Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (411)

Dudek 

všechny recenze uživatele

Sbírka různých klišé okořeněná spoustou nelogičností. David R. Ellis zklamal, ač je scénář hloupý, mohl podle něj natočit svižní akční thriller, jenže to se mu vůbec nepovedlo. Samotný nápad nehýří originalitou, ale ani se nesnaží o něčem takovém přesvědčovat. Scénář z druhé ligy se s ničím nepáře a dává jasně najevo, že tohle by měla být přímočará akce od začátku do konce, snímek u kterého je radno nad ničím nepřemýšlet a vychutnávat si ohromné tempo, to ale Ellis natolí až v posledních několika minutách. Závěr má sice říz, ale ten zbytek nechutně pokulhává. Prostřihy mezi nevýraznou Kim Basinger a Chrisem Evansem narušují rytmus, neboť divák nedostává jedinou příležitost s hrdinkou soucítit. Pár povedených momentů a výše uvedený závěr však snímek jistým způsobem zachraňují a jedno zhlédnutí se ještě přežít dá. [TOP 19/8 68%] ()

Lavran 

všechny recenze uživatele

Ale jděte! Co je to tady zase za hodnocení? :) Vždyť je to zatraceně dobře natočené a kouká se na to jedna báseň. Neřekl bych, kdyby šlo o nějaký těžce intoušský film s ambicemi na desatero Oscarů, ale žehrat nad absencí logiky u zábavné nonstop napínačky, od které se ani nic jiného nečeká, mi přijde dost obscénní. BTW: Ottmanova hudba je nejen skvělá, ale také výrazná - tak by to mělo být u všech filmů. Nepsané heslo filmu zní: důvěřujte svému mobilnímu operátorovi a místnímu policejnímu sboru, ale zase ne moc. ()

Reklama

tron 

všechny recenze uživatele

„Viete, že veľryba má trojmetrový penis? Zachráňte záliv!“ Solídne herecké obsadenie (Basingerová, Macy, Evans, Statham, Burgi, Bielová), zručne napínavá réžia Davida R. Ellisa (NEZVRATNÝ OSUD 2) a výborný hitchcockovský situačný námet, odohrávajúci sa takpovediac v reálnom čase. To sú 3 najvýraznejšie plusy, robiace zo solídnej fušky s názvom MOBIL zaujímavý a svižný akčný triler. Srdcovka to pochybujem, že bude. Ale ako oddychová jednohubka prečo nie. P.S. Pôvodne mal snímku režírovať Joel Schumacher (alebo Michael Bay) s Willom Smithom v titulnej úlohe. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Ze začátku jsem se docela vyděsil, co si to na mě debutující Morgan ve scénáři připravil, protože hlavní únos vybafne dřív než se rozkoukám a hned zkraje připraví nesnesitelně (a téměř nesledovatelně) hysterickou Kim Basinger a hejska Chrise Evanse, balícího zpátky svoji expřítelkyni. Nakonec je z toho ve výsledku směska, která střídá výtečně vygradované napětí s logickými lapsy a do toho všeho přidává i středně vysokou horu klišé. Naštěstí se nám z hejska postupně vylíhne sympaťák, takže jsem měl komu fandit a hlavně díky právě Evansovi mám z Cellularu dojem lepšího průměru. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Libový surfař bez handsfree, Basinger s pytli od erteplí pod očima, Yun-Fat Macy bez párátka a učitelsky přísný pohled Stathama jako pojítko mezi snímky Crank a Cellular - v jednom je potřeba udržet adrenalin, ve druhém signál a hlavně víčka.. Ellis natočil lehce zapomenutelnou toboganovou jízdu pro děti, co vás na konci vyplivne do velmi plytkého bazénu a jak praví reklamní slogan, že Nokia spojuje lidi, tak já jsem byl po dobu 94 minut spíše dočasně nedostupný. A myslím, že i kdyby zavolali později, spojení se nezdaří.. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Snímek měl původně tzv. turnaround status, což znamená, že studio vlastnící práva se ho vzdává, a tak si film může zakoupit jiné studio. Takto se dostal Mobil ze Sony do New Line Cinema. V této pozici se však neocitnou jen filmy, které nejsou úspěšné, pochodili takto i Černý jestřáb sestřelen či Traffic: Nadvláda gangů. (imro)

Reklama

Reklama