Recenze (320)
Slzotvůrce (2024)
Second-hand embarrassment jako blazen.
Redeeming Love (2022)
Sledovala jsem to jen po ocku, protoze to se jinak ani nedalo. Ale panoramata dobry.
Mladá dáma (2024)
Elodie se nemusela brat tak vazne. Jinak jsem si to celkem uzila.
Krásné země z výšky: Irsko (2020) (TV film)
Zarazilo me, ze plno velmi znamych a krasnych mist bylo vynechano. Ale zase tam byla jina nadherna mista. Proste je to az prilis krasna zeme, aby se to cele veslo do necele hodiny.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Ja musim napsat update, protoze aby sly sledovat posledni serie, byla by treba lobotomie. Zatimco prvnich par serii bylo slabsich, pak se to celkem rozjelo. Nad nejakymi temi plot holes se daly primhourit oci, ale co se delo posledni priblizne dve serie, to bylo horsi nez ta lobotomie. Kdo to jako pise? A oni jsou za to scenaristi jako placeni? Wtf?
Přání Ježíškovi (2021)
Jak se v tomhle objevilo tolik kvalitnich hercu?
Vánoční příběh (2022)
Zacalo to dost slibne, ale pak to dost kleslo...
Malá mořská víla (2023)
Mne teda prisly strasne spatny triky. Jinak mi nevadilo skoro nic a uzila jsem si to...
Noční agent (2023) (seriál)
3,5 Par der tam sice bylo, ale na pozitku to zas tak neubralo.
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Ja teda doufam, ze od toho nikdo neocekaval historickou serii. Jako historicka fantasy je to totiz dobry.