Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

6thSun 

všechny recenze uživatele

Dokud je tam neodolatelně nasranej Langmajer, je to jasnejch pět, potom dlouho čtyři - i navzdory některým stupiditám (proč by proměna v ženskou automaticky znamenala menší schopnost řízení, když předtím jako chlap vše v pohodě zvládal?) -, až v sedmdesátý minutě začne být utužování stereotypů a umělé navozování genderových bojů silně denervující, protože se autoři rozhodnou hrát na city, aby z toho něco měli i diváci komerčních televizí. Celkově ale pohoda. ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

Stručně napsáno, dobře sehraný stupidní scénář. Vše bez diskuze drží v rukou Anča Polívková, která se toho jednoduše nebojí, svou ženskost na chvíli odloží v šatně, plně využívá svůj zděděný potenciál a rozesmává publikum od Aše po Brno. Film bez pochyby vypovídá o stavu, jenž panuje v českých kinosálech. Divák, který je natolik otrlý, že dokáže zkonzumovat a hlavně strávit Troškovy flaxy, si pochutná. Bude si lahodit, jak je to tentokrát vše šťavnaté a křupavé. Opačný druh diváka film buď vůbec neuvidí, nebo si jen povzdechne a utvrdí v tom, že čeští tvůrci jdou dál a opatrně po vyšlapané, komediální cestičce, jež sice postrádá důstojnost, nicméně vydělává...v horším případě dál vychovává české publikum. [Kino Citadela - Litvínov]. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Že se jedná o x krát recyklovaný námět mi bylo v tomto případě jedno. V tuzemském podání to působilo přeci jenom svěžeji, ale to nejdůležitější je, že jsem se víc než hodinu soustavně smál. Langmajer to načal a Polívková na něj excelentně navázala a svojí roli si užívala tak, že to snad ani víc nejde. Jediné, co trochu haprovalo, byl konec s napraveným hříšníkem, ale to se dalo čekat. Velká spokojenost. 80% ()

Psema 

všechny recenze uživatele

Film o genderové normalizaci, který neumětelsky přechází mezi sexismem a šovinismem a zmůže se jenom na obehranou sbírku klišé vystavěnou na základě požadavků nekonečného zástupu product placementu. Logiku, návaznosti či alespoň snahu o vybudování funkčního filmového světa raději nehledat. Před vypíchnutím očí zachraňují Langoš s Polívkovou a metavtip o erotické inzerci Šteflové. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Našinec je měňavec. Z Langoše je Polívka, tedy Anna Polívková, přesněji řečeno, tentokrát ovšem můžeme klidně zůstat u Polívky, neb v mnoha momentech je to celý její tatínek. Pro nafoukaného šéfredaktora pánského magazínu je proměna v ženu velkým trestem a vyloženě si za svůj šovinistický postoj o takový malér koledoval. Naštěstí mu i v ženském těle bylo zachováno jeho vědomí, ne už tak jeho svědomí, načež se jeho lapáliemi můžeme prosmát. Prostřední část patří Polívkové a ta jede s velkou komediální chutí. Nevyhýbá se i teatrálnímu přehrávání, její kreaci to vyloženě neubírá na bodech, je od počátku sympatická a typickou nešikovnost muže, co bojuje s každodenní ženskou rutinou, má v malíku. Má kolem sebe zdatné sekundanty, zejména se svým nejlepším kamarádem Matějem Hádkem dali vzniknout množství legrácek. Elegantní ráz se dostavoval s Táňou Pauhofovou, která po Langošově vyhazovu zaujala jeho místo. A náš hrdina pro změnu zaujme v nové podobě místo v redakční recepci a zlehka kuje pomstu. Námět samozřejmě není vůbec originální, v tuzemsku to ale originální a osvěžující je. Prsty v tom má režisér Rudolf Havlík, který se obešel bez nánosu humoru na jedno použití a servíruje bláznivinku, co má na boj s předvídatelným klišé inteligentní medicínu. Jiří Langmajer jeho film v podstatě rámuje, hlavní hvězdou, která nese humorný tác, je Polívková. Proč se tedy v nekonečném moři nekonečných seriálů a krimi přehršlí zase jednou nepodívat, kterak muž trpí v ženském těle a coby žena šmajdá na podpatcích a absolvuje martyrium s mejkapem. 10/10 ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • „Bouračku Jiřího Langmajera jsme nejdříve zvažovali natočit trikově. Pak jsme díky panu Antonínu Charouzovi získali dva vozy značky Ford, které jsme mohli reálně nabourat. Po prvním záběru bourání jsme zjistili, že Ford je udělán velmi bezpečně, takže první náraz nebyl na karoserii auta skoro vidět. K radosti režiséra Havlíka jsme tedy mohli scénu, kterou jsme původně zvažovali natočit „na poprvé“, natočit hned třikrát, a tím jsme získali záběry autentické bouračky,“ prozrazuje producentka Dana Voláková. (Zdroj: CinemArt)
  • K nejzábavnějším částem filmu i natáčení patří sekvence, kdy si právě proměněný Karel/Karla obléká punčocháče. Pro všechny tyto scény se použilo nejméně čtyřicet punčocháčů a punčoch, od ošklivě hnědých, kdy si je Karla neumí ještě vyladit, až po krásně elegantní. Paradoxně, na  tzv. první, „nešikovné“ oblékání jich nebylo třeba tolik, kolik si kostymérky myslely. Anička Polívková je totiž již na třetí pokus na sebe vtipně, „necitlivě narvala“ a tak krásně  punčocháče rozervala, že už jsme jen tuto verzi kopírovali. Anna Polívková měla kolem dvaceti variant oblečení, za nejvtipnější outfit štáb nakonec vyhlásil ten, kdy si vykračuje v trenýrkách a vysokých lodičkách v kuchyni. (Zdroj: CinemArt)
  • Čestmír (Matěj Hádek) s Karlem (Jiří Langmajer) rádi chodí na pivo a v tomto zvyku pokračují i po Karlově přeměně. Ve scénách v hospodě však herci měli v půllitrech nealkoholické pivo. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama