Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šokující živé vysílaní, které během chvíle změní životy několika nevinných lidí. Radek (Karel Roden) se po téměř dvaceti letech nečekaně vrací do svého rodného města, aby zde nalezl jistou mladou ženu a jednou provždy se vyrovnal se svou minulostí. V pátrání po neznámé ženě mu pomáhá Eva, ambiciózní rozhlasová moderátorka, která jeho příběh dostane do své živě vysílané noční show. Chtěla mít ve vysílání senzační událost, ale k jejímu zděšení a ke zděšení všech posluchačů začne na povrch vyplouvat něco, s čím nikdo nepočítal. Svůj plán připravoval Radek několik let a během jeho vyprávění je do pochmurného příběhu vtažena nejen ona sama, ale i pražská kriminálka a další aktéři dlouho zapomenutých událostí. Začíná napínavý boj o čas a o spravedlnost. Opravdu už je vše nenávratně promlčeno? (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (360)

mau 

všechny recenze uživatele

Zajímavý nápad v nenaplněném provedení. Potenciál napínavého krimi se trapně rozplynul v žánrovce podprůměrné televizní úrovně. Barešová i přes malý prostor výborná, Bareš jako vždy nepřesvědčivý, Roden alespoň charizmatický. Plusové body za můj oblíbený Prosek. Okolí parkoviště je ale nerealisticky liduprázdné. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Dobře hustej thriller, kterému nelze moc vytknout.  Akorát Igora bych vyměnil za někoho uvěřitelnějšího a méně okoukaného a recepční Evu bych přesunul na denní šichtu, protože pornohvězda jejích kvalit těžko bude hákovat dvanáctky v baráku o nejmíň šesti patrech, který celý ovládá jeden právník (především proto že právník nebude vlastnit takový objekt, a pokud ano, asi tam nebude noční recepce). Katakombes Milou kinematografos. ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jeden z těch zajímavějších českých filmů současnosti. Zajímavějších hlavně pro námět, který je výborně zpracovaný a má odhodlání něco sdělit. Robert Sedláček na tohle ostatně vždycky měl dar. A stejně tak měl dar i na vedení herců, kteří tu ve všech ohledech předvádí odzbrojující výkony. Kéž by takové české filmové zážitky byly častější a nemuseli jsme se před každým filmem modlit, jak to vůbec dopadne. Ve druhé polovině filmu jsem skoro ani nedýchal. Karel Roden a Barbora Bočková byli naprosto exkluzivní a mezi jejich dialogy jsem si přišel jak při sledování nejlepších světových dialogovek. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

BUDEME SVĚDKY OJEDINĚLÉHO SETKÁNÍ. SETKÁNÍ OSOB, JEJICHŽ PŘÍBĚH ZAPOČAL PŘED 20TI LETY…“   Celkem dost postav a přesto v tom není chaos. Jednoduchej příběh, postavenej na dialozích a nápadu s odhalením (téměř) promlčenýho zločinu. K tomu si přidejte charismatickýho Rodena a celkem povedený zvraty. Já myslím, že tohle na fajn českej film stačí!   /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Za pár hodin budu v „suchu“. 2.) Myslím, že správnej příběh má trvat maximálně jednu noc (a jeden den).                    PŘÍBĚH  ****  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Promlčeno se snaží vecpat do thrillerového rámce kritický řez společností, ale výsledek budí rozpaky. Možná kvůli složitému vývoji (námět napsal a původně roztočil Mirek Veselý) a zakázkové povaze projektu, který byl Sedláčkovi nabídnut producenty. Základní dějové schéma sice slibují napínavý thriller odehrávající se v reálném čase, ale tenhle příslib je zrazen hned během nepříliš úsporné expozice, odehrávající se před hlavním dějem. Dejme tomu, že témata, k nimž se film chce vyjádřit, vyžadují prokreslení postav. Jenomže to si žádá zpomalení a zaměření na detail. Thrillerová zápletka oproti tomu potřebuje stálý přísun energie. Střetávání odlišných dynamik vede k zadrhávajícímu rytmu. Sedláček se navíc zdá být jistější při režii herců vedoucích dialog než při inscenování akce v  prostoru. Film je formálně dost opatrný, místy až malátný. Při dlouhých, místy komicky doslovných a popisných hovorech, které tvoří základní stavební prvek vyprávění, je nenápaditě stříháno z detailu nebo polodetailu jedné tváře na druhou. Letecké záběry noční Prahy plní především rytmizační funkci, k navození specifické atmosféry moc nepřispívají. Ačkoli je časový rámec určen délkou Evina pořadu, postavy se nezdají být pod tlakem. Počáteční thrillerový drajv se vinou scén jako je dlouhé intimní povídání matky a dcery sedících u kuchyňského stolu postupně zcela vytrácí. Dokonce i zásadní závěrečná konfrontace je řešena nevzrušivým stříháním mezi dvojicí stojících herců, snímaných s malou hloubkou ostrosti. Kamera většinou zůstává statická, mění se pouze úhly. Kdykoli obkrouží herce nebo nabídne podmanivou kompozici Rodena sedícího v autě, která by se pěkně vyjímala v jednom z městských thrillerů Michaela Manna, máte chuť slavit. Promlčeno jsou dva filmy v jednom. Přímočarý a polopatický thriller a vypravěčsky doširoka rozevřené, vyzněním ambivalentní (záměrně anti-žánrové, divácky neuspokojivé) a ke společnosti založené na transakčních vztazích, v níž jsou veškeré hodnoty převáděny na peníze, kritické drama. Třeba by ale hladce fungující žánrovka, neponechávající žádná místa k zaplnění, nevyvolávala tak silný pocit zmaru ze stavu přetechnizovaného, cynicky prospěchářského světa, a neprovokovala k hledání vlastních odpovědí, jak lze odčinit zdánlivě promlčené hříchy. 55% ()

Galerie (76)

Zajímavosti (24)

  • Igor Bareš ve filmu vlastní pistoli, a to konkrétně Walther P99, která patřila Jamesovi Bondovi ve filmech Jeden svět nestačí (1999) a Zítřek nikdy neumírá (1997), kde ji držel Pierce Brosnan. Jedná se o originál zakoupený před čtyřmi lety v Los Angeles, přivezený do České republiky. V době vydání filmu byla součástí soukromé sbírky. (Zdroj: ČSFD)
  • Karel Roden řekne během filmu 2 595 slov. (Zdroj: ČSFD)

Reklama

Reklama