VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (142)
Znáte to, neobejde se bez toho žádná rodinná sešlost, pábitelský strejda dá pár panáků a začne vyprávět. Vy víte, že chvílemi fabuluje notně za hranou, přeci jen už ty historky z dřívějška trochu znáte, protože jsou notorickou součástí rodinného kánonu, ale stejně vám to nedá a posloucháte dál. Pokud by vyprávěl ještě chvíli déle, odejdete od stolu, ale ono ne. Vyprávění jede a je to neskutečná zábava, která má šmrnc a lehkost, a vy jenom vrníte blahem. A i když víte, kam to celé směřuje, stejně jste napjatí a kroutíte hlavou, jak to všechno mohlo ve finále vyjít i projít. Pak to skončí a jste upřímně dojatí. A mermomocí jdete znovuobjevovat zdroj, kterým to celé začalo. ()
Nebudu nic zastírat, moc jsem se nebavil. Přišlo mi to celé strašně ploché a řekl bych někdy až trošku otravné. Seriál nešel pořádně do hloubky a místy působil až jako komedie, což by jeden v názvu hledal marně. Kdybych neměl rozkoukáno už asi pět dílů, možná bych to vzdal, takhle jsem byl nucen vydržet až do konce. Nejlepší na celém filmu mi přišla určitě postava F.F. Coppoly a pak také Mária Puza, jinak nic, co bych si nějak hlouběji zapamatoval. ()
Po třech marných pokusech jsem se smířila s tím, že se nikdy nestanu obdivovatelkou Kmotra, je daleko pravděpodobnější, že mě unudí k smrti. Proto jsem se značnou nedůvěrou přistupovala k tomuto seriálu, který má být poctou právě filmu Kmotr. Počáteční pochyby však vyprchaly již po pár minutách úvodního dílu. Na tomhle seriálu je dobře prostě všechno, daleko přesahuje televizní formát a jednotlivé epizody jsou dostatečně robustními filmovými díly, aby bez uzardění mohly hupsnout na velké plátno. Při sledování Nabídky jsem si znovu připomněla, proč mám tak ráda ty pohyblivé obrázky, čím umí být podmanivé, okouzlující a jak moc umí vstoupit do života. Absolutně není důležité, který film považujete za ten stěžejní, nejdokonalejší, zkrátka ten, na který byste se chtěli podívat jako na ten poslední film vašeho života. Důležité je, jestli nějaký takový film znáte. Pokud ano, tak je tenhle parádní seriál pro vás ideální. ()
Perfektní seriál o tom, jak se točil film. Ten FILM! Po Top Gunovi dvojce se mi začíná Teller líbit čím dál tím více, ale zaujal mě již ve snímku Týpci a zbraně. Fogler jako Coppola je taky výborná volba. I když to je přitažené za vlasy a z pohledu Alberta S. Rudyho se stalo v reálu asi tak 10% událostí, je to krásně odvyprávěné přehánění. ()
Dokonale zpracovaná dramatizace výroby jednoho z nejlepších filmů všech dob. Tak asi nějak takto lze v jedné větě popsat seriál The Offer, který se do pomyslné hollywoodské továrny na sny zanořuje opravdu důkladně. Veškeré myslitelné atributy jsou zde totiž absolutně podřízeny vysoké míře realističnosti - byť samozřejmě s několika příběhovými, lehce povrchními zkratkami. Z každého políčka na Vás tedy dýchá neopakovatelná dobová atmosféra, kterou navíc ještě tvrdí drsné kontury nelítostných zákulisních hollywoodských machinací, díky kterým je "porod" mistrovského díla Francise Forda Coppoly o to více intenzivnější. V této části je záhodno zmínit herecké výkony, jenž jsou precizně vyumělkované (Miles Teller a Matthew Goode!) a do celkového vyznění příběhu dokonale zapadají. Sladkou třešničkou na dortu jsou pak drobné pomrknutí směrem k divákovi, které zahřejí snad každého filmového fanouška u srdce. Co tedy dodat na závěr? Pokud si všechny výše zmíněné ingredience sečtete dohromady, vyjde Vám opulentní desetihodinová jízda, v níž si každý filmový nadšenec opravdu něco najde. Všechno zde funguje jako dobře promazaný stroj, pročež Vám tento vybroušený klenot mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit. No a já? Já si jdu znovu pustit epickou ságu rodu Corleone! (SkyShowtime) „Maybe We Don't Kill, But Maybe This Book Is About Finding The Reason We Would.“ ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Al Pacino (Anthony Ippolito) hovorí Albertovi S. Ruddymu (Miles Teller), že keď sa dozvedel, že nebude obsadený do Krstného otca (1972), prijal hlavnú úlohu vo filme Gang, ktorý nevedel poriadne strieľať (1971). Tento film bol založený na živote "Crazy" Joe Galla (Joseph Russo), ktorý sa tiež objaví v tejto epizóde. (Arsenal83)
- Hlas Irv Goldsteina poskytuje Adam Arkin, ktorý epizódu režíroval. (Arsenal83)
- Skutočný Robert Evans (Matthew Goode) a Frank Sinatra (Frank John Hughes) sa vo filme Krstný otec (1972) nakoniec nespojili, spojil ich však zaujímavý osud v pokročilejšom veku. 6. mája 1998, počas večere na počesť režiséra Wesa Cravena, utrpel Evans mŕtvicu pri prípitku. Utrpel sériu troch mozgových príhod v rýchlom slede, zostal ochrnutý na pravú stranu a úplne neschopný hovoriť. Niekoľko dní po Evansovej mozgovej príhode Frank Sinatra zomrel na infarkt v jednej z priľahlých izieb v tej istej nemocnici. Evans, ktorý bol svedkom prevážania jeho tela, povedal, že to bola udalosť, ktorá podporila jeho túžbu zotaviť sa, čo sa mu nakoniec podarilo a začal opäť rozprávať. (Arsenal83)
Reklama