Recenze (165)
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Jacques Mesrine, ostřílel se na misi v Alžírsku, po návratu neváhá a hned zabrousí na menší vykrádačky se starým kámošem. Pod křídla si ho veme stařík Depardieu a Jacques si udělá jméno tím, že si nebere servítky a problémy řeší bez rozmyšlení bouchačkou. Vybudoval si celkem "slušnou" kariéru gangstera a i když se několikrát pokouší vést normální život, vždycky si ho dráha zločinu najde. Po útěku z kanadského vězění se stane šíleným psancem se vším všudy. Neopomenu to, jak v první půli film dýchal zvláštní atmosférou staré Paříže. Dávám 4* a každopádně se těším na Epilog.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Takhle Clooneyho teda neznám. Během výtečné první půlky jsem si nedokázal představit, jak se tahle gangsterka může změnit do upírskejch jatek. Ted už to vím a můžu říct, že "noční párty" v Titty twister nic nezkazila. Po celou dobu jsem se bavil, nekompromisní hlášky mě rozsekávaly a za zmínku stojí i Tarantino, který se vžil do role úchyláka vskutku parádně.
Freakshow (2007)
Koncová "úprava" na červí ženu byla i na mě moc...
Iluzionista (2006)
Iluzionista předvedl to co má v popisu práce. Spolu s korunním princem a spol. oklamal i diváka tím, že mu vštípil myšlenku smrti Sofie. To ovšem k dokonalosti nestačí. Zejména zpočátku se film vleče bez výraznějšího spádu událostí a to bych řekl, že byl kámen úrazu...60%
Saw 4 (2007)
Na "nechuťárny" je tohle No.1, ale to je asi tak všechno. Nepřehledná změť vedlejších postav a ty z řad detektivů se nejspíš teleportují, jinak snad není možné vysvětlit, jak se přemisťují mezi všemi místy činu během těch 90ti minut, které má černoch Rigg na osvobození ostatních. Abych nezapomněl, objevuje se tu také vysvětlení, co vedlo Jigsawa k jeho skládačkám. "Čtyřka" je klasická ukázka toho, jak se autoři snaží vytěžit z úspěchů I, II. A o pátém pokračování ani nemluvě. Další komentář napíšu až na Saw 10...
Oko dravce (2008)
V celku povedený filmek, který se točí kolem vzpoury jednoho superpočítače. Hodně mě dostalo strhující tempo, které nabírá obrátky už po prvních pár minutách. Po Transformers a Disturbii další vynikající výkon Shiy LaBeoufa. Co bych vytknul, tak to jsou asi nepřehledné honičky v autech...4*
Earth (2007) (TV film)
Prostě nádhera, co jinýho dodat. Krásy a kouzla přírody naservírované v jedné velké porci na jednom talíři.5*
Hancock (2008)
Jak se tu s oblibou říká: Film, který neoslní ani neurazí. První půlka super, rádoby superman srší vtipem a vypouští hlášky, ovšem s druhou polovinou film postupně slábne. Z té druhé části bych zmínil povedenou scénu, jak se Hancock snaží oddálit od nemocnice, kde leží jeho umírající protějšek, aby získali zpět své schopnosti. Sečteno podtrženo: superman, kterýmu se ne vždy všechno povede na jedničku...GOOD JOB...55%
Červený drak (2002)
Krimi thriller vznášející se někde lehce nad průměrem a s Hannibalem Lecterem v pozadí...Okamžiky napětí apod. se sem tam objeví, ale oproti Mlčení jehňátek a Hannibalovi tento "díl" tak trochu zaostává. 60%
Devátá brána (1999)
Zajímavý námět točící se okolo satanismu, kterému by však slušelo lepší zpracování...Nebýt Johnnyho Deppa dal bych o hvězdu míň...