K její smůle jí ale tentokrát přehrává Kumail Nanijani,který si střihnul sám sebe a je prostě výborný po celou dobu...80% ()

Happens 

všechny recenze uživatele

Milá romantická komedie, která umí být i krutá, drsná, nemilosrdná, místy k slzám. Ale celkově si drží svůj (černý) humore, kterým koření to jídlo životních těžkostí. Pakistánec lapený v kultuře 1400 let staré, do USA dovezené, se snaží žít normální americký život a mít normální vztah, což ale znamená postavit se rodině. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Na filmech, které vycházejí vstříc masovému vkusu samozřejmě není nic špatného. Tím, že se chtějí líbit (byť třeba řeší dosti bolestivá témata) a nekladou divákovi žádný odpor, pouze stavějí do nonkonformní pozice kritika uvědomujícího si, jak je s ním manipulováno. S Pěkně blbě jsem proto měl podobný problém jako s loňským hitem ze Sundance Tohle je náš svět. Ve filmu odvážně spojujícím observační komedii o střetu různých pohlaví a kultur (s humorem založeným po vzoru stand-up vystoupení na glosování každodenních situací) a melodrama je ale přeci jen méně banality a více opravdovosti. Prvním vítaným porušením romanticko komediálního schématu je nečekaně brzy přicházející rozchod, který zároveň nepředstavuje to nejhorší, co do vztahu ústředního páru zasáhne. Po náhlém žánrovém obratu sice středobodem filmu zůstává vztah, ale nikoliv chlapce a dívky, ale jednoho z partnerů k rodičům druhého partnera. Úvahy, zda jde o řešení originální, či zbabělé a vůči jedné z postav dost necitlivé, nejsou moc relevantní při vědomí, že takhle nějak to ve skutečnosti proběhlo. Film sice po změně tónu, jež může připomenout některé z komediálních dramat Jamese L. Brookse, zcela neztrácí humor, ale je vážnější, dojemnější a méně egocentrický než jiné romantické komedie od mladých tvůrců. Rodičům je věnováno skoro stejné množství pozornosti jako dětem, jejichž sebestřednost a nepřipravenost na život si uvědomujeme o to zřetelněji. Nečekaná změna perspektivy, se kterou znamenitě pracuje také Aziz Ansari v Master of None, nás tak stejně jako hrdiny vede k přehodnocení toho, na čem v životě skutečně záleží. Neschopnost nebo neochotu Emily a Kumaila vnímat nastalou situaci z pohledu toho druhého film důsledněji rozvádí v posledním, mírně repetitivním aktu lehce natahovaného snímku (což je ale nešvar většiny filmů natočených nebo produkovaných Juddem Apatowem). Tvůrci se svými postavami rádi tráví čas a nechávají je vést dialogy trvající často o pár minut déle, než je potřeba. Po většinu času se nicméně drží ústředního tématu „lásky navzdory“ a nikdy neodběhnou od hlavní dějové linie na tak dlouho, aby vyprávění ztratilo tah a začalo nudit. Většinu dějových odboček se jim nadto daří zužitkovat v emocionálně silném finále, kdy vám zásluhou střídání hledisek nebude záležet jen na osudu ústředního páru, ale také mnoha postav okolo nich. 75% ()

Galerie (61)

Zajímavosti (12)

  • Vo filme sa niekoľkokrát spomína, že je Kumail fanúšikom seriálu Akty X (1993). V reálnom živote sa v roku 2016 v jednej epizóde skutočne objavil. (lebarbo)
  • Pridanie reálnych fotiek Kumaila a Emily do záverečných titulkov vznikol z podnetu herečky Leslie Mann po videní časti filmu. (lebarbo)
  • Scéna, kde Terry (Ray Romano) spomína hru "Throw the Chalk at Jimmy" bola improvizovaná. (lebarbo)

Reklama

Reklama