Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ústřední postavou romantické komedie Casting na lásku je neúspěšná herečka Stela Nebeská, která s blížící se čtyřicítkou zjišťuje, že velkou díru do světa už asi neudělá. Ztrácí angažmá v divadle, kde stejně hrála jen nevýznamné role. Po kariérním neúspěchu přichází i osobní – manžel jí začne podvádět a ani se to nijak moc nesnaží skrývat. S porážkou od života se ale Stela nemíní smířit a rozhodně se nevzdá bez boje. Zapřisáhne se, že si stůj co stůj najde někoho, před kým její manžel zbledne závistí. Zahájí tedy velkolepý konkurz na novou lásku. Začne se seznamovat, ale co schůzka, to výstřední a nepoužitelný nápadník a každé rande končí fiaskem. Najde nakonec Stela toho pravého? Nebo všichni pořádní muži už vymřeli? (Bontonfilm)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (100)

Olík 

všechny recenze uživatele

Původně jsem o existenci toho ženského povzdechu Evy Toulové (vlastně ani o ní samotné – budu se na nějaký z jejich marných pokusů být filmařskou ještě podívat) neměl ani tušení. Narazil jsem omylem na televizní obrazovce a asi už vím, proč tomu bylo tak. Tohle fakt NE. Tereza Němcová-Petrášková, dejme tomu. Neokoukané tváře vždy potěší a nakonec se svojí osobností na roli „zoufalé herečky“ i docela hodí. Ale pak už je snad všechno špatně. Pomineme-li, že od první minuty vám je jasné, že tohle dílko nemá s filmařinou příliš společného, tak příběh nic, zápletka nic, romantika nic, humor nic,  catering nic, támhle nic a támhle taky nic. Uznávám, že za každým konáním stojí nějaké vynaložené úsilí, ale v tomto případě to byl opravdu pro.....ý čas. ()

Djoker odpad!

všechny recenze uživatele

Žánr romantických komedií býval pro tvůrce sázkou na jistotu. Stačilo sehnat sympatickou dvojici, vložit je do snesitelné dávky klišé a vše okořenit špetkou vlastní invence. Toulová se samozřejmě nezmohla na nic z toho, takže přichází s další tragickou patlaninou. Do hlavní role, jenž má táhnout celý film, chytře obsadila osobu, která vypadá jako její lesbická přítelkyně. Záda jí pak klasicky kryjí největší zoufalci z Ulice a Ordinace. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Mám teorii, že ženským ke čtyřicítce hrábne. A nejsem sám. Samozřejmě jsou vyjímky. Snad je to hormony, snad něčím jiným souvisejícím s chemií, každopádně kolem té čtyřicítky se začnou dít věci... Žena, často matka už nechce být pečovatelkou o rodinný krb, domácí pohodu... Najednou zjišťuje, že celá ta léta dělala rodině ,,služku'' a tak nastává čas na nezávislost a kupu bláznivých nápadů z nichž jde jednomu a nakonec i té ženě samotné hlava kolem... Toulová touto katarzí asi prošla krapet dříve. Stela Nebeská (to je pekelné jméno) má sice manžela co jí zahýbá, ale věc se rozhodne řešit velmi originálně. Začne taky zahýbat... A tak tu máme kupu veselých historek kterak dopadají či nedopadají jednotlivé schůzky ... Romantických snímků znalý divák odhadne hned v úvodu, kdo bude ten co nakonec získá její srdce, takže žádná velká překvapení fakt nečekejte. Film vám svěže koření všudypřítomný PP a jediné co oceňuji jsou česky zpívané písničky. Bývá zvykem je zpívat v českých filmech anglicky s typickým přízvukem Aničky Dajdou... Dávám za jeden casting. * ()

Louie odpad!

všechny recenze uživatele

Předpokládal sem, že i přes několik let trvající problémy jsou absolventi FAMU trochu jinde, umí pracovat s textem, umí vést herce a pracovat s jednotlivými částmi filmu tak, aby ve výsledku něco sdělili, nebo alespoň pobavili diváka. Ale asi to ještě chvilku potrvá. A Bontonfilm asi prochází taky nějakou vnitřní krizí... ()

