Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (519)

POMO 

všechny recenze uživatele

Nejlepší evropská špiónská mainstreamovka od Skyfallu. Stylově zfilmovaná, scenáristicky neustále překvapující, věnující se nejenom akci, ale i charakterům postav. Dobře obsazená, politicky pohádkově vyvážená (CIA vs. KGB). V choreografii bitek, honiček a stříleček precizní. Sexuálně vášnivá (Anna s chlapama), citově jemná (Anna s lesbickou přítelkyní). Skrz-naskrz svůdně promiskuitní a vztahově zrádná jako celý temný svět agentů. Všechno na tom filmu se mi líbilo maximálně, jak jen to u špionážního thrilleru jde, plus mě překvapil chytrým nadhledem a novátorským pojetím tradičních žánrových motivů. Besson má mírotvorčí evropské srdce a je pořád skvělým filmařem! ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Nereálné akční scény, ve kterých 50 kg žena nakope zadek dvojnásobně těžším protivníkům, mi občas nevadí. Což je asi hlavní důvod, proč dávám čtyři hvězdičky, protože ve všem ostatním je Luc Besson opět v slušné formě a baví. Netvrdím, že to je perfektní - někdo by mohl namítnout příliš překombinovaný děj - mě však nevadil. A ano, Besson recykluje sám sebe. No a? To, co recykluje, udělal před více, než 20 lety a mezitím spáchal i mnoho jiného - často i takového, že jsem to ani nechtěl vidět. Proto jsem rád, že se mu i něco daří. ()

Reklama

anais 

všechny recenze uživatele

To už není sestup, to už je fakt, který je třeba přijmout. Luc Besson před dvaceti změnil styl i ambice, a rozhodl se točit francouzské žánrové filmy, které budou schopny konkurovat těm americkým. A svým způsobem se mu to daří. Já asi nikdy nepřestanu doufat, že se rozhodne zfilmovat něco náročnějšího, a asi nikdy už nezažiju tentýž pocit jako kdysi u Magické hlubiny, Leona, nebo Nikity. Anna je povrchní podívaná, která sází na efekt. Je zamrzlá v devadesátých letech a sází na estetiku ze které si dělal legraci třeba Zoolander. Anna má špatně obsazenou hlavní roli, rádobycool dialogy a zcela nepravděpodobný děj. Je pravda, že se na to lze dívat jako na čirou zábavu, komix či příslovečnou francouzskou potrhlost, a možná to ničím víc ani být nechce. Ale je to prostě smutný pohled... ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Kvalitně zpracovaná akční žánrovka s klasickým tématem ruská KGB x americká CIA, na které nejvíc oceňuji zajímavé retrospektivní vyprávění, které zpětně odhaluje “jak to vlastně bylo” a oněch tajemství a zvratů je ve výsledku celkem dost. Sympatické herecké obsazení, zábavná akce, i když místy přitažená za vlasy (jedna žena vymlátí bar plný bodyguardů...) a přiměřená stopáž, která nestíhá nudit. Ve výsledku vyváženě akční, atmosferická i vztahová podívaná, která do zajetého nápadu špionů nevnáší nic nového, ale svým stylem dostatečně zaujme a myslím, že stěžovat si vyloženě nikdo nebude. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Mám takový dojem, že špionážní filmy začínají soutěžit o cenu za nejdebilnější scénář. Besson svým novým výplodem směle konkuruje stupiditě Rudé volavky, ale díky docela slušné akci se drží nad její kvalitou. Třetí do počtu Atomic Blonde má díky bohu scénář jen předvídatelný, ale nedostatky zahání úžasnou stylizací, prostředím a výtečnou hudbou, takže blonďatá Atomic číča z naší hloupé trojice drží aspoň slušnou laťku snesitelnosti. Kdežto Anna je výplod vskutku genitální. Když pominu tu stupidní ohranou předvídatelnost, že agent pracuje pro dvě strany, aby nakonec pracoval hlavně pro sebe a měl nečekaného spojence (manželce sem řekl děj po 15 minutách i s koncem), nemohl sem vydýchat Nokii 3410, USB, kamery a další pecky v roce 1990. Nezlobte se na mě. Bral bych to v akční parodii a ne u špionážního filmu, který se bere vážně. Nejsmutnější na tom je, že první hodinu mě to ještě docela bavilo. Vlastně i víc bavilo. Ale čím víc hlavní hrdinka s každým šukala, aby si vysloužila svobodu, čím víc se Besson nesnažil schovávat ty stupidní chyby a čím víc se stával stále předvídatelným, začala mě Anna vlastně i docela srát. Když na konci zabije asi 50 prakticky nevinných vojáků, kteří vlastně dělají jen svoji práci, aby si vystřílela svoji svobodu, přál sem si, aby ji konečně někdo sejmul. Moc bych si přál dvojku. Stačil by tří minutový krátkometráž, kde by ji Luke Evans vystřelil mozek. Předvídatelná, iritující sračka. Ty 3* jsou za prvních 60 minut, kdy sem se bavil a za to, že je to o trochu zábavnější než Rudá volavka. Ale naprosto amorální podtext, předvídatelnost a anachronismy mě strašně nasraly. 50%. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • V poslední úvodní scéně z ústředí CIA (1985) je vidět moderní počítač s AT klávesnicí, která vznikla nejméně 10 let poté (jelikož mezi Ctrl a Alt má tzv. Win klávesu). (Pavian)
  • Natáčení začalo v listopadu 2017. Probíhalo zejména v Cité du cinéma v Saint-Denis, v Srbsku, v Moskvě, v Miláně (Galleria Vittorio Emanuele II, piazza del Duomo) a na Guadeloupe (Sainte-Anne, Le Gosier). V Paříži se natáčelo v 16. obvodu (avenue du Président-Kennedy, place du Trocadéro-et-du-11-Novembre), na pont des Arts a na quai François-Mitterrand. (bianci)

Reklama

Reklama