Tvůrci:
Mark BombackRežie:
Morten TyldumScénář:
Mark BombackKamera:
Jonathan FreemanHudba:
Atli ÖrvarssonHrají:
Chris Evans, Michelle Dockery, Jaeden Martell, Cherry Jones, Pablo Schreiber, Betty Gabriel, Sakina Jaffrey, Daniel Henshall, J.K. Simmons, Ben Taylor (více)Epizody(8)
-
Pilotní díl (E01)
-
Všechno je v pohodě (E02)
-
Kamenné výrazy (E03)
-
Následky škod (E04)
-
Návštěva (E05)
-
Zbožné přání (E06)
-
Jób (E07)
-
Poté (E08)
Obsahy(2)
Život rodiny se obrátí naruby, když je syn obviněný z vraždy spolužáka. V dramatickém thrilleru z právnického prostředí, adaptaci bestselleru Williama Landaye. (Apple TV+)
Videa (1)
Recenze (118)
Opravdu vynikající seriál, psychologický, ale přitom velice napínavý. Capitán America dostal (nebo si ji koupil - když film i produkoval, to je fuk) konečně skvělou a chytrou civilní roli, ve které nezklamal ani v jediné scéně. Ale i Michelle Dockery hrála maminku až na krev - bylo snadné se vcítit do obou rodičů. A zároveň převelice děkovat osudu, že tohle nás snad nikdy nečeká. Připomínku bych měla jen ke stopáži, myslím, že šest dílů by bohatě stačilo - a mohlo to být našlapanější až k úplné dokonalosti. Budu doporučovat všem, koho znám. :) ()
Protivné decko (vlastne všetky deti v tom seriáli), protivná žena s výzorom vyhúkanej sovy (mimochodom má celý čas ten istý výraz), a v celej situácii neprimerane trpezlivý Kapitán Amerika. Inak dobre zahrané, čerešnička na torte J. K. Simons, ktorý sa tam vcelku objavil asi na desať minút. A dobrý scenár podľa predlohy (knihu som nečítala). Myslím, že najlepšie boli prvá a posledná časť, takže to stálo pozerať do konca. ()
Poutavý seriál, který kombinuje rodinné a soudní drama o následcích vraždy mladého chlapce, která silně zasáhne rodinu jejichž syn je z vraždy obviněn. Seriál není detektivkou a nějaké "pátrání" a hledání důkazů je na vedlejší koleji. Více se zaměřuje na postiženou rodinu, to jak se jim změní život, jak je vnímají přátelé a hlavně, kde je skutečná pravda. Seriál táhnou slušné herecké výkony a profesionální technická stránka. Naopak pokulhává scénář, který sice dokáže předvést poutavé dialogy ale nemá žádné překvapení nebo jakkoukoli inovaci v rámci příběhu, který není ničím novým a vlastně po celou dobu jede ve známých kolejích a hlavně nedokáže utáhnout všech 8. sérii, které jsou zbytečně natažené, přestože nikdy nepřijdou s ničím vyloženě novým nebo zajímavým. Zkrácení o dva díly, by výsledku jen pomohlo. Slušných 70% ale po vtahujícím úvodu, jsem čekal více. ()
// "Did you do it? Just tell me. Did you kill him?" Na Apple překvapivě těžké procedurální drama, o to víc mě ale těší, že i tahle jinak konzervativní (rozuměj extrémně opatrná) společnost se nebojí pustit do něčeho temnějšího. Ostatně s tímhle tvůrčím týmem a hereckým obsazením před kamerou to odjakživa byla sázka na jistotu, takže je dobře, že se seriál (alespoň na první pohled, nemám znalost předlohy) záměrně ničemu nevyhýbal. Nicméně jo, nějaká ta údernost tomu ve finále přece jen chyběla, a byť některé části byly velice silný (soud!), jako celek bych si dokázal představit ještě o něco ostřejší provedení. Ale možná jsem v tomhle žánru jen zmlsanej, kdo ví. I tak to bylo moc, MOC dobrý, a do dalších Apple TV+ věcí se v budoucnu budu pouštět s daleko větší chutí. 8/10 ()
Chudák mimicky bezradný Kapitán Homokokot. Poté, co pověsil hvězdotřpytný hajzlový poklop na hřebík a vyléčil elasťákové opruzeniny, má vskutku bezútěšný život. Doma má starou tak odpornou, že by mohla xichtem z fleku plašit střevní parazity, a navíc vskutku monstrózní piču, která mu ke všemu tomu neštěstí potratila do vzorové předměstské americké rodiny mimořádně slizkého semiautistického pamrda, nápadně připomínajícího Heryho Potrata po lobotomii, co s gustem sem tam opíchá nějakého toho spolužáka. Bojovým nožem. Anebo možná taky ne, kdo ví. Každopádně jindy bezchybný Smrťák Tydlidum tentokrát nevěděl, kdy přestat, a docela slušně zapletenou tří až čtyřdílnou minisérii zbytečně navatil do rozplizlých osmi dílů nestravitelnou porcí rodinných hovnot a komunikačních poruch, iritujícím festivalem tolik progresivního benevolentního rozvoje dětské osobnosti rodičovským necháváním si srát na hlavu a neumětelsky ukřivděně tvářícím se Kapitánem HK. A to je docela škoda. Kdyby tomu oslizlému paznehtovi někdo tak ve třetím díle omlátil držku o parapet a intenzivním výchovným bitím z něj dostal relevantní informace, mohlo být po čtyřech hodinách svižně vymalováno. Jenže to oni ne. To je furt samé chození po špičkách kolem tolik citlivého fuckana s LNB („Lehký Nedostatek Bití“), tolerančně edukační psychovložky, chlácholivě ignorující fatální rodičovské chyby, plačky a vzdychačky, jaký je to přeci nevinný nádherný chlapec a individualita, a neustálé objímačky a omlouvačky, když na něj někdo náhodou trošku zvedl hlas či se v jeho přítomnosti škaredě zamračil. Prostě samé parádní pokrokové psychologické metody, jak si v zajetí svépomocí úspěšně odchovat mládě vraha a katalogového psychopata. Ovšem Martelovic kluk toho Jeba vystřihnul naprosto sugestivně a celou hrací dobu mě neskutečně sral. ()
Galerie (51)
Zajímavosti (10)
- V pokoji Sarah Ghrol (Jordan Alexa Davis) si můžeme všimnout plakátu „Zdeňka Černý: The greatest Bohemian violoncellist“ od českého malíře Alfonse Muchy. (Richard.Jezd)
- Ve 39. minutě, když Jacob (Jaeden Martell) jede s Andym (Chris Evans) k jezeru na ryby, a poté když Laurie (Michelle Dockery) skládá prádlo do skříně, slyšíme v pozadí skladbu „Time To Give“ od britské rockové kapely White Lies z jejich pátého studiového alba „Five“. (Trajektt)
- Rovnako ako dej seriálu, aj jeho natáčanie prebiehalo v meste Newton, štát Massachusetts. Taktiež scény z Mexika sa natáčali v Mexiku, v oblasti Nuevo Vallarta, štát Nayarit. (Real Tom Hardy)
Reklama