Recenze (3 672)
Romance za korunu (1975)
Limo, ty to bereš pořád z hlediska těch interpretů! ;-))) Nápad je to dobrý, ovšem jenom z toho se nedá vyjít, že...poslední hvězdičku dávám za některé písně a Jirku Schelingera.
The Beatles at Shea Stadium (1965)
Hvězdy si neustále stěžovaly, že na koncerty chodí čím dál víc lidí až Brian Epstain jednou prohodil: "No tak nezbude, než hrát na stadionech!" Ovšem nejdřív se museli najít průkopníci, kteří by byli první... ;-)
Terče (1968)
Skorem brilantní. Hlavně scény se sniperem posunovaly příběh dál, naprostá absence hudby jen zvyšovala účinek filmu. A poslední věty obou hlavních postav snímku vše bez dlouhých průtahů vysvětlily... Jenom by mě zajímalo, zda Boris Karloff opravdu hrál sám sebe...
Pomoc! (1965)
Tohle víc připomíná humor Monty Pythonů, i zápletka s Ringovým prstenem je dobrá, nicméně zpracování toho všeho je horší a co víc, mnohokrát neskutečně utahaná...
Tři mušketýři: Královniny přívěsky (1961)
Mám zato, že kultovní knihy by si měli zfilmovat ti, z jejichž země dílo pochází. A tak tito Tři mušketýři pro mne navždy zůstanou tou nejskvělejší adaptací Dumasova románu. Mám absolutní zážitek z boskovického kina, z mých deseti let (tohle už mohly překonat jen mayovky ;-) kdy nám promítali oba díly v kuse a já se strašně divil, že už je tak pozdě---zkrátka uteklo to jako voda a já se ani na chvíli nenudil...navíc je to nejspíše jediný snímek limonádografa Borderieho, který se poved. P.S. Gérard Barray je mi jako D´Artagnan mnohem více sympatický, než rozevlátý a neučesaný Michael York.
Nezkrotná Angelika (1967)
Je samozřejmě jasné, že Angelika evidentně je neukojená nymfomanka, ovšem zarážející je, že existují i neukojení diváci(čky), které stále další a další snímky z téhle ságy uspokojují. K dobru (a hvězdičku) jim leze přičíst to, že tyhle filmy byly lepší, než současné telenovely - i když asi to není jejich zásluha. Je to trošku rozporuplné, nemyslíte? Na druhé straně trocha toho půvabu, dobrodružství a krásně starého feelingu se dá v dílech, jako jsou tato, snést... :-)
Narušení (1999)
No, jistojistě to není žádnej Přelet, ale sračka rozhodně taky ne. Zajímavě natočené, třeba např. flashbacky plnily svůj úkol nastoprocent a s chovankyněmi ústavu jste cítili, ať jste chtěli nebo ne. Víc než Angelina mě zaujala Winona, a ta podle mě nestárne, nebo ne až tak moc ;-)
Krotitelé duchů II (1989)
Světe, div se, dvojka se mi líbila ještě víc než jednička. Charaktery postav a jejich vztahy jsou pěkně rozvedené, což mám rád. No a navíc Peter MacNicol, Kevin Dunn a Socha svobody nemají chybu! ;-)
Dým bramborové natě (1976)
Snímek věrně zobrazuje venkovské prostředí - příjemné a civilní herecké výkony. Zajímavé exteriéry, jímavý film...
Cesta do Ameriky (1988)
Film je postaven na kontrastu dvou živtoních stylů a dobré komice Eddie Murphyho a vychází to...tedy vycházelo.