VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (148)
Musím říci, že mám letošní podzim opravdové štěstí na seriály. Člověk tak nějak kouká na to, co na něj vyskočí, nebo se o tom hodně píše a nebo mluví. Jak už to tak ale bývá, klenoty se musí trošku hledat. A jsem moc rád, že jsem našel dálší. The Offer je opravdu skvěle zpracovaný seriál, kde některé díly nefungují jako seriálové díly, ale spíše jako filmy jdoucí po sobě. Což je samo o sobě neuvěřitelné. Naprosto precizní herecké výkony, formování postav, skvělá dramaturgie s hudbou. Ale hlavně scénář a režie, tohle dát dohromady a pak to na place ukočírovat...Klobouk dolů. Prostě pecka! 5* a 97% ()
Parádní feel good výlet do Hollywoodu a mafiánského New Yorku přelomu 60. a 70. let. A i když je vyznění pohádkově ultrapozitivní, zdůrazňující lásku k filmu a mezi mnoha potenciálně zápornými figurami je jen jediný ryzí záporák, jako drama to celou dobu šlape na plyn a průser střídá průser (přičemž párkrát jde i o život), až je z toho divák unavený za postavy, které to musí řešit. Ty jsou skvěle napsané, obsazené i zahrané, takže si je člověk rychle zamiluje. Pokud jste ještě neviděli Kmotra, tak to asi zvládnete, ale hodně vám toho unikne. Já měl solidní výhodu v tom, že mou oblíbenou knihou jsou Bezstarostní jezdci, zuřící býci od Biskinda pojednávající právě o téhle hollywoodské éře i o natáčení Kmotra, takže jsem byl nadprůměrně v obraze a věděl, kdo byli Evans a Bluhdorn, které si tu famózně vychutnali Goode a Gorman. Teller to jako ústřední sympaťák dobře táhne, Juno Temple je k sežrání jako vždy a Fogler je funny Coppola, byť zamrzí zredukování téhle výrazné rozporuplné osobnosti na roztomilou karikaturu režiséra. Ale tohle je fakt pohádka ve stylu "padouch nebo hrdina, my jsme jedna filmařsko-bankéřsko-mafiánská rodina" a po nějaké syrovosti, kritičnosti a nepříjemnosti filmových sedmdesátek tu není památky, což ale nijak nevadí. Byť taková verze by mě rozhodně zajímala taky. Za mě zatím nejlepší letošní seroš. ()
Miniserie, která měla všechny předpoklady, mě strhnout. Přeci jen natáčení jednoho z nejdůležitějších a nejlepších filmů všech dob, bylo opravdu divoké a filmové/seriálové zpracování se přímo nabízelo. Bohužel seriál se zaměřuje na moc věcí a postav a ne vše je dostatečně poutavé a některé části jsem bral vyloženě jako výplň. Herecky skvělé, výpravou perfektní ale vše poutavé a podstatné by se vešlo do 5 - ti dílné série úplně s přehledem. ()
Tohle musí být radost pro každého, kdo miluje filmy (a nemusí to být zrovna Kmotr). Vždy se bude odehrávat bitva mezi těmi, kteří to platí (a očekávají zisk) a těmi, kteří jim na to zvysoka kašlou, protože mají vizi, kterou chtějí uskutečnit. Zkušební večeře u "Corleonů" je pro mě jednou z nejsilnějších scén, je to moment, kdy se fikce stává realitou, kdy se stírají hranice a kdy divák jen tiše žasne. Je to vysvětlení, proč tomu kouzlu ráda znovu podléhám. Od pětihvězdičkového ohodnocení mě odradil jen ten smířlivý závěr, kdy se najednou všichni radostně plácají po rameni, odpouštějí si všechny špinavosti a mají se moc rádi. ()
Videl som tie percentá, čakal som, že to bude asi dobré. Ale že to bude jeden z najlepších seriálov dekády a že bude tento hraný "film o filme" strhujúcejší, než samotný filmový kult, ktorému vzdáva hold, to som nečakal. Samotného Krstného otca som videl ako jeden z prvých filmových restov, ktorý som si považoval za povinnosť napozerať, keď som to pred viac, než 20 rokmi s tou záľubou k filmom začal mysliet trochu serióznejšie. Odvtedy bez reprízy. A pravdepodobne som ho vtedy ešte nevedel doceniť po zásluhe, lebo rozhodne som z neho nepadol na prdel ako celý svet a ani tak, ako teraz z The Offer. Nikdy ma nič nevtiahlo a nedýchlo na mňa intenzívnejšou a hmatateľnejšou dobovou atmosférou hollywoodskych štúdií. Fascinujúci pohľad na ťažké pôrodné komplikácie zrodu jednej filmovej legendy. Aj ked určite trošku prifarbený a pritiahnutý tu a tam. Ale kto rád nakúka za oponu tejto branže, že kto všetko ťahá za nitky a aké kompromisy a strety záujmov môže sprevádzať ten celkový tvorivý proces, ten bude tejto bezkonkurenčnej hereckej zostave zobať z ruky každé slovo. Bezchybné. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Vražda Joeyho Galla (Joseph Russo) zbavuje Ala Ruddyho (Miles Teller) povinnosti platiť výpalné. Produkcia filmu Krstný otec (1972) skončila v auguste 1971. Joey Gallo bol zavraždený 7. apríla 1972. (Arsenal83)
- Když se Carlo Gambino (Anthony Skordi) snaží přesvědčit Joea Colomba (Giovanni Ribisi), aby přestal veřejně podporovat svou organizaci bojující za práva italských Američanů, použije slova „máme naši vlastní věc“. Sicilská mafie často označuje sama sebe jako Cosa Nostra, což v italštině znamená „Naše věc“. (HellFire)
- Al Pacino (Anthony Ippolito) hovorí Albertovi S. Ruddymu (Miles Teller), že keď sa dozvedel, že nebude obsadený do Krstného otca (1972), prijal hlavnú úlohu vo filme Gang, ktorý nevedel poriadne strieľať (1971). Tento film bol založený na živote "Crazy" Joe Galla (Joseph Russo), ktorý sa tiež objaví v tejto epizóde. (Arsenal83)
Reklama