VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (143)
Pro lidi, kteří zbožňujou Kmotra (dovolím si tvrdit,že jich sou neskutečný mrdy) je tohle jako pohlazení na duši... Nechápu, jak mě tenhle seroš mohl rok míjet. Tohle je vopravdickej požitek, obzvlášť když znáš Kmotra i jeho herce, rrejžu, na zpaměť. Jediný koho sem neznal byl producent a kameraman :o). A teď už je znám vopravdu všechny. Hodně potěšila i tamní mafie, která byla sice tak trošku na pozadí, ale i tak tahala za nitky. Ale největší sílu měli producent a jeho tým. Seroš sem sfouknul za necelej tejden, páč sem byl fakt hodně natěšenej jak to probíhalo. Odbrý je, že víš jak to dopadne, ale takový ty detaily (jako třeba, že Pacino měl hodně na mále atd...) to je prostě pecka. Senzace! ()
Před plakátem Kmotra se nemodlím, film se mi líbí, ale tak nějak střízlivě, přesto jsem se Nabídkou nechala pohltit. Jsem srdcař a nestydím se za to, a tak se mnou rezonovaly zvláště chvíle, kdy se Al a Francis rvali za své dítě, protože v něj tak moc věřili. Jistě to bylo všechno značně zjednodušené a pro divákovy iluze zidealizované, ale bavilo mě to. Ocenila jsem zmínky o dalších filmech, které se v tu dobu točily, a jak o nich producenti předem – často vtipně mylně - smýšleli, líbil se mi výběr dobových písní a asi nejvíc jsem obdivovala naprosto civilní přesto velmi působivé herectví Milese Tellera v hlavní roli. ()
Nebyl jsem si jist, co mě čeká. První díl mě nijak extra nezaujal. Muselo si mě to získat postupně a nebýt mé oblíbené látky, ani nevím jestli bych se k tomu dostal ke konci. Seriál má později silnou dynamiku, dobré scény i dobrý náhled. Postavy jsou cokoliv jen ne vám lhostejné. Málokdo by se nadál, že takový film dostane takové dostupné doplnění. Asi v něčem dost přitažené za vlasy, ale na to už se asi historie nezeptá. Filmová určitě ne. Hezký příspěvek do diskuze. ()
4,5* Po Babylonu pokračujeme Kmotrem aneb Once Upon a Time on Hollywood part 3 a opět o kousek lépe než to natočil Quentin. The Offer byl prvních 8 dílů jasná 5ti hvězdičková záležitost. Bohužel kvůli odfláknutým posledním 2 dílům nemohu dát s čistým srdcem 5 hvězd. Nic to ale neměnní na neskutečné feel-good jízdě, skvělém obsazení a celkovou výbornou chemií hlavních protagonistů. Všechny reálné postavy jsou navíc suprově obsazené a zahrané a je tak radost sledovat fejkového Branda s Pacinem, či Coppolu s Puzem jak si mnohdy notují ještě lépe než skuteční herci v Kmotrovi. Já se hlavně opět optám, proč o tomto seriálu nikdo neví? Proč se o tom nemluví? Kde jsou ty nominace na ceny? ()
Parádní feel good výlet do Hollywoodu a mafiánského New Yorku přelomu 60. a 70. let. A i když je vyznění pohádkově ultrapozitivní, zdůrazňující lásku k filmu a mezi mnoha potenciálně zápornými figurami je jen jediný ryzí záporák, jako drama to celou dobu šlape na plyn a průser střídá průser (přičemž párkrát jde i o život), až je z toho divák unavený za postavy, které to musí řešit. Ty jsou skvěle napsané, obsazené i zahrané, takže si je člověk rychle zamiluje. Pokud jste ještě neviděli Kmotra, tak to asi zvládnete, ale hodně vám toho unikne. Já měl solidní výhodu v tom, že mou oblíbenou knihou jsou Bezstarostní jezdci, zuřící býci od Biskinda pojednávající právě o téhle hollywoodské éře i o natáčení Kmotra, takže jsem byl nadprůměrně v obraze a věděl, kdo byli Evans a Bluhdorn, které si tu famózně vychutnali Goode a Gorman. Teller to jako ústřední sympaťák dobře táhne, Juno Temple je k sežrání jako vždy a Fogler je funny Coppola, byť zamrzí zredukování téhle výrazné rozporuplné osobnosti na roztomilou karikaturu režiséra. Ale tohle je fakt pohádka ve stylu "padouch nebo hrdina, my jsme jedna filmařsko-bankéřsko-mafiánská rodina" a po nějaké syrovosti, kritičnosti a nepříjemnosti filmových sedmdesátek tu není památky, což ale nijak nevadí. Byť taková verze by mě rozhodně zajímala taky. Za mě zatím nejlepší letošní seroš. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Když postava Vica Damona (Michael Landes) zpívá píseň „On the Street Where You Live“, slyšíme skutečný hlas Vica Damona. (HellFire)
- Al Pacino (Anthony Ippolito) hovorí Albertovi S. Ruddymu (Miles Teller), že keď sa dozvedel, že nebude obsadený do Krstného otca (1972), prijal hlavnú úlohu vo filme Gang, ktorý nevedel poriadne strieľať (1971). Tento film bol založený na živote "Crazy" Joe Galla (Joseph Russo), ktorý sa tiež objaví v tejto epizóde. (Arsenal83)
- Táto epizóda správne ukazuje, že Marlon Brando sa nezúčastnil na udeľovaní Oscarov v roku 1973, ale omylom je tu zúčastnený Anthony Ippolito ako Al Pacino - ten však bojkotoval v ten rok Oscary takisto. Brando poslal namiesto seba Sacheen Littlefeather (tu ju hrá neuvedená herečka), aby predniesla politický prejav proti hollywoodskemu zobrazovaniu domorodých Američanov a upozornila na patovú situáciu vo Wounded Knee. Pacino bojkotoval ako protest za to, že bol nominovaný na „Najlepšieho herca vo vedľajšej úlohe“, aj keď mal vo filme viac času na scéne ako Brando (ktorý bol nominovaný na najlepšieho herca a aj to vyhral). (Arsenal83)
Reklama