Tvůrci:
Mark BombackRežie:
Morten TyldumScénář:
Mark BombackKamera:
Jonathan FreemanHudba:
Atli ÖrvarssonHrají:
Chris Evans, Michelle Dockery, Jaeden Martell, Cherry Jones, Pablo Schreiber, Betty Gabriel, Sakina Jaffrey, Daniel Henshall, J.K. Simmons, Ben Taylor (více)Epizody(8)
-
Pilotní díl (E01)
-
Všechno je v pohodě (E02)
-
Kamenné výrazy (E03)
-
Následky škod (E04)
-
Návštěva (E05)
-
Zbožné přání (E06)
-
Jób (E07)
-
Poté (E08)
Obsahy(2)
Život rodiny se obrátí naruby, když je syn obviněný z vraždy spolužáka. V dramatickém thrilleru z právnického prostředí, adaptaci bestselleru Williama Landaye. (Apple TV+)
Videa (1)
Recenze (113)
Landayova předloha se táhne jako sýr. I proto obdivuju, jak ji Bomback dokázal přepsat do kvalitativně rovnoměrnýho, solidně gradujícího rodinnýho hororu. Se sedmou soudní epizodou, která je fantasticky napsaná. S herci, který někdo na svý role vybral neuvěřitelně dobře. Dvakrát škoda, že drsnej závěr z knížky, díky kterýmu si čtení pamatuju i po těch letech, je tu trochu na sprosťáka obroušenej do hladka. Změna neprospěla. A přistřihla jednu hvězdičku. ()
Poutavý seriál, který kombinuje rodinné a soudní drama o následcích vraždy mladého chlapce, která silně zasáhne rodinu jejichž syn je z vraždy obviněn. Seriál není detektivkou a nějaké "pátrání" a hledání důkazů je na vedlejší koleji. Více se zaměřuje na postiženou rodinu, to jak se jim změní život, jak je vnímají přátelé a hlavně, kde je skutečná pravda. Seriál táhnou slušné herecké výkony a profesionální technická stránka. Naopak pokulhává scénář, který sice dokáže předvést poutavé dialogy ale nemá žádné překvapení nebo jakkoukoli inovaci v rámci příběhu, který není ničím novým a vlastně po celou dobu jede ve známých kolejích a hlavně nedokáže utáhnout všech 8. sérii, které jsou zbytečně natažené, přestože nikdy nepřijdou s ničím vyloženě novým nebo zajímavým. Zkrácení o dva díly, by výsledku jen pomohlo. Slušných 70% ale po vtahujícím úvodu, jsem čekal více. ()
Seriál, ktorý drží divákov pri obrazovkách svojou atmosférou a charizmou manželského páru, ale Chris Pine to tam jasne ťahá. Viem si ale predstaviť aj rýchlejšie riešenie prípadu, celý ten proces a záverečné zvraty by sa zmestili aj do celovečerného filmu. Apropo riešenie, okrem toho naťahovania deja je trochu slabinou aj ten neurčitý záver. Otvorené konce, pochybnosti, to nemusí osloviť každého diváka. Napätie tomu nechýbalo, naozaj len škoda toho záveru, ja mám radšej, keď sa ten uzol dokáže rozviazať a máme to uzavreté. ()
Pro mě velice příjemné překvapení. Krásně komorně natočeno, cítím z toho takový severský styl. Vynikající postavy, ačkoli v hlavní roli bych asi klidně snesl i někoho charismatičtějšího (třebas takový Mads Mikkelsen by to mohl celé posunout do úplně kultovních rovin). Oceňuji, že je to záležitost 1 série a že není snaha z toho tvořit x sériové protahování, kombinování a vaření z vody. ()
Opravdu skvěle napsaný scénář s otevřeným a nejednoznačným koncem, psychologicky bravurně propracované postavy a jejich psychologická drobnokresba i motivace jsou největším kladem tohoto projektu (reflexe vztahu matka-syn, přerušená a posléze částečně obnovovaná transgenerační linie děd-syn-vnuk, rozkolísání manželství, otcotvství, mateřství, pochyby o vině či nevině atd.), který sice místy trochu zaváněl klišovitými místy, na jeho konci ale bylo vše odpuštěno...poslední dvě epizody měly opravdu dobrou gradaci... ()
Galerie (51)
Zajímavosti (10)
- V epizodě sleduje jednoho večera Jacob (Jaeden Martell) se svým otcem Andym (Chris Evans) film Připoutejte se, prosím! (1980). (J.F.B.)
- Ve 39. minutě, když Jacob (Jaeden Martell) jede s Andym (Chris Evans) k jezeru na ryby, a poté když Laurie (Michelle Dockery) skládá prádlo do skříně, slyšíme v pozadí skladbu „Time To Give“ od britské rockové kapely White Lies z jejich pátého studiového alba „Five“. (Trajektt)
- V pokoji Sarah Ghrol (Jordan Alexa Davis) si můžeme všimnout plakátu „Zdeňka Černý: The greatest Bohemian violoncellist“ od českého malíře Alfonse Muchy. (Richard.Jezd)
Reklama