Poslední recenze (47)
Jump street 21 (2012)
Tak tohle bylo nad ocekavani, takhle jsem se u filmu uz dlouho nenasmal. Nejvic me asi dostala scenka se slepicema :) Film si dela srandu ze sebe i z jinych filmu a az na vyjimky to funguje skvele. Bravo!
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Kromě 12 měsíčků chvíli remake Popelky, chvíli remake Mrazíka a hlavně díky tomu celek působí jako nevyvedená splácanina. Ještě, že Maruška to zachraňuje. Marie Majkusová ji zahrála velmi dobře, je pro pohádkové "klaďasky" jako dělaná.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Od tohohle filmu jsem i diky jeho medializaci ocekaval mnohem vic a nakonec (mozna i diky tomu) prevlada zklamani. Terry Gilliam holt nebude muj salek kavy, coz naznacily uz filmy Bratri Grimmove a Krajina prilivu (ve ktere lze mimochdem najit s Parnassem mnoho podobenstvi - komu se Krajina libila, tomu se pravdepodobne bude libit i toto Imaginarium). Parnassus na tom u me z techto 3 filmu kazdopadne dopadl nejlepe - 65%