Recenze (439)
Šachová královna (2009)
Kevin Kline má na dobré scénáře čich. Zde opět exceluje. Je to opravdový herecký chameleon.
Podnájemnice (2014)
Můj oblíbenec Kevin Kline a francouzské prostředí. Krásný a odlehčený filmový zážitek.
Polibek pavoučí ženy (1985)
William Hurt a jeho velmi výrazný individuální herecký výkon. Bohužel, snímek mě v komplexním měřítku moc neoslovil.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
V podstatě se jedná o druhý díl Konga. Na prvním místě zmiňovaná Godzilla zde slouží jako katalyzátor příběhu a vůbec to nevadí. Na druhou stranu si myslím, že kdyby na to byl Kong sám a měl scény jenom pro sebe, mělo by to pro příběh daleko větší význam. Kongova vyléčená ruka, rekonvalescence a pomoc od vlastního druhu by dávala příběhu větší smysl a bylo by to na červené hodnocení, protože katalyzátorem příběhu by byl děj, nikoliv titán Godzilla. Chápu však, že na papíře to dávalo smysl a obě monstra dohromady jsou pro studio jistota zisku.
Anaconda (2024)
Hrůza a utrpení.
Dreamgirls (2006)
Sprosťák Eddie byl elektrizují. Celkově velmi povedený a lehce laděný muzikál co má srdce a drive.
Ricky Stanicky (2024)
John Cena si krade film pro sebe. Je hotovej Jim Carrey na steriodech :-D
Volání svobody (1987)
Opravdu velmi silný film. Denzel i při malém prostoru podává neskutečně kultivovaný a rezervovaný výkon. Můj oblíbenec Kevin Kline je jako vždy přirozený a naprosto autentický.
610 metrů nad zemí (2022)
Za málo peněz hodně muziky. Pro filmy, které se odehrávají na minimálním prostoru mám slabost. Tohle byla svěží jednohubka. Snad si někdo režiséra Manna všimne a pustí ho k větším projektům.
Hrozba smrti (2024)
Zábavná bejkovina!