Recenze (292)
Malcolm v nesnázích (2000) (seriál)
Koukala jsem na to 14 dní u moře, sice v angličtině s chorvatskejma titulkama, ale i tam jsem se u toho maximálně nasmála
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Pouštěli nám to na základce v rodinný výchově... Nooo.. vzpomínky matné, ale víc jak 2hvězdičky určitě ne.
Vzhůru nohama (2001)
Vydařené vtípky, opravdu jsem se zasmála.....
Krok za krokem (1991) (seriál)
Nejlepší je stejně Dejna a Kouďák...
Jumanji (1995)
Jako malá jsem to viděla asi 3x a pamatuju si, jak jsem se u toho bála, poprvý jsem se dívala s tetou a ta se bála ještě víc...
VALL-I (2008)
WALL-E, EVE.... E... A.... EVE.... EVA
Kriminální román (2005)
Zatím jsem viděla jen první část... myslím, že italská mafie je tu pěkně vykreslená... tak jak to bude dál, se ještě uvidí
Měsíc nad Buffalem (2007) (divadelní záznam)
Byla jsem na derniéře a musím říct, že to bylo naprosto dokonalý.... Asi začnu chodit do plzeňskýho divadla častěji, jak sme si to slíbili, viď kury? :D Skvěle jsme si to užili a nejenom my, ale i herci.. Není nad derniéry
Bestiář (2007)
Čekala jsem opravdovou bestii.... Takhle si jí nepředstavuju ;)
Comeback (2008) (seriál)
Poklidně si piju minerálku a pak řeknou nějakou kravinu a já se zakuckam.... :) Některý hlášky perfektní!!!