VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (148)
Dokonale zpracovaná dramatizace výroby jednoho z nejlepších filmů všech dob. Tak asi nějak takto lze v jedné větě popsat seriál The Offer, který se do pomyslné hollywoodské továrny na sny zanořuje opravdu důkladně. Veškeré myslitelné atributy jsou zde totiž absolutně podřízeny vysoké míře realističnosti - byť samozřejmě s několika příběhovými, lehce povrchními zkratkami. Z každého políčka na Vás tedy dýchá neopakovatelná dobová atmosféra, kterou navíc ještě tvrdí drsné kontury nelítostných zákulisních hollywoodských machinací, díky kterým je "porod" mistrovského díla Francise Forda Coppoly o to více intenzivnější. V této části je záhodno zmínit herecké výkony, jenž jsou precizně vyumělkované (Miles Teller a Matthew Goode!) a do celkového vyznění příběhu dokonale zapadají. Sladkou třešničkou na dortu jsou pak drobné pomrknutí směrem k divákovi, které zahřejí snad každého filmového fanouška u srdce. Co tedy dodat na závěr? Pokud si všechny výše zmíněné ingredience sečtete dohromady, vyjde Vám opulentní desetihodinová jízda, v níž si každý filmový nadšenec opravdu něco najde. Všechno zde funguje jako dobře promazaný stroj, pročež Vám tento vybroušený klenot mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit. No a já? Já si jdu znovu pustit epickou ságu rodu Corleone! (SkyShowtime) „Maybe We Don't Kill, But Maybe This Book Is About Finding The Reason We Would.“ ()
Nebyl jsem si jist, co mě čeká. První díl mě nijak extra nezaujal. Muselo si mě to získat postupně a nebýt mé oblíbené látky, ani nevím jestli bych se k tomu dostal ke konci. Seriál má později silnou dynamiku, dobré scény i dobrý náhled. Postavy jsou cokoliv jen ne vám lhostejné. Málokdo by se nadál, že takový film dostane takové dostupné doplnění. Asi v něčem dost přitažené za vlasy, ale na to už se asi historie nezeptá. Filmová určitě ne. Hezký příspěvek do diskuze. ()
Z mých komentářů/recenzí k jednotlivým epizodám jasně vyplývá, že mě seriál naprosto rozsekal. Člověk by si řekl, co může být tak úžasného na seriálu o natáčení filmu tak známého, že je předem jasné, jak to celé dopadne. No, nestačil jsem se divit. Musím se s velkou úctou k tvůrcům přiznat, že jsem byl často napjatý jako šle prostorově náročného milovníka produktů hamburgerového řetězce, a ať už jsem zrovna byl, nebo nebyl v napětí, užíval jsem si nádherně propracovanou atmosféru a herecké výkony. Doufám, že se na této záležitosti nebude šetřit oceněními, protože byla dokonale napsaná, zrežírovaná a zahraná. Cenu by si v každém případě zasloužil casting, protože jsem byl z mladých verzí všech těch hereckých ikon naprosto unesený. Varování!!! Pokud se budete chtít na seriál podívat, dejte si ho v původním znění! Dabing by vás připravil o zážitek. Minimálně v případě Giovanni Ribisiho a Matthew Goodea. Jo, a abych nezapomněl, Colin Hanks mi znovu dokázal, proč ho mám radši než jeho taťku. / Poučení: I když jsou ti okolnosti nepříznivé, vytrvej. ()
Parádní feel good výlet do Hollywoodu a mafiánského New Yorku přelomu 60. a 70. let. A i když je vyznění pohádkově ultrapozitivní, zdůrazňující lásku k filmu a mezi mnoha potenciálně zápornými figurami je jen jediný ryzí záporák, jako drama to celou dobu šlape na plyn a průser střídá průser (přičemž párkrát jde i o život), až je z toho divák unavený za postavy, které to musí řešit. Ty jsou skvěle napsané, obsazené i zahrané, takže si je člověk rychle zamiluje. Pokud jste ještě neviděli Kmotra, tak to asi zvládnete, ale hodně vám toho unikne. Já měl solidní výhodu v tom, že mou oblíbenou knihou jsou Bezstarostní jezdci, zuřící býci od Biskinda pojednávající právě o téhle hollywoodské éře i o natáčení Kmotra, takže jsem byl nadprůměrně v obraze a věděl, kdo byli Evans a Bluhdorn, které si tu famózně vychutnali Goode a Gorman. Teller to jako ústřední sympaťák dobře táhne, Juno Temple je k sežrání jako vždy a Fogler je funny Coppola, byť zamrzí zredukování téhle výrazné rozporuplné osobnosti na roztomilou karikaturu režiséra. Ale tohle je fakt pohádka ve stylu "padouch nebo hrdina, my jsme jedna filmařsko-bankéřsko-mafiánská rodina" a po nějaké syrovosti, kritičnosti a nepříjemnosti filmových sedmdesátek tu není památky, což ale nijak nevadí. Byť taková verze by mě rozhodně zajímala taky. Za mě zatím nejlepší letošní seroš. ()
Seriál o tom, jak se natáčel jeden z nejikoničtějších filmů. Že to zní nudně a nezajímavě? Ani náhodou! Lepší seriál jsem totiž už dlouhou dobu neměl možnost vidět. Herecké obsazení naprosto bravurní a kromě 4. epizody která mi osobně moc nesedla, jsem se ani chvilku nenudil a pokud jste aspoň několikrát legendárního kmotra viděli, budete si užívat všech těch zmínek, zajímavostí a věcí, co mohlo/nemohlo ve filmu být. Soundtrack byl (i v seriálu, i ve filmu) znamenitý a ikonický. Není nic, co bych mohl vytknout. Pro diváka, kterému nestačí laciný a tupý seriály na Netflixu apod., a rád si užívá dobovou atmosféru, kostýmy a celkový feel 70. let USA je tento počin sesláním z nebes. Bez dalších keců házím plný počet. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Barry Lapidus (Colin Hanks) označí poslední gangsterku studia Paramount za „nevkusnou sračku“. Naráží na film Bratrství (1968), jehož neúspěch v kinech podkopal důvěru studia v podobnou tematiku. Není tedy divu, že Kmotra (1972) provázela pověst problémové produkce. (HellFire)
- V seriálu se diskutuje, že plakát s ansámblem postaveným do tvaru „V“ (anglicky „flying V“) není diváky příliš vítán, protože se s postavami nedokážou ztotožnit. Jeden z plakátů seriálu má přitom právě tento vzhled. (tom.nosek)
- Film, ktorý pozerá Robert Evans (Matthew Goode) vo svojom súkromnom kine, je Podivný pár z roku 1968. (AAsniper)
Reklama