Reklama

Reklama

Boj o budoucnost

  • Hongkong Ming ri zhan ji (více)

VOD (1)

Obsahy(1)

Po dopadu meteoritu, který na Zemi přinesl zkázonosnou rostlinu, má sebevražedné komando na záchranu postapokalyptického města před úplným zničením sotva pár hodin. (Netflix)

Recenze (36)

moviefreak 

všechny recenze uživatele

Áno príbeh, konanie postáv, miestami nedorobene CGI, a k tomu až predvidateĺný dej slabota ALE záverečná nonstop akcia výborná! Bitka s mechmi na diaľnici aj mimo nej s výbornou choreografiou, súboje s exoskeletmi vymakané a kľudne by som si pozrel dvojku, aj trojku... Nápady film mal... Ak niekto zostriha iba akciu a dá na YouTube, tak dostanete najlepšie herné cinemaric k neexistujúcej hre! ()

Vavča 

všechny recenze uživatele

Hongkong i pod čínskou kuratelou chce posouvat hranice možného ve filmu. Ambiciózní scifi bylo v produkci od roku 2017 a Luis Koo je dost možná klíčový muž pro místní filmový průmysl (kdo pravidelně sleduje moje příspěvky a zprávy na FB fóru). Žánr scifi je zde velmi vzácný a film svými efekty, vizuálem může bez problémů konkurovat zahraničí. Premisa příběhu o zabijácké rostlině Pandora, která pohlcuje zemi, je sice silně béčková, ale na rozehrání impresivního sledu atrakcí to stačí. Dystopický look filmu a tísnivá atmosféra přidává napětí, sekvence s roboty výborné, akční scény patřičně na výši. Charaktery jen základně nahozeny a vcelku křečovité pokusy o emoce, nebo nějakou větší hloubku příběhu vycházejí spíše do ztracena. Ale i nad tohle bych se povznesl, Hongkong tlačí bota jinde, pořád nevidím mladou generaci herců, respektive nějaké talenty pro budoucnost, přece jen není normální stále obsazovat lidi, co jsou v byznysu 3-4 dekády! Je potřeba nová krev a atraktivní tváře talenty, nevím, co místní agentury dělají, protože tenhle problém trvá už mnoho let (kdežto v Japonsku, Koreji i Číně můžeme stále vidět nejen nové, ale taky schopné tváře mladé generace). Navzdory mám výhradám, film a schopnosti tvrůců na mě udělaly dojem, 3,5 hvězdy. ()

Reklama

Likan7 

všechny recenze uživatele

Nebylo by to nejhorší, kdyby nebylo tak nepřirozené kamery, která mi neustále připomínala gameplay z nějaké hry. Na to, že se ve filmu stále něco děje, střílí a všechno se řeže, tak mě to velmi rychle přestalo bavit a jen čekal na závěr. Čína to prostě zatím neumí. Nápad by měla, peníze na solidní triky taky, ale režijně a dramaticky to je šíleně špatný. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Hong Kong zkouší průlomový vstup do Big budget CGI Sci-Fi průmyslu a zatím na to bohužel nemá ( Hollywood je úplně jinde a Jížní Korea taktéž), ale jako vysněný projekt Louise Koo to dopadlo minimálně OK. Máme rok 2055, kde planetu zasáhla přírodní katastrofa ( Co musím pochválit je docela originálně pojatý koncept apokalypsy). Meteorit zasáhne futuristický Hong Kong teď známý jako B-16 district, kde se také vynoří obrovská mimozemská rostlina s názvem Pandora způsobující devastaci všude okolo. Skupina vojáků je tedy vyslána na misi zachránit svět. Z herců potěší Louis Koo, Sean Lau i Nick Cheung, což jsou hong kongští herečtí veteráni. Rozpočet na americké dolary byl okolo 56 mega, takže by to chtělo minimálně trojnásobek, aby CGI vypadalo úhledně. Takhle je to trochu CGI mess a občas to nevypadá úplně hezky, ale našlo se tu pár fajn akčních sekvencí. Nejlepší mi přišla v nemocnici, kde došlo na zajímavé alien creatury a tam to mělo i trochu temnější atmosféru. Je tu docela různorodý výběr protivníků. Jsou tu rostliny, alieni, roboti i různé mechanické stroje a ty vypadají překvapivě dobře. Akce je tu dost, má to spíše nádech videohry než filmu. Je to jedna dlouhá akční mise, kde se to neustále řeže ( když došlo na Bayové slowmotiony, tak ty vypadaly cool). Je to taková akční klukovina s nádechem Terminátora a Tomorrow War s efekty, které balancují mezi hrozné, ucházející a slušné. Já radši přízemnější akci s lidmi, noži a sekery, z robotů a mašin jsem už nejspíš vyrostl, ale své fanoušky si to najde. 55/10. ()

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Vypadá to jak hodinu a půl dlouhá akční videoherní cutscéna. Vykrádá to kromě řady japonských CGI filmů třeba i Crysis, ale když pominu téměř neexistující příběh a tradičně nepříliš dobré hrané části, tak mě to svým neokoukaným settingem vlastně celkem bavilo. Akční scény mají dynamiku a vypadají i přes levnější CGI fakt dobře. Kdyby byl film digitální celý včetně postav a udržel si tak jednotnou vizuální úroveň, byl bych spokojenější. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (3)

  • Snímek měl být uveden do kin v roce 2019, ale kvůli pandemii covid-19 se premiéra nakonec přesunula na rok 2022. (fiLLthe3DD)
  • Zbraně použité ve filmu jsou z většiny repliky samopalu Kriss Vector s nasazovací nadstavbou. (UncleMorty)
  • Natáčení započalo 12. února 2017 v čínském městě Shenzhen. V srpnu téhož roku se štáb přesunul do Hongkongu, kde také skončilo hlavní natáčení – následná postprodukce pak zabrala 18 měsíců. (fiLLthe3DD)

Reklama

Reklama