Reklama

Reklama

Zraněná srdce

  • Velká Británie The Aftermath (více)
Trailer 6

Poválečné Německo v roce 1946. Rachael Morgan (Keira Knightley) přijíždí do ruin rozbombardovaného Hamburku, aby se setkala se svým manželem Lewisem (Jason Clarke), britským plukovníkem, který je pověřen obnovou zničeného města, v němž stále vládne chaos a beznaděj. Ve chvíli kdy se vydají do svého nového domova, Rachael je nepříjemně překvapena nečekaným rozhodnutím, které Lewis udělal – dům budou sdílet s jeho předchozím německým vlastníkem Stefanem Lubertem (Alexander Skarsgård) a jeho dospívající dcerou Fredou (Flora Thiemann). Rachael ztratila během války syna při německých náletech na Londýn, a tak vnímá soužití s nedávným nepřítelem jako nemyslitelné. Mezi ní a Stefanem vzniká silné napětí. Když zjistí, že i on utrpěl během války velkou osobní ztrátu, začíná se její postoj měnit. A povinnostmi zaneprázdněný Lewis až příliš pozdě zjistí, že její původní odmítání a zármutek vystřídaly vášeň a zrada. (Cinemart)

(více)

Videa (9)

Trailer 6

Recenze (143)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Britská okupační zóna v Německu, v ní honosné sídlo rozdělené na zóny podle národností a v nich dráždění erotogenních zón testující deformační zóny manželství.. Nechci říct, že to bylo chladné jak kotníky Keiry kráčející na podpatcích ve sněhu, ale asi se shodneme, že Kent odmítl opustit komfortní zónu podobných srdcebolných příběhů, kde zármutek spojený se ztrátou plní funkci katalyzátoru vztahu. Skarsgårdova prkenná netečnost tentokrát nebyla správnou castingovou volbou.. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Tuctový romantický příběh o tom, že sex spojuje národy. Pokud bylo v knize něco víc, do filmu se to nevešlo. Keira Knightley se sice snaží, ale moc jí nepomáhá scénář ani režie. Jason Clarke tu bohužel nemá moc prostoru a Alexander Skarsgard je tu prostě jen za fešáka, o kterém by mohly divačky snít. Ale některé záběry na rozbombardovaný Hamburk byly opravdu působivé. ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Téma jestli si hodinu po konci války podat ruce a vzájemně si odpustit pobité rodiny a kamarády a do toho ještě ženské milostné city je pro mě zajímavá. Na mezinárodní cyklojízdě Berlín-Waršava ještě před pár lety napadla polská babička mladou berlínskou účastnici.Ale materiál zůstal málo využit. Je to jen variace na běžnou postválečnou romanci pomsty a zrady, a postupně se z toho stává krásná mýdlová popová bublina nezanechávající nic za sebou. Keira je pořád charismatická, krásná a až nespravedlivě fotogenická. Romantický základ tvoří klasická otázka, kterou nejen dámy v publiku rozluští dávno před koncem. Tedy koho si ve finále zvolí hrdinka v podání stále až nespravedlivě fotogenické Keiry Knightley, zda britského manžela, nebo německého milence. Ani jeden z nich nevypadá od pohledu na lamače srdcí, nicméně oba mají své kouzlo. V hlavní roli je budova obklíčená zimou a hladem v níž se vede domácí válka tichých emocí, dusnější a vypjatější než dění venku. Bez dobového zasazení by zbyl banální milostný trojúhelník. Ale pomáhá nejednoznačnost určení, kdo je vetřelec, nepřítel, viník či oběť – třebaže se kategorie dobra a zla probírají se stupňovanou doslovností. Toto letmo načrtnuté pozadí pro romantické melodrama, které se odvíjí jako z příručky. Bezpečně, unyle, k předvídatelnému konci. Zároveň si lze těžko představit diváka, který by opravdu trnul, zda Rachel prchne s pohledným Stefanem, nebo se vrátí k dobráckému, ale nudnému manželovi. Dávám lehký nadprůměr 55%. ()

luka4615 

všechny recenze uživatele

The Aftermath má především výborné kulisy s výraznou českou stopou, které skvělým způsobem navodí patřičnou dobovou atmosféru poválečných měsíců a nálad v Hamburku. Avšak to ostatní zas tak skvělé není. Je to dáno především lacinou a bolestně předvídatelnou dějovou linií, která je velmi neobratně naroubována do ulic rozbombardovaného města. Snímek se sice rovněž může pochlubit solidními hereckými výkony ústředního tria s mimikrami Keiry Knightley, Alexandera Skarsgårda a Jasona Clarka, ovšem ani ti tento stokrát omílaný příběhový koncept nezachrání. Škoda. „Pain was uniquely one's own, and undiminished by a democracy of suffering.“ ()

cepice 

všechny recenze uživatele

Skvěle zpracované emoce, naprosto úchvatné. Dobré herecké obsazení a boží kamera. Podobné zpracování jsem v životě neviděl! Film má však nějaké nepřesnosti (sníh v říjnu?, nevyrabovaná chata s čistým povlečením, pidi kufr na ohromný šatník) a občas je zbytečně natahovaný (zbytečná scéna s chatou v lese). ()

Galerie (47)

Zajímavosti (7)

  • Film se natáčel v České republice. Hlavní nádraží v Praze, nástupiště 1 představuje Gleis 6 Hamburg Hbf. Byly použity lokomotivy a vagony z ČD muzea v Lužné. Natáčelo se i v okolí trati 120 Rakovník - Praha. Točilo se také v Ústí nad Labem, na zámku ve Slapech a v areálu rozbouraného cukrovaru v Lenešicích u Loun. (Frontie)
  • Před distribucí se změnil český název filmu, který byl původně „Následky války“. (hansel97)

Reklama

Reklama