Recenze (247)
Trainspotting (1996)
Už od prvních pěti minut jsem věděl, že tohle mě rozseká...Nejlepší film o drogách, co jsem kdy viděl!
Božské děti (1997)
Vynikající film s jednoduchou, ale silně podanou zápletkou..pro mě osobně snad první zkušenost s Íránským filmem.
Rec 2 (2009)
Opravdu příjemné překvapení. Jednička pro mě byla rozsekávka..podle mě jeden z nejlepších hororů všech dob. O dvojce by se dalo říct "Jedno z nejlepších hororových pokračování všech dob". Furt to má slušný koule a výborné nápady...už aby tu byla trojka!!
Texhnolyze (2003) (seriál)
Tohle jsem opravdu nečekal...jakožto milovník Ergo Proxy jsem si nemohl nechat Texhnolyze ujít. Nečekal jsem, že mě čeká tak strhující podívaná. Ty čtyři dny sledování životů Ichise, Onishiho, Doc nebo Ran v temném, umírajícím světě byly nádherné....při poslední epizodě jsem téměř nedýchal...nemám asi co vytknout. Jedno z nejlepších anime co jsem kdy viděl!
Gantz (2004) (seriál)
Vynikající anime, jehož sledování jsem si opravdu užil. Shlédl jsem ho za necelé 4 dny a opravdu nelituju! Explodující hlavy a vnitřnosti tu jsou na denním pořádku. Mohlo se trochu ubrat těch zbytečných keců a dohadování mezi postavami, ale tak by to nejspíš fungovalo i v reálu... Jsem trochu sklamán z úplného závěru, ale aspoň si to můžu všechno domyslet po svém...
Noc na Zemi (1991)
Po dlouhé době neviděný film, který mě opravdu rosekal....reálný a přesto originální, smutný, veselý, lidský...nádhera!
Candyman (1992)
Výborná atmosféra...neprávem nedoceněný horor..
Tlumočnice (2005)
Podle mě to bylo fakt strašně utahané a za celý film jsem nepocítil žádné dojetí, žádnou sílu, žádné překvapení, napětí, nic co by na mě víceméně zapůsobylo ..škoda..
Štamgast (1987)
Ten nejlepší a nejpůsobivější opilecký výkon, co jsem kdy viděl v podání Mickey Rourkeho..smekám!
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Ještě mi sice zbývá několik epizod, ale i tak můžu už ted z přehledem říct, že to je jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy viděl...Audrey I Love You!!!