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Sice jsem se zařekl, že už se nikdy na žádnou českou romantickou komedii nepodívám, ale Evě Toulové, českému Edu Woodovi prostě jako milovník těch nejhorších existujících filmů prostě odolat nemohu. A bylo to přesně takové, jak jsem čekal - strašné. Tak to rozeberu: PŘÍBĚH: Ten sice v jakési podobě, jaká romantická komedie nabízí, existuje, ale nebaví, nezaujme a spíš nudí. Pokusy o humor tu sice jsou a poprvé bych některý z filmů tak označil jako "komedii" (protože Šťastná je romantické "drama" bez prvků komedie a Jak se moří revizoři sice prvky "komedie" v sobě má, ale i tak je to spíš "drama"), ale zoufale to nefunguje, působí to trapně a může za to hlavně příšerné přehrávání herců (ke kterému se dostanu později) a vlastně snad úplně všechno, protože to prostě nefunguje a vypadá to strašně. K žádným překvapivým zvratům nedojde, vše je jasné z prvních pár minut a hlavní zápletka navíc skončí v 50. minutě (!!) a aby z toho Toulová mohla udělat celovečerák, protáhne to o ještě zbytečnou a k smrti nudnou půl hodinou o tom, jak Stella Nebeská dostane roli a pak se jí kvůli veliké lásce vzdá. A btw pobavilo mě (jako jediné z celého filmu), že je tu okopírovaná scéna z LOVEní. Evidentně Toulová hledá nové dno... HERECKÉ VÝKONY: Katastrofa. Když v nějakém filmu podá nejuvěřitelnější výkon Václav Vydra nejml. (!!!!!), tak už je něco sakra špatně. Skoro všichni herci tu strašně přehrávají včetně hlavní hrdinky, nikomu se zde nedá věřit ani nos mezi očima a celé to vypadá jak nějaké představení ochotnického divadla. Jediné, co mě překvapilo je to, že si zde miniroli střihla i při své velikosti a talentu sama Eva Toulová. A herecky je talentovaná stejně jak ten zbytek dřev, co tu hraje. Fakt, jediný, kdo tu něco hraje, je ten Vydra a občas ten tlusťoch, jinak nikdo. FILMAŘSKÁ STRÁNKA: Katastrofa snad největší. Toulová sice sehnala kameramana, který by se dal označit jako kamerman (byť teda maximálně na úrovni pořadů TV Barrandov), ale ani ten není schopný vytvořit zajímavý záběr, aby to příšernost zachránil. Nějaký cit pro tempo scén Toulová vůbec nemá, proč tam je asi šestkrát ta sama scéna, kdy Stela Nebeská leží v posteli s lístky růží a sypají se na ni dopisy nechápu (teda jo, chápu, ale proč ta samá scéna???) nebo proč tam asi desetkrát hraje jedna a ta samá písnička, která se mi zprotivila už po třetím poslechu, taky nechápu. Je tady hromada postav, z nichž některé tu jsou naprosto zbytečně a některé tu prostě jen existují aniž bychom o nich něco věděli. A i přes jejich obrovský počet žádná nemá charakter. Navíc Stela se prý živí jako herečka, ale vidíme ji jen neúspěšně chodit po castinzích - ale kde pracuje? Z čeho teda vydělává? A ten její manžel, ten vydělává kde? Kde pracuje ten tlusťoch? A takových otázek si tu můžete během filmu položit ještě mnohem víc. Střih je zmatený, někdy se nedá pochopit, co se kdy děje a proč se to děje (třeba když se najednou Stela zjeví ve vlaku a jede kamsi a pak se tam stejně záhadně objeví i ten tlusťoch, který ji asi stalkuje, jinak pro to nemám vysvětlení). Kulisy jsou taky otřesné, třeba proč Stela má doma na stěně přilepenou značku ze silnice jsem taky nepochopil. Pro někoho by mohl být klad, že nebydlí ve vile, ale v činžáku, ale k čemu mi to je, když to jinak nefunguje? Nakonec se stejně s novým manželem přestěhuje do krásného velkého rodinného domu a narodí se jim dceruška, kterou houpou na houpačce. Prostě musel tam být cukerínový konec, bez toho se neobejdeme, že? Hlavně že celý film je laděn strašně feministicky, všichni chlapi tu jsou banda úchylů a idiotů a jediný tlusťoch je výjimka, zatímco všechny ženy tu jsou sebevědomé, inteligentní a téměř bez špatných vlastností, včetně té herečky, co se zpočátku Stele vysmívá. A hlavně nesmí chybět všudypřítomný product placement, který je ještě víc do uší a očí bijící, než jakýkoli díl Ulice nebo Oridnace. Hlavně že nechybí Bandi, stály podporovatel shitových českých filmů! Jen tak mimochodem, ta scéna, kde se tu objeví, je snad ta nejblbější product placemantová scéna všech dob... CELKOVÉ HODNOCENÍ: Zahrajte si s přáteli chlastací hru! Je to jednoduché, když ve filmu bude jakákoli filmařská chyba, špatný herecký výkon nebo product placement, napijete se. Zaručuji vám, že když na to použijete třeba rum, do 3 minut jste v záchytce. A pokud si to chcete užít, tak použijte pivo, do půl hodiny to s vámi sekne stejně. Vřele doporučuji! A víc asi říkat nemusím, jasné to je asi každému. Objektivně je to teda maličko lepší než Revizoři a Šťastná, ale subjektivně je to horší, protože u těch dvou filmů jsem se nad jejich příšerností bavil. Tady jsem jen a pouze trpěl. odpad! () (méně) (více)

Galerie (41)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně v galerii dává hlavní hrdince jeden muž do výstřihu vizitku. Když pak nehnutě stojí a přijde manžel, vizitka ve výstřihu není, při odchodu z gralerie ale už zase vizitku ve výstřihu má. (jujec)
  • „Zrovna v době, kdy jsme točili jedinou postelovou scénu, se Terezce vrátil manžel. Ten sice o natáčení věděl, ale přece jen to byla trochu divná situace,“ zmínila Eva Toulová. (SONY_)

Reklama

Reklama