Recenze (28)
Transformers 3 (2011)
Prosimte Michale uz nic takovyho netoc... chudak muj zadek pri takovy ubijejici nude
Pařba v Bangkoku (2011)
Zrecyklovaná jednička. Většina gegů pouze kopíruje jedničku, ale pokavaď to uvidíte pouze z důvodu zasmání se, tak to nezklame. Každopádně doufám, že Part III nebude :) 3/5
Senna (2010)
Jsem cilovka... a Ayrton byl vzdy vzor. 100%
X-Men: První třída (2011)
Go fuck yourself me poslalo do kolen a proste tomu ty 4 hvezdy dam :)
Lidice (2011)
Bathory hadr.. Všude humbuk jak je to epic a já v kině málem usnul. Konec natažen jak ksandy někam do nekonečna. Dávám hvězdičku navíc jen za Rodena a závěrečné titulky. Kamera mě iritovala bezkonkurenčně nejvíc. Scénář skřípe a režisér toto téma mohl využít rozhodně líp. 3/5
Dr. House (2004) (seriál)
i po 7seriich serial neomrzi. Tohle je proste No.1 !
Rychle a zběsile 5 (2011)
Velice kvalitni narez. Z Lina se stava mistr akcnich filmu. 80%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak první 4 díly za mnou a s čistým svědomím múžu osolit za plnej počet bodů. Tohle se povedlo a kdo má rád fantasy, tak si tohle musí zkouknout :)