Poslední recenze (377)
Oběť (2022)
Pozoruhodný snímek. Herecké výkony nic moc, kamera nijaká, střih jakbysmet… Námět je však zajímavý. Nejzajímavější na filmu bylo pozorovat, jak se se nepřiznaná lež rozrůstá a nabírá na intenzitě a roste jako sněhová koule, jako lavina. Jak z toho ven? Přiznat se a zastavit tu mašinerii nebo tu káru táhnout dál?
Tři přání pro Popelku (2021)
Z větší části film kopíruje děj i mnohé scény filmu Tři oříšky pro Popelku (1973). Norská Popelka je zralá kurážná žena, která v sobě nemá ani zblo něžnosti Miluše Šafránkové. O nic lépe na tom není ani princ. Jeho pohled připomíná spíše kovářského tovaryše než zamilovaného prince. Pro mne je také velkým minusem cesta k zámku lemovaná zapálenými ohni. Nemohl jsem si pomoct, mně to připadalo jako vjezd do pekla. Snad v každém záběru jsem postrádal hudbu Karla Svobody. Přesto přese všechno film úplně neodsuzuji. Je zde jistá naděje, že lidem, kteří neviděli českou verzi Tři oříšky pro Popelku (1973) se film bude líbit víc než mně.
Betlémské světlo (2022)
Podle mého názoru velice slabé dílo Svěrákovců. Děj zbytečně natahovaný, mnohdy zmatečný a nicneříkající, herecké výkony strojené. Jen občas záblesk jakéhos takéhos humoru. V podstatě bych řekl, že zhlédnutí tohoto filmu byl promarněný čas.