Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Na začátku to bylo takové reprezentativní manželství krásné ženy a úspěšného muže. Jenže Magda touží po dítěti a manžel, odjíždějící opět na jednu ze svých služebních cest, jí připomene, že si ji vzal právě proto, že žádné dítě nechtěla. V noci vzbudí Magdu telefon. Nemocnice ji informuje, že měl manžel dopravní nehodu. Žena jede okamžitě za ním. Na místě zjistí, že manžel utrpěl jen lehčí zranění. Jeho spolujezdkyně je na tom daleko hůř. Zjištění, že jí byl muž nevěrný, ještě není to nejhorší... (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (58)

Bilky 

všechny recenze uživatele

Asi by bolo spravodlivejšie hodnotenie 3* kedže miestami film dosť kolísal a hlavne mi chýbala hlbšia analýza LANGMAJERovej postavy, ale mam slabosť pre česke "inscenácie" a u nás sa u nič podobné netočí :( Vlastne ano ale vydavajú to za kinofilmy :) KARAMBOL mi pripomenul vynikajúcu sériu SOUKROME PASTI a to nielen náladou a spracovaním (ktoré hodnotím pozitívne) ale aj spomínanou nevyrovnanosťou a niekedy nie veľkou vierohodnosťou konania postáv kedže chýbala väčšia charakterizácia. Veľmi dobre zahrala SCHNEIDEROVÁ ako aj detský predstaviteľ. Aj keď na skoršie epizódy cyklu OBĚTI (Svědek, Přepadení, Hadí tanec) tento film nemal, je to určite jemný nadpriemer českej TV tvorby. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak tohle je jeden z nejzvláštnější příběh celé série. Stát se opravdu může cokoli. Manžel je nevěrný, má milenku a žena, která se dosud nechala vydržovat musí najednou do práce. Manžel jí to sice vyčítá, ale byl to právě on, komu to také vyhovovalo. Magda si ovšem zcela správně nevybírá život v luxusu kompenzovaný přivřením očí a snaží se zaopatřit sama. V tomto ohledu působí opravdu více než úsměvně, jaké má na úřadu práce požadavky. A tu se náhle příběh dostává do totální absurdity. Manželka se začne starat, po různých peripetiích, o dítě manželovy milenky. Ten ji o to nejprve žádá, dokonce chce, aby bydlela v jejím bytě, ale pak se sám odstřihne. To celé samo o sobě je totálně absurdní. Tím spíš, když se Magda snaží uplatit otce milenčina syna. Tady se ukazuje, co může způsobit zoufalost touhy po dítěti. A taky, jak i špatný námět může být relativně snesitelně zobrazen, když je dobře zahrán. ()

Reklama

kocik1 

všechny recenze uživatele

Tak tohle se vážně nepovedlo. Ne že by to nebylo dívatelné, to je, celkem dobře. Ne že by to nebyl dobrý námět. To zas jo, byl. Jenže: kdo vlastně psal scénář? Proč tady není nikde uvedený? Vůbec bych se nedivila, kdyby se za svůj výplod scénárista styděl.:-( Je to totiž snůška taková nesmyslů a nelogičností, až si člověk říká, že to snad ani není možný. Děcko, kterému si ani nezasteskne po vlastní mámě, když mu umře. No co, byla a už není... Byt - to by mě fakt zajímalo, jak mohl manžel přenechat byt svojí milenky svojí manželce. Od kdy se v rámci majetkového vyrovnání bere z cizího? Dědicem je snad dítě, pokud je byt v OV. Pokud je pronajatý nebo státní, no, to snad už vůbec ne. Navic mi manželka tedy nepřipadala, že by se nechala lehce očesat..., on pěkný velký vybavený moderní byt a ona cizí starý, menší....., takhle se dělí společné jmění manželů? A pak odebrání dítětě? Vážně takhle? Opravdu se nejdřív docela normálně nevyzve k předání takovým tím normálním způsobem, aby se dítě nestresovalo a tyhle gestapácké metody nepřijdou na přetřes teprve tehdy, když to jinak nejde? Nojo, ale to by nebylo tak efektní. A abych nezapomněla: znáte někdo někoho, kdo hladí kočku proti srsti? ()

Figuska 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Poslední příběh z cyklu Oběti se mi opět velmi líbil, chyběla však určitá propracovanost. Jak mohl připadnout milenci byt? Extrémní potřeba postarat se o dítě přítelkyně tak nějak zvláštně a rychle vyprchala do naopak extrémního nezájmu. A co to bylo to "jak se hladí kočka" "Proti srsti ne"? To byl těžko uvěřitelný dialog. Dále pak náhlé podplacení bio-otce šlo taky trochu mimo, navíc dalo jasný impuls jak vše dopadne. Výkony herců byly jinak, stejně tak jako v předešlých dílech, velice dobré. ()

Véronique 

všechny recenze uživatele

Děj filmu v dnešní době poměrně klišé, přesto příběhy tohoto typu diváka vždy chytnou způsobem, který jim nedovolí odejít od obrazovky dříve, než se objeví titulky. Zároveň se však jedná o ten typ filmů, které stačí vidět jen jednou a netřeba se k nim vracet. Za zmínku stojí kvalitní herecké výkony tandemu "Schneiderová-Valenta(proč ten není v hereckém obsazení?!)" a nepostradatelný psycholog Františka Němce. Ta role mu padne jako ulitá! ()

Galerie (19)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama