Reklama

Reklama

Red Rocket

  • Kanada Red Rocket (více)
Trailer 3

Tenhle pornoherec má časy největší slávy dávno za sebou. Rozhodne se proto vetřít zpátky do svého rodného města v Texasu, aby tam naplánoval velký návrat do Hollywoodu. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 3

Recenze (60)

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Sean Baker mě svého času velice zaujal svým filmem Florida Project, který byl realistickým pohledem na přežívání matky s malou dcerou na hranici chudoby. Red Rocket je natočen totožným nic nezakrývajícím pohledem ale tématem už pro mě nebyl natolik zajímavý a hlavně více než dvou hodinová délka je pro americký nezávislák o vysloužilém pornoherci, prostě moc, vzhledem k tomu, že se jedná jen o jednotlivé scény, než plnohodnotný film. Každopádně Simon Rex je větší herec, než jsem si po Scary movie myslel. ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Simon Rex sa tesne pred pätdesiatkou (klobúk dole pred jeho fyzičkou v tomto veku) dočkal životnej úlohy a dokázal, že vie hrať. A Sean Baker mi po vynikajúcom Starlet a The Florida Project dokázal, že nie každá jeho sociálno-realistická dráma, na ktoré sa špecializuje, má musí zaujať. Napriek tomu, že Red Rocket sa prakticky nijako neodlišuje od jeho predošlej tvorby, tentoraz to na mňa jednoducho nefungovalo. Pravdepodobne preto, že sa fakt nedokážem vžiť do role skrachovaného, bývalého amerického pornoherca, ktorý sa vráti k svojej low-life rodine a presviedča slepo zamilované miestne sedemnásťročné dievča ako im bude fajn, keď sa vrátia do Kalifornie a budú spolu točiť porno. Narozdiel od predošlých Bakerových filmoch mi totiž väčšina konfliktov v Red Rocket prišla umelo vyhrotená (celé záverečné zúčtovanie v dome), mnoho liniek neukončených alebo naznačených a po zvyšok stopáže ignorovaných (nemanželské dieťa v náhradnej starostlivosti) a aj tá hlavná línia o nenapraviteľnom, chorobne sebavedomom, skrachovanom Kalifočanovi nedotiahnutá dokonca, pretože keď už sa má schylovať k najlepšiemu (bez peňazí, odkopnutý všetkými ako si zaslúži), tak film končí. Vo výsledku, tak síce opäť zaujímavý realistický náhľad do života nižších sociálnych vrstiev v Amerike a facka pre celý americký sen, zase raz aj s využívaním ne-hercov/reálnych ľudí, ale tématicky tentoraz all over the place, bez jasnej, jednotnej línie a toho čo tým Baker chcel vlastne povedať. Nemôžem sa zbaviť dojmu, že s námetom o postaršom pornohercovi, ktorý má už najlepšie časy dávno za sebou (čo čaká asi každého z nich), ale po rokoch v tomto priemysle sa nevie nijako začleniť do spoločnosti a stále dúfa na návrat do starých časov sa dalo vyťažiť omnoho viac. CELKOVO: 6/10 ()

Reklama

luka4615 

všechny recenze uživatele

Skvěle odsýpající příběh o sobectví se silným sociálním podhoubím odehrávající se v průmyslové části Texasu. Režisér Sean Baker ve snímku Red Rocket opět dokázal, že tento druh svěžích a neobyčejně atmosférických filmů zkrátka umí. Zaujmou zde rovněž přesvědčivě civilní herecké výkony vedlejších postav. A hlavní role Simona Rexe jakožto zkrachovalého sobeckého pornoherce? Nebál bych se ji označit za jeho životní. Skvělá práce! „Homeless. Suitcase. Pimp.” ()

DJ_bart 

všechny recenze uživatele

Takže takhle dopadne Robert Rosenberg se svým dvaceticentimetrovým klackem až ukončí kariéru: jako zkrachovalá persona non grata mezi maloměšťáckými rednecky, drogovými dealery, a prodavači koblih. 'Red rocket' eklekticky naskakuje na letošní trend filmů s tématikou porna a zábavně jej kombinuje s cynickým sociálním komentářem – neobvyklá kombinace, zajímavý provedení. Kamera je mimochodem špičková – režisér Sean Baker a kameraman Drew Daniels očividně ví, jak na vizuální gagy. Suzannu Son aka Strawberry rád uvidím znova v dalších projektech – ať už nahoře bez, nebo ne. ()

Morien 

všechny recenze uživatele

Mám dojem, že tentokrát se v tom Sean Baker po tonální stránce ztratil. Protože jakkoliv můžou být jednotliviny tohoto příběhu "zábavné", tak tvůrce úplně zapomněl reflektovat, jak negativní a beznadějný příběh z nich dohromady poskládal. Po úvodní sekvenci jsem byla nadšená a nemohla se dočkat, kam to všechno vygraduje, ale nejenže je finální produkt moc dlouhý (hehe) a důsledkem toho se na určitých místech propadá sám do sebe, ale ještě se to i (a nezdá se, že úplně úmyslně) nikam neposunulo, což činí sledování zbytečným a film samotný bezvýznamným. ()

Galerie (24)

Zajímavosti (9)

  • Během natáčení bitky na parkovišti před prodejnou koblížků přivolali kolemjdoucí několikrát policii. (HellFire)
  • V rozhovoru pro LA Times se Suzanna Son nechala slyšet, že když sledovala konečnou verzi filmu o samotě ve svém bytě, byla velmi nervózní, protože nevěděla, co čekat od erotických scén. Aby svou nervozitu setřásla, chtěla si zatančit, ale přitom si zlomila nohu. Pět dnů na to se ocitla na premiéře filmu v Cannes se sádrou na noze a v kolečkovém křesle. (HellFire)
  • V nabídce na okně bistra, ve kterém pracuje Strawberry (Suzanna Son), si lze všimnout i „Kolaches“. Skutečně se jedná o české koláče, které v Texasu začali péct a prodávat čeští přistěhovalci v 19. století a dodnes jsou mezi místními oblíbené, především ve východním a středním Texasu. Texaská kuchyně ale – na rozdíl od české či slovenské – zná i slané koláče, například s vepřovým masem. (Šéfik)

Reklama

Reklama