Reklama

Reklama

Americký vlkodlak v Paříži

  • Velká Británie An American Werewolf in Paris (více)

Obsahy(1)

Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (60)

xaver 

všechny recenze uživatele

Vzít si nádhernou Paříž jako rukojmí k natočení tak primitivního snímku, to je snad zločin. Rádoby thriller, nebo snad horor? Není to ani komedie, je to ubohá slátanina bez ladu a skladu, která uráží inteligenci i průměrného diváka. Jenom kvůli Pařiži dávám 1* a neházím film do kanálu, kam jinak nepochybně takovéto snímky patří. ()

iXtr3m3 

všechny recenze uživatele

Nemôžme byť na tento počin príliš kritickí za triky, lebo vznikol v dobe, keď CGI ešte len pomaly napredovalo a skôr bolo doménou vysokorozpočtových snímkov. Tu sa rozhodli experimentovať a okrem klasických masiek vsadili na CGI a napriek tomu, že to nebolo najlepšie, na svoju dobu to ušlo. Film som si zhliadol po dlhých 23 rokoch v noci pred týmto komentárom a je pozerateľný stále. Samozrejme treba pristúpiť aj na kombináciu určitého humoru, ktorý ale pre tých, ktorý poznajú Amerického vlkodlaka v Londýne, nie je žiadnou novinkou. ()

Reklama

Schizeus 

všechny recenze uživatele

Filmy o divokých psech jsou většinou zaměřeny na potoky krve, béčkový děj a jednoduchší efekty, ale tento vlkodlak mě zaujal tím, že má v popisku i komediální prvky. Kombinace, které by uvěřil jen málokdo, že? Děj je poněkud okatější, i když jde neustále kupředu, divák si může leccos odvodit. Zápletka se blíží a s ní i první efekty, které jsou pro rok 1997 typické. Humor, kterým je snímek prošpikován jako špíz je opravdu jedovatý a i toho největšího zachmuřilce alespoň na pár okamžiků dokáže vyvést z míry. Postupem filmu se vytváří jakýsi profil přicházejícího finishe, pokud počinu pana Wallera věnujete alespoň 50% své pozornosti. Snímek je dobře prostoupen moderní hudbou, která je typická pro mladší generace, ale za výtku bych tento fakt každopádně nepovažoval. Chvilkama jsem byl zklamán chabým scénářem, vše se nakonec v dobré obrátilo ve finálních scénách. Amerického vlkodlaka bych doporučil snad všem věkovým kategoriím a milovníkům jakéhokoliv žánru, jelikož jde o jakousi pouliční směsku... ()

petero 

všechny recenze uživatele

Tam kde o rok neskôr Stephen Norrington priniesol Bloodbath v BLADEovi tu je niečo také na diskotéke v starom kostole kam sa dostáva náš hrdina s tým rozdielom, že krv nestrieka zo sprchy ale priamo z ľudí keď prepukne to, že všetci zabávajúci sú vlastne vlkodlaci. Inak komédia je to podarená prinajmenšom tak ako je AN AMERICAN WEREWOLF IN LONDON, scénu zoskoku z Eiffelovky nedám za nič, horšie je to s tou hororovou stránkou ktorá je slabá ale nič nekazí narozdiel od tej trikovej kde masky nahradili digitálne triky a tie sú úbohé. Výber hlavných predstaviteľov je veľmi dobrý tak ako Tom Everett Scott tak aj Julie Delpy. ()

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Strašlivá pitomost. Tenhle horor může sloužit jako ukázka toho, co bylo v hororovém žánru v druhé půlce posledního desetiletí špatně. Jednička - Londýn - i přes spoustu černého humoru nabízela zajímavý příběh a nefalšovanou napínavou atmosféru, Stupidně klišovatá Paříž nemá šanci - je to prostě příšerná puberťácká komedie s pár hezouny a roztomilou blondýnkou o vlkodlacích s hrůznými CGI efekty, které v té době vypadaly hůř než počítačová hra. Ten humor je opravdu na zabití, ale ne vlkodlaka, ale tvůrců. ()

Galerie (82)

Zajímavosti (3)

  • Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
  • Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)

Reklama

Reklama