Reklama

Reklama

V zajetí

Trailer 2

Mateřské lásce se nedá uniknout. Z bezpečného přístavu lásky se ale někdy může stát smrtící hrozba, mladá dívka Chloe o tom ví své. Je na vozíku a vyrůstá o samotě v úplné izolaci jen se svou milující maminkou. Jejich vztah a život se můžou zdát zvláštní, možná až zneklidňující, nikdo ale nemůže upřít mámě nekonečnou snahu chránit svou dceru, starat se o ni do roztrhání těla a pro její vlastní dobro ji mít stále pod dohledem. Chloe má řadu zdravotních problémů, potřebuje péči a s oddanou mámou tvoří sehranou dvojici. Když se v sedmnácti chystá na vysokou, začne objevovat tajemství, která jsou stále děsivější. Místo odpovědí na otázky se od mámy dočká jen dalších omezení. Chloe je připoutána ke svému vozíku, z ocelově pevného mateřského objetí musí ale za každou cenu utéct. Odpovědi jsou totiž strašnější, než si dovedla představit. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (228)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Run pracuje s de facto stejnou premisou, jako seriálové Odhalení a i když je jasné, že srovnávat osmidílnou sérii s hodinu a půl dlouhým filmem není fér, nedokázal jsem se mu vyhnout. Díky tomu film do určité míry působí ne snad jako vyloženě slabý, ale pořád jenom odvar. Naštěstí Chaganty měl šťastnou ruku při castingu, přičemž se mu vyplatila jak sázka na jistotu v podobě Sarah Paulson, tak důvěra na neokoukanou tvář Kiery Allen. Poslední třetina si šla svou vlastní cestou a i když byla trochu překotná, bavila mě až do samotného konce. Dokázal bych si to představit maličko vypjatější, ale to na celkový slušný dojem nemělo zase takový vliv. 70% ()

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Tak zápletka není moc originální a popravdě by stačila i na jeden díl seriálu typu Bojíte se tmy, ale tenhle kousek je slušně natočený a dobře šlape hlavně díky výkonům dvou hlavních hereček. Obzvlášť Sarah Paulson (!spoiler!) v roli vyšinuté matky je fascinující - opravdu z ní máte nepříjemý pocit a rádi byste ji skopli ze schodů. Pamatuju si jí už z doby, kdy se objevila v American Horror Story a už tenkrát bylo vidět, že tahle dáma je něco extra. Sedm šedozelených prášků z deseti. ()

Reklama

bourec 

všechny recenze uživatele

Pátrání sem ještě neviděl, a ani nevím, jestli se do něj pustím. V zajetí ovšem svým námětem hned zaujalo. Tady fakt nebylo co řešit. Film úplně v pohodě.Nějaká výtka by se samosebou našla, ale film vás prostě zaujme, zabaví, a až do konce nepustí. Tý holčině sem neuvěřitelně fandil. Jenom s tou maminkou roku měl někdo na kameře udělat trochu jinej krátkej proces. Silný tři.70%. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

takový ten klasický skorothriller na jedno podívaní.Chvilku sice není úplně jasné o co jde,ale už cca v půlce se dá celkem dobře odhadnout kudy se bude film ubírat.Pravda konec mě trochu překvapil,ovšem ne proto že by se extra povedl,ale spíš proto že jsem chování Chloe úplně nepochopil.Obě herečky každopádně fajn a jsem zvědavý jestli si Paulsonka někdy zahraje někoho normálního...60% ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Kiera Allen v zajetí mateřských pudů Sarah Paulson. Ta jí "ordinuje" trvalou invaliditu a falešný pocit důvěry a bezpečí domova. Zdravotními problémy a paralýzou sužovaný ptáček chce z klece ven. Režisér Aneesh Chaganty pokračuje ve skvělé formě, kterou se uvedl v zajímavě koncipovaném thrilleru Pátrání. A v neselhávajícím tempu se za zlověstných hudebních tónin Torina Borrowdala pustil do devadesátiminutové půtky matky s dcerou. V rukou horšího režiséra, respektive horší produkční realizace, by se film velmi lehce mohl změnit na thriller z druhé ruky, za které je zejména kanál Prima Love vděčný. Vzdálená variace na Misery nechce zemřít, která provedla šikovnou výpůjčku stěžejních dramatických prvků, se ovšem kvalitativně podobným laciným až slabomyslným počinům důsledně vzpírá. A to je prosta brutálních scén a explicitního pojetí. Ve filmu se nevyskytuje žádná scéna, kdy si divák bude muset dát zbaběle ruku před oči. Síla spočívá v dokonale organickém a zároven protichůdném ženském elementu, dvojice hereček je absolutní devizou, co zcela určuje ráz dění. Táhnou film, seč jim síly a klitorisy stačí, načež těsně před koncem dojde k hodně nečekanému vypointování, které umocní gradaci snímku. Kiera Allen absolvovala debut, který jí byl v podstatě ušit na její tělo: stejně jako její hrdinka, je i ona tělesně postižená. Sarah Paulson se zhostila své role psychicky narušené mámy velmi zodpovědně, přičemž se dovedně vyhnula klišé, které obdobné postavy trpí. Obě kreace působí hodně neotřele. Znepokojivá atmosféra hlásí přítomnost od samého začátku, žádné zdlouhavé předehry, jde se rovnou na věc. Napětí se dostavuje záhy, naprosto brilantně napínavě odvedenou shledávám scénu z lékárny, kdy se matka s dcerou vydají společně do kina, přičemž dcera tajně opustí kinosál, aby si ověřila původ léků, kterými ji matka přebujele zásobuje. Režisér se v drobných funkčních detailech a nenápadných nuancích vyžívá, což má za následek spád a příznivý rytmus událostí. Ve výsledku se jedná o vybroušeně napínavý nervák, v němž dvě herečky v hlavních rolích pracují na tom, aby divákovi nedaly příliš vydechnout. 10/10 ()

Galerie (38)

Zajímavosti (16)

  • Když je Chloe (Kiera Allen) venku na filmu se svou matkou, jeden z obchodů se jmenuje „Carry“, což je odkaz na slavný román Stephena Kinga „Carrie“. (LUKICKK)
  • Název filmu se objeví až během závěrečných titulků. (noelcoward73)

Reklama

Reklama