Tvůrci:
Mark BombackRežie:
Morten TyldumScénář:
Mark BombackKamera:
Jonathan FreemanHudba:
Atli ÖrvarssonHrají:
Chris Evans, Michelle Dockery, Jaeden Martell, Cherry Jones, Pablo Schreiber, Betty Gabriel, Sakina Jaffrey, Daniel Henshall, J.K. Simmons, Ben Taylor (více)Epizody(8)
-
Pilotní díl (E01)
-
Všechno je v pohodě (E02)
-
Kamenné výrazy (E03)
-
Následky škod (E04)
-
Návštěva (E05)
-
Zbožné přání (E06)
-
Jób (E07)
-
Poté (E08)
Obsahy(2)
Život rodiny se obrátí naruby, když je syn obviněný z vraždy spolužáka. V dramatickém thrilleru z právnického prostředí, adaptaci bestselleru Williama Landaye. (Apple TV+)
Videa (1)
Recenze (113)
Asi nejlepší seriál/série, kterou jsem v roce 2020 viděl. Zdánlivě nijak zvláštní zápletka otce, který je nucen hájit svého syna, školáka, z obvinění z vraždy. Dejte si to. Nic tak dobrého a napínavého jsem asi neviděl nejen letos ale ani loni. Popis děje mě dost odrazoval ale nenechte se zmást, vyvíjí to se to vše hodně nečekaným směrem a budete koukat na jednu epizodu za druhou. Není to dlouhé. Předlohou je kniha, která má trošku jiný závěr než seriál, to ale nic nemění na kvalitě obou, to si dohledejte až do dokoukáte. Husí kůže po skončení, skvělý soundtrack. Opravdu napínavé od začátku do konce. 5* ()
Výborný, dechberoucí, atmosfericky hutný až mrazivý seriál z produkce Apple TV, který beru všemi deseti. Syn významného právního zástupce je obviněn z chladnokrevné vraždy spolužáka v přilehlém parku a od té doby začíná dusná jízda plná odhalení, zvratů, nově vytasených důkazů na obou stranách a vnitřního psychického teroru všech zúčastněných. Skvělé herecké výkony hlavních představitelů, které nemusím ani zmiňovat, protože kvalitních jmen je zde spousta, solidně vyladěný scénář a prokreslení postav, které se v průběhu seriálu vyvíjejí až na jejich psychickou hranici rozpadu a nekompromisně šokující sedmý díl soudního procesu, kdy to celé vygraduje na maximum. Po dlouhé době emoční, dusivá ždímačka připomínající atmosférou nedávný When They See Us, která opět trefuje do černého a přináší sedmihodinovou jízdu, kterou jen těžko pauznete. ()
Opravdu vynikající seriál, psychologický, ale přitom velice napínavý. Capitán America dostal (nebo si ji koupil - když film i produkoval, to je fuk) konečně skvělou a chytrou civilní roli, ve které nezklamal ani v jediné scéně. Ale i Michelle Dockery hrála maminku až na krev - bylo snadné se vcítit do obou rodičů. A zároveň převelice děkovat osudu, že tohle nás snad nikdy nečeká. Připomínku bych měla jen ke stopáži, myslím, že šest dílů by bohatě stačilo - a mohlo to být našlapanější až k úplné dokonalosti. Budu doporučovat všem, koho znám. :) ()
Nejlepší seriál z Apple Original. To bez pochyb. Atmosféra houstne každou vteřinou. Postavy jsou naprosto skvělé. Jeden zvrat je lepší než druhý. Za mě jednoznačně seriál roku, ne-li několika posledních let. Kéž by takových kousků bylo víc. Naposledy jsem byl podobně příjemně překvapen u Sharp Objects. ()
Pro tajemnou vražednou postavu byl ten kluk ideální volbou, vypadal jako neviňátko, ale klidně bych věřil, že zapíchnul celou třídu. Epizody dějově moc nepospíchají, ale ta nejistota rodičů, jestli mají doma mladýho vrahouna, nebo ne, dělá seriálu obří službu. Nemuselo by to celé působit tak nablejskaně, ale jako ponor do psychologie rodiny a právního dramatu to funguje nadmíru dobře a nakonec tu slabší pětku nasolím. ()
Galerie (51)
Zajímavosti (10)
- V pokoji Sarah Ghrol (Jordan Alexa Davis) si můžeme všimnout plakátu „Zdeňka Černý: The greatest Bohemian violoncellist“ od českého malíře Alfonse Muchy. (Richard.Jezd)
- Ve 39. minutě, když Jacob (Jaeden Martell) jede s Andym (Chris Evans) k jezeru na ryby, a poté když Laurie (Michelle Dockery) skládá prádlo do skříně, slyšíme v pozadí skladbu „Time To Give“ od britské rockové kapely White Lies z jejich pátého studiového alba „Five“. (Trajektt)
- Při „filmovém večeru“ ke konci epizody se dívá Jacob (Jaeden Martell) s rodiči (Chris Evans, Michelle Dockery) na film Volný den Ferrise Buellera (1986). (J.F.B.)
Reklama