Recenze (139)
Poslední skotský král (2006)
James McAvoy předvádí excelentní výkon.
Polární expres (2004)
3,5 | Film, ve kterém na chvíli opravdu uvěříte na Santu. To ale není hlavní motiv; Santa jenom představuje kouzlo Vánoc, které chceme zažít všichni, tu nádhernou atmosféru, ke které nikdy nemáte tak blízko jako o nejkrásnějších svátcích. Samozřejmě, že Polární expres naprosto potírá hlavní, křesťanský význam Vánoc (zmínky o Ježíškovi nečekejte), ale to není jeho význam. Pokud ho tak budete brát, bude se vám líbit. - "Věřím."
Slečna Marplová - Plavý kůň (2010) (epizoda)
3 1/2 | Zajímavá zápletka, ale nakonec docela jednoduché rozřešení.
Bratři (2009)
Masterpiece.
Elizabethtown (2005)
4 1/5
Uvnitř tančím (2004)
5.-6.12.2010
Potomci lidí (2006)
3 a 3/4 | Neuvěřitelně dobrý námět, ale film pokulhává - hlavně proto, že tak docela nevysvětluje, v jakém stavu se přesně Británie nachází, a ze začátku jsem hodně tápala. Pasáže z městských přestřelek a hranic byly skvělé; běhal mi mráz po zádech, konec ale byl příliš nekonkrétní a nejasný.
Zoolander (2001)
Většinou nemám ráda tenhle typ bláznivých komedií, ale Zoolander snad ani jednou nepřekročil tu pověstnou hranici trapnosti. Nejspíš si ho nebudu dlouho pamatovat jako celek, ale některé gagy byly prostě nezapomenutelné.
Moje rodina (2000) (seriál)
Viděla jsem pár dílů, občas jsem se zasmála, ale znám hodně lepších sitcomů, kterým dám stoprocentně přednost.
Cukrárna (2010) (seriál)
První díl nebyl špatný, párkrát jsem se zasmála a začala jsem být zvědavá na pokračování, ale druhý díl už mě bavil o poznání míň... děj se strašně táhne, vtipných okamžiků málo a většina herců je strašně otravná.