Recenze (49)
Desatero (2007)
viděla jsem toho už hodně... a vlastně dokážu koukat na spousty špatných filmů a prakticky mi to nevadí... ale takovouhle SR.ČKU jsem už dlouho neviděla.... absolutně o ničem, bez nápadu, jakožto komedie to postrádá jakýkoliv humor - ani jednou jsem se nezasmála, dokonce ani neusmála, dokonce mi ani neucukl jeden jediný koutek... ODPAD! fuj...
Hanebný pancharti (2009)
až na některé detaily docela drastických scén fakt pecka! Brad i ostatní to zahráli na výbornou!
Strašidla ze Spessartu (1960)
naprostá pecka!
Kimssi pyoryugi (2009)
Výborně zahráno - zajímavý nápad.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Pecka! :-) jako nečekala jsem, že se u korejského filmu tak zasměju :-) opravdu se povedlo
Piráti na vlnách (2009)
dle hodnocení na čsfd jsem čekala mnohem - MNOHEM - větší pecku a legraci... lehce průměrné - z celého filmu se mi líbil hlavně ten konec..
Lekce neslušného chování (2008)
líbilo!
Vzhůru do oblak (2009)
Naprostá a totální pecka :-) dlouho jsem se tak nenasmála - nejlepší "výkon" podal Dug dabovaný Pavlem Liškou.. no mazec - nikdy jsem netušila, že slovo "veverka" mě může tak rozsekat :-)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
neoslovilo.... některé scénky vtipné, ale jinak mi to přišlo fakt docela dost o ničem
Repo: Genetická opera! (2008)
a mě se to líbilo! jako horor mi to nepřišlo, bizardní scény (typu vytahování střev z pupku) se schovaly do atmosféry muzikálu. perfektní provedení, výborné obsazení (paris šokovala a překvapila), skvělé texty, opravdu dobře vybrané hlasy a mělo to přípběh... dobrý - na to, že jsem to předem kategoricky odmítla, ale nebylo na co koukat, tak.. dávám plnou palbu :-)