Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (506)

Tosim 

všechny recenze uživatele

V podstatě plagiát. Vtipné místy, vývoj postav dost jednoduchý, herci v pohodě, nejlepší byla, jako už obyčejně, Anna Polívková. Přemýšlel jsem nad Bábovkami (kniha je megabestseller) a tak jsem si říkal, že se podívám, jak si Havlík a Třeštíková ten romkom (fuj, to je hrozný termín) vlastně představují. Nic moc, no. Klasický český výrobek tohoto typu s kadencí jednoho product placementu za minutu. ()

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Na to, o jak provařené téma jde, jsem se až podezřele dobře bavil. Výškou hodnocení jsem zaskočil i sám sebe, chvíli jsem přemýšlel nad tím, jestli už nějak neměknu, ale co už... Hrouzek se Sidem mě dokázali mnohokrát rozesmát, a to se mi u různých Špindlů, Bajkerů a Volh rozhodně nepoštěstilo. Jasně, nebyl to zrovna humor pro náročného diváka, ale dneska na mě moc dobře fungoval. Nebýt některých trapných momentů a ruční brzdy v podobě Noci talentů (která navíc probíhala ve dne), byla by ta čtyřka pevnější. 4*- ()

Reklama

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Rudolf Havlík nejen že neodhadl, po čem toužím jako muž, ale nemá páru ani o tom, po čem toužím jako divák. To první si nechám pro sebe a vyjádřím se jenom k filmu. Rozhodně netoužím po afektovaným přehrávání, který kromě Atkinsona stejně nikdo neumí, a netoužím ani po stokrát omlácený slámě, která potřebuje doslova citovat svoje sponzory, aby se sama uživila. Strčte si tuhle povrchní práci za klobouk a běžte do ulic vyhrnovat sníh. Třeba. ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Takovej českej buddhismus !!" ;) Havlík si zkouší další žánrovku a jen dokazuje, že komedie zkrátka patří mezi ty nejtěžší a bohužel rovněž že tuzemští filmaři komedie zkrátka neumí.. Nechci říkal dnes už neumí, ale já nechtěl ani vidět tenhle ri(p)make.. Bizarně jako bejk, či kráva, vyznívá jak herecká poloha Anny Polívkové při transformaci z muže v ženu, která hlasitě připomíná fyzické projevy jejího vlastního otce, tak i rozpory mezi zhovadilými útoky na pivní bránici a poselstvím filmu o tom, že si muži se ženami nemají co vyčítat.. Nicméně ani tomu typickému začleňování charakterových stereotypů do jakési paralelní (ne)reality se tady tvůrci nevyhnuli.. Ovšem takhle naložit s podobně nosnou zápletkou, jakkoli provařenou, se rovná tvůrčí sebevraždě.. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Langoš si jede Lajnu, dokud nevytrejduje zvonka za buchtičku a tím získá smysl pro fair-play.. Humor po čase uvízne v bludném kruhu opakování, celý film pak v zobrazování stereotypů a neoriginalitě. Motiv věčného soupeření mezi muži a ženami se scvrkne jen do toho, jak je obtížné se každý den líbit a očekávaná náprava Karla Krále je naservírována slizce líbivým způsobem. Tady bohužel nešlo o to, po čem touží muži, ale platící diváci a podle toho to vypadalo.. Když Anna Polívková vkládala do hereckého projevu praktiky mimů, jako bych v ní někoho viděl.. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Přestože film je komedie, obsahuje několik scén, pochopitelně komických, které vyžadovaly práci kaskadérů. Karla má totiž ve scénáři jak pád na kole, tak lezení po fasádě. „Na obě tyto scény jsme měli profesionální kaskadérku, která místo Aničky Polívkové padala z kola a lezla po střeše hotelu. Nicméně i Anička projevila statečnost a fyzickou kondici a část scény, kdy musí vylézt z okna a sunout se kus po střeše hotelu, odehrála sama,“ říká producentka Dana Voláková. (Zdroj: CinemArt)
  • Režisér o nápadu na film prohlásil, že vznikl z prosté nostalgie po filmech jako Na hromnice o den více (1993) nebo Tootsie (1982) a chtěl si něco podobného vyzkoušet. [Zdroj: deník Metro] (hippyman)

Související novinky

Reklama

Reklama