Recenze (16)
Hrozba smrti (2024)
S určitou dávkou naivity se nejedná o špatný film. Je potřeba nečekat MMA, spíš jen další akční film dobro a zlo. A až se člověk naladí na Gregorovo bláznivé herectví, tak se i pobaví. Možná že právě ta šílenost to nakonec zachrání.
Zajatci času (2017)
Někdy mě pomalu opouští chuť hledat nízkorozpočtové scifi, které svým nápadem, atmosférou a dejme tomu jakousi nekomerční láskou k řemeslu, strčí do kapsy hodně áčkových titulů. Zde to zůstalo jen u nápadu, který bohužel pohřbil do očí bijící amatérismus nejenom herců, ale i režie. Ale já to nevzdám.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Strasne. Bylo mi lito tech deti, co odchazely z kina s dojmy na takove blato bez emoci, srandy, pribehu a jakekoliv napaditosti. Kdyz si totiz vzpomenu na moje pocity, kdyz jsem odchazel z kina ja, zhruba ve stejnem veku, plny vzruseni a euforie z prulomoveho filmu, ktery se zapsal nesmazatelne do historie, ze ktere se zdimaji jen penize. Dinosauri se museji otacet v hrobe. Ps. na dabing nechodte!
Esmeralda (1997) (seriál)
Mam taky ten problem s nostalgii.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Jedna za gilotinu.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Čtu tady o nějakém dnu televizni zábavy atd. Ale mě to přijde jako to nejlepší co tv nova vypotila za dobu její existence. Na to že nemám rád neděle, protože se ráno nadšeně belhám do pracovního koloběhu rutiny, si tento pořad nenechám ujít a bavím se, což mi k mému nedělnímu nadšeni přidá aspoň dobrou večerní náladu.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Normalne bych to hodnotil o hvezdu min, ale diky predchozim dilum, kde slovo preplesk ma svoje misto, a dlouho jsem nedokazal prekousnout hloupe vymysly tvurcu mi je jasne, ze kazdy dalsi dil bude v podobnem duchu razit svou tvar velkolepe podivane, kde nemusi spoustu veci davat smysl a hlavne realnost. Takze kdyz jsem si mel vybrat mezi urcitym poctem piv v hospode s prateli, a timto vyplachem kde vysledek je stejny, totalne vymyty mozek, vybral jsem si film obohaceny o dobre hlasky a aspon me rano neboli hlava.
Vyšší moc (2014)
Jedna za nádherné hory
Chlapectví (2014)
Nejzajímavější nejnudnější film jaký jsem viděl
Zátah: Vykoupení (2011)
Masakr