Poslední recenze (120)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Pacific Rim je bozi. Ze ma hloupoucky a predvidatelny pribeh s nekolika chybami v logice? No a? Uz z traileru bylo jasne, ze tady pujde o masivni souboje dvou nekolikaset tunovych kolosu, kteri se budou rezat do hlavy tankerem a kde budou padat mrakodrapy jako lepenkove krabice. Zadna romantika a zadne natahovani. Kdo cekal neco jineho, by, zprominutim, zaslouzil rocket elbow do podbrisku. Zaplatpanbuh nam Del Toro nenaserviroval dalsi Transformeri kejdu. PR je vizualne uzasny (cela barevna bitka v Hong Kongu) a ma presny a rizny soundtrack (nasazovani Jaegru do boje pri naslapane Djvaldiho hudbe dokaze rozpumpovat krev jako maloco). Nic vic od akcniho popkornaku necekam. (videno 3x)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Existuje jen jeden Sherlock Holmes. A Robert Downey Jr. to neni. Dvojka Sherlocka selhava jako detektivka, komedie a i jako dobrodruzny snimek. Na druhou stranu to lehce zachranuje konec a zpomalovacky ktere neomrzi. Zabavil mne ten film na jeden vecer? Ano. Potrebuju ho videt znovu? Ne.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Nadcasovou jednicku sice neprekonava ale i tak se Ghost Protocol drzi v sakra tesnem zavesu za ni.