Oblíbené seriály (9)
Battlestar Galactica (2004)
Komentář po zhlédnutí všech čtyř sérií : Vesmírná sága skončila a já s dojetím a lítostí musím konstatovat, že z obrazovek zmizel nejlepší seriál posledních let. Učinil tak na vrcholu a naprosto velkolepě!!! Už jen pro to umění odejít ve správný čas a po vyčerpání a naplnění všech dějových linií by měl být tento počin dáván za vzor ostatním (zejména tvůrcům LOSTU, kteří budou tak dlouho vařit z ničeho, až budou zapomenuti)... Ale zpět ke Galactice. Čtyři velmi vyrovnané série. Neuvěřitelně hutný a komplexní scénář, který v sobě geniálně spojuje všechny myslitelné filmové žánry i existenční a morální otázky, které si jako lidstvo pokládáme. Dokonalý výběr herců, kteří své role odehráli na jedničku a naučili nás tuhle flotilu milovat... A hluboká poklona, že všechny ty emoce a souznění byly vyvolány seriálem, který se většinu času odehrával v jedněch a těch samých kulisách, jenž měly velikost a rozmanitost panelákového sklepa. Díky !!! So Say We All !!!
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Zatím to vypadá, že toto léto bude ve znamení deště a toho, jak jsem se zpožděním potkal čtyři série tohoto báječného seriálu. Výborné obsazení, fenomenální hlášky, vyvážený kokteil smíchu, romantiky a věcí jen tak ze života... Bude se mi do podzimu po této partě stýskat, protože je "awesome and legendary"... Barneyho do každého baru i knihovny!!! A mimochodem, tento komentář píšu v obleku :)
Dexter (2006)
Útěk z vězení (2005)
První série, kdy šlo jen o klasickou útěkovku s téměř neznámými a charismatickými herci, si zaslouží plné hodnocení...Dvojka začala ztrácet, ale stále držela jistou laťku v napětí a také přinesla do hry agenta Mahoneho...Trojka už se začala rapidně utápět v konspirační teorii a pocitu již viděného...Čtvrtá série se neměla odehrát vůbec...P.S.Ale na T-Baga asi nezapomene nikdo...