Poslední recenze (60)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Ale jo, na to,ze to je Netflix, je to zabavne. Pravda je tam dost "zapadackych" klišé, ale v tom je vlastne cela podstata modrookeho samuraje. Takovy podobny kombo jako americky shaolin. Animacne moc hezke, odvypravene taky pekne, ale nicim vyznamnym to vlastne neprekvapi. Prijemna oddechovka u ktere Anglictina projednou ani nevadi, aspon neni potreba porad pouzivat sharingan na titulky z Japonstiny
Gen V - Season 1 (2023) (série)
Ač se seriál snaží bejt neotřelej, drsnej a plnej překvapení, tak se nemůžu zbavit pocitu, že uz jsem všechno někde videl. Přehnaně korektní škola superzlomených srdcí, kde se obávám toho, že budou dorůstat další postavy do hlavního seriálu a bude z toho další komerční hovnotoč, jako je Marvel a DC universe a spláchne to s sebou i skvělý The Boys. 50%
Tělo nezná hranic s Chrisem Hemsworthem - Odolnost proti stresu (2022) (epizoda)
Jako dobrý, ale mnohem obsáhlejší a mega zábavný dílo o stresu najdete v IT Crowd S01E02. Diky tomu mi celý díl s Chrisem přišel dost úsměvný.