Reklama

Reklama

Dabing Street

(seriál)
  • angličtina Dubbing Street (festivalový název)
Hudební videoklip

Epizody(12)

Obsahy(1)

Komediální seriál Petra Zelenky vychází ze stejnojmenné divadelní hry, kterou režisér a scenárista napsal pro Dejvické divadlo. V komediálním seriálu začíná příběh o malém dabingovém studiu ZERO smrtí jeho majitele, režiséra Archa, Evina manžela. Zneuznaná herečka Eva (Klára Melíšková) studio po svém muži zdědí. Její ambicí je přetvořit jej v úspěšný a respektovaný podnik, což je pro ni zároveň způsob, jak si tak trochu vyrovnat účty s osudem. Studioví technici Pavel (Václav Neužil) i Karel (Hynek Čermák) jí v tom nezištně pomáhají, motivováni tajnou láskou jak k ní, tak k profesi samotné. Aby dostali bankovní úvěr na modernizaci studia, rozhodne se Eva přijmout syna bankovního ředitele Davida (Marek Adamczyk) a také Karlovu promiskuitní sestru Ladu (Tereza Voříšková). Studio ZERO ale především potřebuje sehnat nového kmenového režiséra. Angažují sice schopného, ale neurotického a agresivního Jandu (Miroslav Krobot). Herci začínají díky Jandovým metodám práci ve studiu odmítat a dabování se z nouze ujmou samotní technici. Firma jde ke dnu. Eva se cpe koktejlem „fejkových“ prášků, které jí dodává její přítelkyně Lenka (Pavla Beretová), a vrhá se do ponižujících vztahů. Nakonec, když mají být studio a pozemek, na kterém stojí, prodány developerům, se Pavel s Karlem rozhodnou, že se nevzdají jen tak snadno… (Česká televize)

(více)

Videa (2)

Hudební videoklip

Recenze (214)

easaque 

všechny recenze uživatele

3* tak jsem dokoukal tento nový český seriál a i když jsou jednotlivé díly nesourodé a někdy jsou lepší a jindy horší, tak musím ocenit nápad a z větší části jsem se bavil. Chování postav je někdy hodně podivné a přesto cítím z něho hodně přesvědčivého a přirozeného, protože i když je to někdy přes čáru, tak podobně se chovají i v životě, jen to nebije tak do očí. Ani s odstupem času se nedokážu rozhodnout se znamínkem, tak nechám pěkné průměrné 3 hvězdičky. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: X /// ATMOSFÉRA: 1 /// TEMPO: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ] ()

Cimr 

všechny recenze uživatele

„My normální jsme, že jo? My to jenom dabujeme!“  Seriál o lůzrech, kterým se v životě nedaří, v kulisách béčkového dabingového studia (název studia Zero je ostatně výmluvný), mě velmi potěšil. Dlouho jsem neviděl českou komedii, co by mě tak pobavila. Prakticky v každém dílu se našlo něco, co mě rozesmálo nahlas (proslov Bartošky na pohřbu, výstup cholerického Krobota, Preiss a vulgarismy, otázky na Trojana v rádiu). Herci samozřejmě senzační; i ti, u kterých jsme měli pocit, že známe všechny jejich „polohy“, tu překvapí - jmenovitě Krobot či Voříšková. Potěší pozornost, kterou tvůrci věnovali zadním plánům (když se tu děje něco vtipného, třeba se řeší zapomenuté šprcky na mixáku, zároveň se děje něco vtipného i vzadu, třeba se zrovna dabuje nevkusný seriál). A potěší i zábavné narážky pro zasvěcené, kterými si tvůrci zřejmě dělali drobné radosti. Např. když Bartoškovi velmi nevyjde řeč na pohřbu, praví jedna z postav: "jsem ti říkal, že jsme měli oslovit Rodena". Jaký to vtip pro lidi, co vědí, že Roden v posledních letech hraje se sluchátkem v uchu, do kterého mu napovídají text. Nebo enormně tlustý předseda Herecké asociace jako narážka na Jiřího Hromadu. Nebo když preparují hlas Ivana Trojana, aby ho zneužili pro Disneyovku, a činí tak na základě scénáře Samotářů, co napsal Petr Zelenka. Jen je škoda, že přesně v půlce přijde změna a začíná jakoby nový seriál. Prvních šest dílů je čistá komedie, pak náhle nastává drama. Skoro to působí, že formát Čtvrté hvězdy se osvědčil natolik, že si i tentokrát televize objednala 12 dílů po půl hodině, a tvůrcům došly nápady, čím je naplnit. Divadelní hru jsem viděl, funguje skvěle, ale do seriálu bylo nad její rámec hodně připsáno a ne vždy k dobru věci. Mít to tak o tři slabší díly míň, byla z toho seriálová legenda. ()

