Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (411)

Legas 

všechny recenze uživatele

Na začátku filmu jsem si myslel, že tu bude pěkná ptákovina. Zvlášť jsem se bavil (na účet filmu), když Kim Basinger dávala dohromady rozbitý telefon. Pak následovala ještě spousta zaběhnutých klišé, ale musím uznat, že s většinou se tvůrci docela vtipně vypořádali. Třeba klasika jako vybitá baterie mobilního telefonu, která mě vysloveně naštvala u Colleteral, je v Cellular zakončená nejlepší hláškou filmu. Režisér David R. Ellis docela nenápadně během děje upozornil, který film natočil před Cellular. Ono je to stejně vidět v celém filmu (dobře zmáknutá akce, napětí i špetka humoru, podložená prostším scénářem). Jeho předchozí kus byl jízda, tenhle také, ale že bych se na ně chtěl hned podívat znova, tak to zase ne. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack John Ottman: 1. Opening/Abduction [3:10] ,2. Going Shopping [3:32] ,3. Making a Connection [2:30] ,4. Freeing Ricky [4:05] ,5. Moony's Curious [1:21] ,6. School's Out [4:22] ,7. The Bait [3:06] ,8. Epiphany/Bank [4:02] ,9. LAX [4:21] ,10. We're Going to Die [2:11] ,11. The Pier [4:09] ,12. Lost Connection/Dirty Cops [4:42] ,13. Porsche/Simple Bio [3:36] ,14. Police Station [4:01] ,15. Fake Out [2:12] ,16. Shoot Out [5:42], ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

Ze začátku jsem se docela vyděsil, co si to na mě debutující Morgan ve scénáři připravil, protože hlavní únos vybafne dřív než se rozkoukám a hned zkraje připraví nesnesitelně (a téměř nesledovatelně) hysterickou Kim Basinger a hejska Chrise Evanse, balícího zpátky svoji expřítelkyni. Nakonec je z toho ve výsledku směska, která střídá výtečně vygradované napětí s logickými lapsy a do toho všeho přidává i středně vysokou horu klišé. Naštěstí se nám z hejska postupně vylíhne sympaťák, takže jsem měl komu fandit a hlavně díky právě Evansovi mám z Cellularu dojem lepšího průměru. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Či tomu veríte alebo nie, toto je jeden z mojich veľmi obľúbených filmov. Cellular má jednu veľkú výhodu a tou je predovšetkým sympatické herecké obsadenie na čele s Chrisom Evansom. Akčný thriller, ktorý má primeranú dĺžku a je pomerne našliapnutý akciou, stále sa tam niečo deje a tak sa nemusíte obávať, že by ste sa nudili. Chris je stále v pohybe, buď behá alebo jazdí zbesilo v aute. Ako každý thriller tak ani tento nie je dokonalý, ale myslím že tvorcovia si sním poradili v skutku výborne. Celým filmom nás sprevádza skvelý soundtrack, ktorý je svižní rovnako ako samotný film. ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Sbírka různých klišé okořeněná spoustou nelogičností. David R. Ellis zklamal, ač je scénář hloupý, mohl podle něj natočit svižní akční thriller, jenže to se mu vůbec nepovedlo. Samotný nápad nehýří originalitou, ale ani se nesnaží o něčem takovém přesvědčovat. Scénář z druhé ligy se s ničím nepáře a dává jasně najevo, že tohle by měla být přímočará akce od začátku do konce, snímek u kterého je radno nad ničím nepřemýšlet a vychutnávat si ohromné tempo, to ale Ellis natolí až v posledních několika minutách. Závěr má sice říz, ale ten zbytek nechutně pokulhává. Prostřihy mezi nevýraznou Kim Basinger a Chrisem Evansem narušují rytmus, neboť divák nedostává jedinou příležitost s hrdinkou soucítit. Pár povedených momentů a výše uvedený závěr však snímek jistým způsobem zachraňují a jedno zhlédnutí se ještě přežít dá. [TOP 19/8 68%] ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Honička na střeše banky a konec filmu podkresluje píseň "Sinner Man", jenž (krom mnoha dalších snímků) byla použita i ve vyvrcholení filmu Aféra Thomase Crowna (1999). (Lasskoun)

Reklama

Reklama