Režie:
Max BarbakowScénář:
Andy SiaraKamera:
Quyen TranHudba:
Matthew ComptonHrají:
Andy Samberg, Cristin Milioti, J.K. Simmons, Peter Gallagher, Meredith Hagner, Camila Mendes, Tyler Hoechlin, Chris Pang, Jacqueline Obradors, June Squibb (více)Obsahy(2)
Bezstarostný pohodář Nyles (Andy Samberg) se na opulentní kalifornské svatbě kouše nudou. Stejně jako nevázaná a mírně cynická sestra nevěsty Sarah (Cristin Milioti). Když spolu uvíznou v časové smyčce a prožívají ten samý svatební den znovu a znovu, hledají způsoby, jak se zabavit, nebo alespoň nezbláznit. Ať udělají cokoliv, ráno neponesou žádné následky, a tak postupně ztrácejí veškeré zábrany... Chytrá i ztřeštěná letní komedie vás rozesměje nahlas a zároveň vám připomene, že i když zdánlivě na ničem nezáleží, stojí za to zachovat si aspoň trochu lidskosti a lásky. (Aerofilms)
(více)Videa (1)
Recenze (329)
Palm Springs jsou takovými Hromnicemi pro novou generaci diváků, kdy máme jako hlavního hrdinu opět namyšleného chlápka, který se během časové smyčky zamiluje do jedné z dívek. Zvrat zde však přichází v tom, že se ve smyčce ocitnou ještě další dva lidi, z nichž jeden hrdinovi pomáhá a druhý jej z toho viní a chce jej zabít. Filmů s časovou smyčkou tu máme samozřejmě kromě mnou dvou zmíněných několik, ale tahle látka je zatím tolik nevyužitá, že s ní Palm Springs pracuje opět originálně. Vše je navíc zasazené v netypický den, kdy to člověku prostě musí začít lézt na nervy. 80% ()
Neobjevuje tu Ameriku, ale ani se to nesnaží poučovat, což je vždycky fajn. Má to skvělou ústřední dvojici, perfektní timing a hlavně to chápe, že komediální zlato se vždycky nejlépe rýžuje na svatbách, večírcích a rodinných setkáních. Možná by to nemuselo tak rychle opouštět tu svěží polohu nihilistické zábavy v pouštním očistci, přesto by mi vůbec nevadilo to po skončení prožít znovu. ()
Palm Springs nestaví na žádném inovativním námětu, jelikož téma časové smyčky je v posledních letech vcelku populární napříč žánry (viz Na hraně zítřka či Všechno nejhorší 1 a 2), je to však natočeno takovým mile odlehčeným způsobem, že člověk promine ono (ne)nápadné vykrádání předchozích snímků a nechá se hodinu a půl bavit Nylesem a Sarah, kteří se poznali za vskutku bizarních okolností. Trochu jsem ve filmu postrádal původ Nylesovy smyčky, ale budiž - stejně jsem se více soustředil na budování vztahu mezi oběma "smyčkaři". Celý film se mi hlavou honila otázka: Pokud bych měl možnost prožít nekonečněkrát jeden den, jaký den by to zrovna měl být? Plusové body za potrhlou roličku J.K. Simmonse a solidní plot-twist ohledně Sarah a jejího probuzení. Slabší čtyři hvězdičky! ()
Hranie sa s časom môžem, a tu sa podarilo spojiť funkčnú zábavu s týmto obľúbeným fenoménom. Aj keď ja by som viac prijal, aby tu okrem tých šplechov, dávali autori dôraz aj na duševnú stránku filmu, a trochu pointu filmu zatraktívnili aj pre náročnejšieho diváka. Okolo tej záhady tu dohromady nie je povedané nič, len jedna koza, jedna bomba.... Žiadne premýšľanie, len príjemné pozeranie. Lepší priemer. 65/100 ()
Tak Palm Springs prý osvěžilo svůj žánr stejně jako se to kdysi podařilo Zombielandu. Já vám nevím. Poučení z opakovaného krizového vývoje je opravdu dost přebraný koncept a já rozhodně nemám pocit, že se tady z časokonopné smyčky podařilo vyklouznout (obzvláště, když nohy stoličky byly naříznuté zbytečnou vulgaritou a držením se mustru romantických komedií). Trochu jsem si připadal jak Monk, když ho dítě drtilo hádankou v letadle: „Zas a Znova jeli spolu na člunu. Zas vypadl. Kdo na člunu zůstal? - „Znova.“ - „Zas a Znova jeli spolu na člunu…“ ()
Galerie (16)
Zajímavosti (20)
- Andy Samberg (Nyles) přiznal, že pro film bylo napsáno a i natočeno několik různých konců. Na soukromých promítáních pro rodinu a přátele byla prý vybrána ta verze, která se všem líbila nejvíce. (TaNya_)
- Sarah (Cristin Milioti) přijde s nápadem, jak se ze smyčky dostat ven – odpálí v portálu kozu trhavinou, druhý den nemůže kozu najít (zmizí). Sarah s Nylesem (Andy Samberg) se tedy rozhodnou udělat to samé (stejně jako koza zmizí do jiné reality). Na konci filmu si ale můžeme všimnout, že Roy (který ve smyčce zůstal) mluví s Nylesem, který si sice nic nepamatuje, ale neměl by v Royově realitě existovat. (Eflyax)
- Režisér Max Barbakow a scenárista Andy Siara prišli s konceptom filmu ešte ako študenti Amerického filmového inštitútu (okolo roku 2010), „s rovnakým pohľadom na jungovské filozofické myšlienky a pragmatický význam napísania nízkorozpočtového filmu, ktorý by sa dal ľahko vyrobiť“. (Arsenal83)
Reklama