Reklama

Vessper 

všechny recenze uživatele

Začátek je vážně skvělý, ale postupem času seriál ztrácí komediální "drive" a žene se do průměrnosti. Herci dost dobří, jednotlivé zápletky také, bohužel celkový děj dost slabý. Dal bych více prostoru Tereze Voříškové na úkor Kláry Melíškové a i Hynek Čermák by si zaslozžil o něco více času na obrazovkách. Další věc, kterou jsem ocenil jsou výstupy různých herců, které seriál pěkně doplňují. V jednotlivostech je to super, v celku lepší průměr. ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Trochu nám to ve finále vyšumělo, co. Skoro v každý epizodě se najdou dobrý nápady, ale opravdových vrcholů je za celej seriál sotva pět (z toho dva si urval tradičně boží Krobot) - jinak je tu, co se humoru týče, bohužel poněkud předvídatelno. Nablblejší rozměr přišel v druhý půli seriálu, kdy se místo "fungování dabingovýho studia v rukách zoufalých pitomců" začnou řešit "tragikomický mezilidský vztahy". Natahovanej čajík, závany trapnosti. Je to docela škoda, jelikož si i tak myslim, že by materiálu dost pomohlo, kdyby ho někdo zmáčkl do osmi epizod. Skvělý je každopádně obsazení. Ústřední pětice svoje archetypy vyplňuje herecky i typově perfektně a ve vedlejších rolích nijak nezaostávají Krobot s Myšičkou. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"Mně se tady pochcal herec." Patřím mezi hovada, která neumí plynně cizinecky, s čestnou výjimkou svahilštiny po ránu, takže bez dabingu bych byl ve světě filmu ztracen. Jsou tu samozřejmě ještě titulky, ale ty jsem zase líný číst. Proto jsem byl rád za seriál ze světa dabingu, ale ve finále jsem byl nadšený pouze z cholerického režiséra Jandy, který však byl na můj vkus obsazen příliš řídce. Ti ostatní sice měli své chvilky, ale bylo jich málo - opilý Michal, zapresovaný Aleš či slušňák Preiss. Hodně bylo pouze dabování Kapitána Filcky a to mě dost nebavilo. ()

Galerie (143)

Zajímavosti (38)

  • V závěrečných titulcích zazní skladba „Running On The Spot “ od The Jam. (danielsaf2)
  • Ikonický konfrontační dialog, který můžeme vidět v epizodě Jiří Arch (2018) v podání Heleny Dytrtové při dabování a v epizodě Monitoring (2018) v podání Pavla (Václav Neužil) a Evy (Klára Melíšková), je původně z divadelní hry „Closer“, kterou napsal dramatik Patrick Marber. Film Na dotek (2004), který je adaptací tohoto dramatu, vznikl v roce 2004, tedy o 3 roky později oproti době, ve které se seriál odehrává. Helena Dytrtová v seriálu dabuje pouze českou verzi této divadelní hry, která vznikla speciálně jen pro účely tohoto seriálu. (ELBobes)

Související novinky

TOP 2018 dle TOP uživatelů ČSFD.cz

TOP 2018 dle TOP uživatelů ČSFD.cz

29.12.2018

Nejoblíbenější uživatelé ČSFD.cz tradičně sestavili trojku nej filmů a seriálů, uvedených do distribuce nebo na filmových festivalech v uplynulém roce. S pěti hlasy jednoznačně vyhrávají mezi filmy… (více)

Reklama

Reklama