Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (665)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Filmy (a obzvláště komedie) reflektující nástup kapitalismu do českých luhů a hájů nemám moc rád, tahle má alespoň místy dost dobrej humor a spoustu stále používaných hlášek. Má nejoblíbenější: "Jestli mi ho dáš do huby, tak už ti v životě nedám pusu". V poslední třetině už jde film trošku strměji do kopru a závěrečný proslov Růžičkové (opravdu šlo jen o bazén na zahradě, tři auta před garáží a telefon zavedenej do maštale? To mi moc revoluční teda nepřipadá. A o dvacet let to zní hodně nechutně) a hlavně ta závěrečná píseň jsou doslova tragické. ()

Lateef 

všechny recenze uživatele

"Tak si aspoň řeknu vybraný slova po M, ne?? Myslivec myslí, že mydlář mydlí myš mejdlem, hlemýžď se smýká po mýtině, vymykati, zamykati, máš tam někde samici??" Jeden z mála světlých a úsměvných momentů v třetím dobrodružství z bláznivých Hoštic, kde se trochu přitvrdilo a půlka lidí tu běhá nahá. Bohužel s oblečením šla dolů i kvalita a celková zábavnost série. ()

Reklama

Kimon 

všechny recenze uživatele

Třetí pokračování Troškových komedií je bezesporu nejslabší. Je zde cítit snaha dělat komedii za každou cenu a to se samozřejmě podepisuje na celém díle. Rádoby komediální scénky pak navozují na tvářích diváků pouze kyselý úsměv. Tenhle díl už nemusel spatřit světlo světa. Znáte to přece: "Co je moc, to je moc, celá koza v polívce je o nemoc". ()

monolog 

všechny recenze uživatele

Ano, tenhle díl se určitému většímu podílu trapnosti nevyhnul, ale co se mně na něm líbí jsou ty charaktery dovedený až do krajnosti. Hloupost lidí, která tu hraničí až s neexistencí mozku, maloměšťáctví (nebo spíš malovesničkovství) a čecháčkovství, závist, pomlouvání a posazení se na prdel před kýmkoliv z "venku" a tím spíš ještě z Ameriky. Pomyšlení, že si koupím kompl a hned mi miliony spadnou do klína, že na německýho prodejce vybalím zuby po mamince a ten mi kompl dá před nastavenou pěstí, pomyšlení, že tak dlouho režimem zakazovaná a potíraná erotika nás dokáže přiblížit "vyspělejším" státům ze západu. Tenhle film není ani tak k smíchu, ale k pláči a to proto, že spousta lidí taková opravdu je a není to rozhodně zanedbatelná spousta (o čemž svědčí i sledovanost některých pořadů). No a finále, kdy Helenka provolává Evropě obavy, že se Češi už blíží, se všemi těmi slepičinci, rozvrtaným dvorkem, řvoucí žárlící novomanželkou, senilní babičkou v posteli, hádavýma lidma, pivama a se vším tím uboze trapným, co se v tomto dílu stalo hlavním hrdinům, ten konec je prostě jedním z nejsatiričtějších konců českých komedií. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jedna velmi dobrá závěrečná scéna a závěrečný monolog na posraném dvorku ještě nedělají dobrý film. Než se prokoušeme k oné alegorii čecháčkovství, musíme přetrpět italskou dovolenou všech zúčastněných včetně přepadu a únosu, logicky zcela nesmyslně postavenou tvorbu nuda pláže a kdovíproč i nuda přehlídky, to vše ve skoro dvou hodinách. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Když živočichář Béďa (Jiří Lábus) zakáže ve mlýně Gábině (Kateřina Lojdová) svlékání a ostatní ženy ho za to svléknou do naha, můžeme si všimnout vstupních dveří za Béďou. Nemaj žádný průzor, jsou poměrně vysoké a nad dveřmi je okno. Když však nahého Béďu ženy vyhodí ze mlýna, jsou dveře úplně jiné – malé, s průzorem a bez okna. (pjotri)
  • Filmovalo se v Hošticích a Italském Monte Casino, přičemž v Itálii se točilo pouze týden. Všechny interiéry se z úsporných důvodů natáčely v Česku. Scéna v hotelu, kde se neměla Škopková čím přikrýt, byla natáčena v hotelu Šroubek na Václavském náměstí v Praze, kde měla Helena Růžičková již v roce 1956 svatební hostinu. (M.B)

Reklama

Reklama