Recenze (162)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Uprostřed kosmické lodi kotelna, ve které topiči přikládají do kotlů uhlí, to bylo na mě už moc.
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Je to přirozeně ptákovina, ale vcelku mě to bavilo.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizoda)
Humor dobré, ale zápletka mi přišla maličko složitá
Policie Hvar - Povídka (2024) (epizoda)
Chorvatsko, trochu humoru
Barbie (2023)
Já jsem evidentně mimo plánovanou cílovou skupinu. S tím jsem se na to díval a řekl bych, že jsem to uhodl.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Hodně to stojí na falešném sentimentu. Nebýt to Indy a posledních 30-ti minut, tak je to na jednu hvězdu.
Buď chlap! (2023)
Na to, že to byla komedie, jsem se moc nezasmál. Bylo to spíš úsměvné. Ale díky hereckému obsazení se na to dalo koukat a nenudil jsem se.
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Nepřekvapivě seriál dodává, co lze od podobného díla očekávat. Jako televizní kulisa přijatelné.
Ostrov (2023)
Prostě to nejlepší, co vás v životě může potkat, je ztroskotání na pustém ostrově. Ideálně s manželkou.
Světlonoc (2022)
Čekal jsem šílenost, dostal jsem šílenost - tedy dostal jsem, co jsem čekal = 3 * Filmu jako takovému jsem vůbec nerozuměl.