Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Loutkář Craig (John Cusack) nemůže zavadit o pořádný job, a tak předvádí svá loutková představení plná zklamání a zhrzených lásek přímo na newyorských ulicích. Jeho žena Lotte (Cameron Diaz) je zase posedlá zvířátky. Prodává domácí mazlíčky a také jich má spoustu doma , docela se jim daří otrávit život sousedům. Jejím favoritem je ale retardovaný šimpanz Elijah, kterému se Lotte pokouší vyřešit jeho psychologické problémy. Craig nemá prachy, a proto přijme místo účetního v podniku s bossem, jemuž je už 105 let a se senzační kočkou jménem Maxine (Catherine Keener). Zabouchne se do ní na první pohled, ale Maxine na něj kašle. Naštěstí jenom do té chvíle, než vedle Craigova stolu najdou společně vchod do "Johna Horatia Malkoviche". Přijdou na to, že z tohoto zvláštního objevu by mohla být docela slušná živnost. Vypečení podnikatelé začnou prodávat patnáctiminutové pobyty "v kůži Johna Malkoviche" za 200 dolarů a také sami vzrušující "cestování" vyzkoušejí. Surrealistická cestovka je na světě! (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (590)

Reiniš 

všechny recenze uživatele

Po tomhle už nikdy nebude žádný film dost divný...Asi ten nejoriginálnější film, který jsem kdy viděl. První polovina je nezapomenutelná, spousta skvělých nápadů (loutky), vtípků a všelijakých výstředností. Bohužel ve druhé půli snímek několikrát zbytečně zvážní a začne se odehrávat řada rádoby dramatických situací, film se v tu chvíli začne brát vážně a divák už z té překombinovanosti nedočkavě vyhlíží konec...Ani na minutu ale nepoleví skvělí herci a u některých bych řekl, že odvádí nejlepší výkony své kariéry. Cameron Diaz coby transexuální lesbička, ochránkyně šimpanzí psychiky, otec dítěte Maxine (znamenitá Keenerová) a k tomu oblečená jako hipies s trvalou na hlavě? Ano vážení, tohle uvidíte jen v kůži Johna Malkoviche. Malkovich? Malkovich! ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Svět naruby. Normálně se Malkovich stává postavami, tentokrát se postavy stávají Malkovichem. Sobec je to. Vůbec mu nevadí, když vládne svojí postavě a připadá mu přirozené, že ta tančí, jak on píská, ale když se to prohodí, hned je oheň na střeše. Není však dobře, když se chce Malkovich stát Malkovichem, protože takový Malkovich jistě bude chtít stát se Malkovichem, který bude chtít stát se Malkovichem, který bude chtít stát se Malkovichem. Malkovich, MALKOVICH, MAAALKOVICH!!!! Nikdy to neskončí!!!! ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!! ()

Reklama

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

OK... sice mi prvních 15 minut lezlo značně na nervy a také později občas došlo na nějaký ten drobný výpadek s chvilkovým míjením, hlavně ten loutkař mi byl strašně nesympatický a Malkovich aspoň tady působí jako hroznej slizoun ;o), ale tyto a podobné ryze subjektivní výhrady časem upadaly, když se z prvního filmu dle námětu Charlieho Kaufmana pro mě vyklubal hodně osobitý zážitek, s nejednou vyloženě nezapomenutelnou scénou (včetně proslavené noční můry z kavárny, zobrazující Malkovichovu návštěvu mysle sebe sama). Nápadů nejen v rámci rozvinutí toho ústředního je tu hromada, už samotné prostředí úřadu i se zásadní chodbou a kanceláří s hodně nízkou zdí, kde se všichni přítomní musí krčit, vytváří atmosféru téměř jiné dimenze. Ta se pak už jen prohloubuje tím, co následuje po vstupu do objevené „králičí nory“ skryté za náhodně ukrytým regálem se šuplíky a co je při pohledu z mysle cizí postavy snímáno „oválovitě“ rámovanou kamerou. Během sledování ve mně vyvstávaly různé otázky a očekávání kolem ústředního fantaskního prvku a ač Kaufman není ve vysvětlování zdaleka podrobný a doslovný, mozaikově do sebe zapadající vysvětlující střípky spolu s vývojem příběhu mi k ozřejmění i podnětům k přemýšlení postačily... stejně jako pro cestu k přímo nevyřčené, ale s náhledem do vnitřní říše implicitně vnímáné myšlence, že v realitě se lidé v jisté formě stávají nesmrtelnými právě díky tomu, že navždy vejdou do mysle jiných lidí a že tyto „vstupy“ do myslí budou pokračovat nadále z generaci na generaci. Z fantaskních komedií s přesahem do liského podvědomí se mi V kůži Johna Malkoviche nakonec líbilo víc než loňské To se mi snad zdá! [75%] ()

Boss321 

všechny recenze uživatele

Charlie Kaufman nemůže nebýt normální člověk! Aby někdo vymyslel něco tak ujetýho, originálního a přitom se na to dalo koukat, to chce pořádnou porci fantazie a představivosti. Nechápu jak nemohl dostat Oscar za scénář, a myslím, že nejsem jediný, kdo by mu ho udělil. Další kdo zaslouží maximální uznání je Spike Jonze, který bravurně zrežíroval Kaufmanovo scénář a poprávu byl nomiván na Oscara za režii. Herecké výkony všech jsou brilantní. Hlavně John Cusack mě přesvědčil, že je kvalitní herec. Bohužel některé scény mi přišly až moc ujeté a nezáživné, proto nedávám plný počet, ale i tak slušné čtyři hvězdičky....... ()

Galerie (33)

Zajímavosti (31)

  • Ke konci filmu se na okamžik objevil i režisér David Fincher. (Karlos80)
  • Režisér Spike Jonze se ve filmu mihne v cameo roli asistenta Dereka Mantiniho (Karlos80)
  • Budova divadla Steppenwolf v Chicagu (jehož byl Malkovich prvním členem a zůstává zde aktivní dodnes) má „půlpatro“, ve kterém je skladiště. (HellFire)

Související novinky

Shia LaBeouf na odstřel?

Shia LaBeouf na odstřel?

14.08.2010

Vskutku podivuhodné spojení – Shia ve filmu australského drsňáka Johna Hillcoata, tvůrce Cesty a nelítostného kenguru-westernu Proposition? Ale ano. Prozatím nic není oficiální, ale údajně už spolu… (více)

Spike Jonze a jeho noční můra

Spike Jonze a jeho noční můra

14.07.2008

I Terry Gilliam, obvyklý terč různých katastrof (posledně mu uprostřed filmovačky umřel Heath Ledger), by si zřejmě už dávno vpálil kulku do hlavy, kdyby se nějaký jeho projekt potýkal s takovými… (více)

Cusackova tragická projížďka

Cusackova tragická projížďka

02.03.2006

Před několika lety se sice ocitl V kůži Johna Malkoviche a udělal z toho docela výnosný byznys, ale nyní bude jméno Johna Cusacka zdobit nezávislé drama GRACE IS GONE v režii začátečníka Jamese C.… (více)

Reklama

Reklama